suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 5:41 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lut 10, 2015 9:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
normalni jak to czytam to padam ze smiechu. panie " gutek" a propos pojecia temat przełozen przerabiałem w 2 samuraiach i pojarce:) . Byłem dzis u pana owego z linka wczesniejszego. i uslyszałem narazie pozytywne info. czekam na te ostatnia mam ndzieje ze sie nie obale hehe. otóz tak ---- w brew opiną ogólnie panujacym zęby pasuja- potrzebny dystans kosz a talerz, w przypadku zastosownia kosza z granda. atak 8 mniejszy o 10.hm nie wiem czy nie podejdzie dystans robiony przez radzika do kosza samurajowego. tam tez atak 10 zebów przez co talez odsuniety. --z racji iz produkuja takie rzeczy kazdy nowy atak /talerz jest docierany, wiec nie ma najmniejszego problemu zeby to uczynic z uzywanym kopletem. z racji ze ni było pana szefa czekam jeszcze za jedna informacje.....

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2015 11:05 pm przez robertb3, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt lut 10, 2015 10:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
Ale kolego pytanie dalej brzmi PO CO?
Nie lepiej wsadzić wolniejszy reduktor? Przynajmniej ja bym szedł w tą stronę
No chyba że lubisz motać i to Twój sposób na zabicie czasu.


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 11:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
to tez jakas droga .ale czy nie bardziej pracochłonna i kosztowna?

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: śr lut 11, 2015 7:57 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
robertb3 pisze:
tak wogóle na miejscu mam firme takową
http://www.kolazebatepoznan.pl/galeria_transcom.html
moze z nimi pogadac co do produkcji przełozeń? albo 4,24 do reduktora:)


Jak już dorabiać to coś w okolicach 3,5. Ale koszt w porównywalnej jakości będzie raczej wyższy niż przy masowej produkcji. Znacznie wyższy.

robertb3 pisze:
to tez jakas droga .ale czy nie bardziej pracochłonna i kosztowna?

Koszta porównywalne, a pracy raczej przy dyfrze więcej. I masz wtedy nietypowy dyfer - w razie awarii zaczynasz prace z dorabianiem i docieraniem przełożenia od początku.

ps:
Proszę o stosowanie podstawowych zasad pisowni - ciężko się to czyta.

robertb3 pisze:
normalni jak to czytam to padam ze smiechu. panie " gutek" a propos pojecia temat przełozen przerabiałem w 2 samuraiach i pojarce:) . Byłem dzis u pana owego z linka wczesniejszego. i uslyszałem narazie pozytywne info. czekam na te ostatnia mam ndzieje ze sie nie obale hehe. otóz tak ---- w brew opiną ogólnie panujacym zęby pasuja- potrzebny dystans kosz a talerz, w przypadku zastosownia kosza z granda. atak 8 mniejszy o 10.hm nie wiem czy nie podejdzie dystans robiony przez radzika do kosza samurajowego. tam tez atak 10 zebów przez co talez odsuniety. --z racji iz produkuja takie rzeczy kazdy nowy atak /talerz jest docierany, wiec nie ma najmniejszego problemu zeby to uczynic z uzywanym kopletem. z racji ze ni było pana szefa czekam jeszcze za jedna informacje.....

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lut 11, 2015 8:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
No i będziemy musieli wszystko odszczekać. :roll:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: śr lut 11, 2015 9:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
niestety włascicel na nartach smiga i bedzie w przyszłym tyg . mam nadzieje ze go złapie zanim ja wyjade:) no ale jest to mozliwe tylko ciekawe jak koszta takiego docierania. Bioraac pod uwage coraz gorsza dostepnosc 5,125 i horendalne ceny, jest to jakas alternatywa. Zwazywszy ze kazda vitka benzin ma atak 8 zebowy, a malo popularne trybiki dieslowe w dobrych cenach sa i od groma tego:)

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 8:40 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Trzeba ukryć ten wątek żeby się samurajowcy nie dowiedzieli :) To głównie przez popyt wygenerowany przez nich są takie ceny ba 5.125 ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 10:23 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ej no kuźwa nie wierzę że to się da.
Gdyby to było możliwe tak hop siup to już od dawna od USA po Filipiny we wszystkich vitarach takie zestawy by jeździły, a na wszystkich forach internetowych temat byłby obadany tak samo jak wymiana mostu na stalowy czy zrobienie liftu zawieszenia. :roll:
Niemniej obserwuję wątek.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 10:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Spokojnie, pażywiom uwidzim. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 10:38 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
NuVo pisze:
Ej no kuźwa nie wierzę że to się da.
Gdyby to było możliwe tak hop siup to już od dawna od USA po Filipiny we wszystkich vitarach takie zestawy by jeździły

Też tak myślę, że jak by to działało to by całe stany jeździły na takich zmotach w trialu.
Ale poczekajmy na efekty. Jest taka zasada - jeśli myślisz, że wiesz, że czegoś się nie da zrobić, zleć to osobie która o tym nie wie :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 1:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Zwolnienie auta o dwa czy tam trzy % w stosunku do 5.125 to jeszcze nie zmota

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw lut 12, 2015 2:19 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
zmota w sensie zmotane przełożenie z dwóch innych :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr mar 11, 2015 9:52 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
i jak tam te magiczne przełożenia ?
Vitara pali gumę ? :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz mar 29, 2015 8:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Coś cisza w temacie. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: ndz mar 29, 2015 8:58 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
bo nie ma się czym chwalić

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl