suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 12:28 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: czw lut 18, 2010 10:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
trohe jaśniej czy ztylnego mostu wielofrez półosi spasuje do przedniego koła koronowego 26 frezowego???


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 10:52 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
26 taki sam wymiar jak przednie

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 11:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
wielkie dzięki motam blokade z przednich zazębień sprzengiełek półosi tam jeden zazębnik porusza się na 26frezach i jest z dobrego materiału może cos z tego wyjdzie zasada działania jak w samuraju


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 11:06 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
poczytaj OKU juz prubował

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 11:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
tak tyle że oku miał zazębniki jak w samuriu hyba 4 zęby a w sprzengiełkach jes dużo więcej zebów widziałem cos takiego w uazie i wyczymywało


Na górę
Post: czw lut 18, 2010 11:11 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
problemem jest zawsze półos w frezem ale motaj moze cos wyjdzie

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lut 20, 2010 8:03 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Tak miałem cztery zęby znacznie weksze i grubsze niż w samuraju.Nie wytrzymało.Kombinujesz w dobrym kierunku by zwiekszyć moduł zazebienia - tak jak to jest np w LR.Problem bedziesz miał w nafrezowaniu frezów na półśkach- bardzo twardy materiał i bez odpuszczania nie da sie tego zrobić.Niestety później nie zacgartujesz już tego tak samo i z frezów zrobi się gwint jak w lufie.Możesz to wyszlifować ale dokładność daje dużo do zyczenia.Pozatym musiał być motać to wszystko w tylnym moście - ewentualnie przednim ale z tylnego bo w pozostałych bardzo mało miejsca na przesówkę na półśkach.
Nie jest problem zrobić a tak obrobić termicznie by robiło.Mi się nie udało ale oże tobie się uda.
Powodzenia 8)

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz lut 21, 2010 5:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
tak kobinuje żeby z tylniego przedni zrobić tylko nie rozumie jak on będzie sie kręcił tyłem ????


Na górę
Post: pn sie 08, 2011 5:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Powiedzcie mi czy blokada ARB RD88 to jest tylko na przód do vitary czy tez pasuje na tył, a jeśli nie pasuje na tył to jaka inna z ARB jest na tył :?: :?:

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pn sie 08, 2011 9:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Na tyl dedykowane sa dwie w zaleznosci na ile srub masz przykrecane kolo talerzowe
RD 74 - 10 srub
RD 79 - 12 srub

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: wt sie 09, 2011 6:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
aha, to teraz jasne :mrgreen: podzienkował :D

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: sob wrz 17, 2011 11:43 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw lip 07, 2011 2:27 pm
Posty: 2
Witam. A co powiecie na pospawanie tylnego mostu. Czy jest to wytrzymałe, czym najlepiej pospawać no i jak sie jeździ z pospawanym mostem po ulicy?


Na górę
Post: sob wrz 17, 2011 11:47 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Tak, spawanie jest wytrzymałe, najlepiej jak się to zrobi spawarką oraz nie, nie nadaje się to na asfalt..chyba, że to vitara do driftu.

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Post: ndz wrz 18, 2011 1:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Jeżdziliśmy z zaspawanym mostem,ale tylko na imprezy. Przekładaliśmy go specjalnie na rajdy. Zaspawanie wcale nie było takie proste,za pierwszym razem spoiny nie wytrzymały. Po asfalcie też da się jeżdzić,tylko opony drze.
Mam do sprzedania mini spoola do dokończenia. Element jest dotoczony i jest wykonana elektroda mosiężna do elektrodrążarki.
Myślę,że dłuższy wielowypust na półosi też można by było wykonać na elektrodrążarce.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl