suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 10:01 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 08, 2011 4:33 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ty deklu :mrgreen: Czytaj ze zrozumieniem, jak nie to BAN! :mrgreen:

P.S. Wiedziałem co mi chcesz wypunktować :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw gru 08, 2011 5:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
eee że jak co nie wiem o co chodzi.. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pt gru 09, 2011 10:08 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
a co w tym innego niż w 1.6 ? że niby nie ma kwadratu na końcu półosi? KozioŁ, znawco mostów 1.6, może Cie zaskocze, ale takie mosty są w 1.6 też - nie ma reguły :mrgreen:

vaiker wymień sobie przy tej okazji simmeringi ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt gru 09, 2011 10:29 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
czy znamy wymiary tych simeringow ? i czy do ich wymiany musze zbijac lozyska z polosiek ? czy to moze wchodzi w pochwe mostu taki simering ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt gru 09, 2011 10:36 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
http://www.4x4.radom.pl/component/optio ... ,17/id,72/

Cytuj:
Piasta tył INT 48x62x9 SCE NBR
Piasta tył EXT 45x59x8 VCEK NBR


Z tego co kojarzę, to olejowy uszczelniacz wymienia się bez zdejmowania łożyska -> wkładasz w pochwę mostu i gra. Dawno już nie rozkładałem mostu z tyłu, to mogę się mylić :lol: potwierdzi ktoś?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt gru 09, 2011 10:46 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
jako ze jeszcze nigdy tego nie rozbieralem to - co oznacza INT EXT , wewnetrzyny, zewnetrzny, ale jak to rozumiec ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt gru 09, 2011 10:53 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
tak, bo tam są 2 uszczelniacze, tak jak piszesz, zew. i we., kojarzę, że oba da się wymienić, po prostu przez nie półoś przechodzi, masz 2 gniazda o różnej wielkości, ale nie jestem pewien dlatego nie chciałem się wypowiadać :) Może mam gdzieś foty, poszukam. A może jakiś "zawodowy" rozkładacz mostów potwierdzi :)

Przekładka mostu jest prosta ;) zacznij rozkładać, w razie wątpliwości pisz i wrzucaj foty. Aha, dobra rada: zrób zdjęcie hamulcom zanim je rozłożysz :mrgreen: złożenie tego badziewia później, bez doświadczenia, zajmuje trochę czasu ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 2:09 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 23, 2011 5:06 pm
Posty: 156
Lokalizacja: warszawa-nadarzyn
Dokladnie tak sa dwa uszczelniacze o roznych wymiarach ale tez nie pamietam ktory gdzie idzie wklada sie je bez sciagania lozysk z polosi -uszczekniajacy w pochwe(wewnetrzny) potem zakladasz polos a zewnetrzny za lozyskiem (zewnetrzny )bynajmniej tak jest w Vitce 3D ja osobiscie uszczelniacze zakupilem na Jaktorowskiej (Wa-wa) koszt niecale 10 pln :mrgreen: z tym ze ten wewnetrzny uszczelniajace mial srednice wewnetrzna mniejsza 1 mm niz oryginalny :mrgreen: ale i tak w moim przypadku taka operacje dosc czesto sie wykonuje bo auto jest TOPIONE -w dokladnym tego znaczeniu :mrgreen: :mrgreen: tak jak łozyska na głowkach mostu :mrgreen: :mrgreen:

_________________
1.6 V 8 blaszanka :mrgreen: daje rade :mrgreen:


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 2:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 23, 2011 5:06 pm
Posty: 156
Lokalizacja: warszawa-nadarzyn
http://daniels.lumena.com/suzuki/zamienniki.htm

moze w czyms pomoze :D

_________________
1.6 V 8 blaszanka :mrgreen: daje rade :mrgreen:


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 10:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ok, wlasnie skanczylem kur&^*#$ i zaczynamy sie zastanawiac co mam zrobic, a wiec :
pochwa mostu nowego pomalwoana,
uszczelnaicze - no wykrakaliscie mi, wlasnie sie spalily i tak czy siak musze kupic nowe ,a dlaczego ?
bo jak wyjalem prawa polos to dobrze ze sie kulki z lozyska nie wysypaly . . . . . lewa ma lekki luz

jak mam sciagnac pierscienie z poloski ? grzalismy z ojcem i zeszla nam tylko koronka abs`u, pierscien ani drgnie , mam go ciac ? ile kosztuje nowy ? ile mnie wyniosa lozyska ? ;/ jeszcze jutro chcemy oblozyc poloske lodem i zagrzac ponownie pierscien



ladna historia, most krzywy jak banan, lozyska do wymiany, dobrze ze chociaz dyferencjal jest bez zarzutu, pocieszcie mnie, dobrze robie wydajac kase na sama pochwe i nowe lozyska oraz uszczelanicze zamiast isc na latwizne i kupic za 1000 zlotych caly most ? w sumie nei wiem co bym kupil . . . a jak poelca w nimlozyska po miesiacu ? a tak to za pare stowek bede mial wsio noweczke nie ?


ratunku ; /

wiem, marudze, ale mimo mojej milosci do tych aut dzisiaj sie zalamalem, mialo byc wszystko za 250 zlotych plus olej i nowe wezyki hamulcowe a tu takie kasztany . . .

_________________
EVitara


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 11:09 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
vaiker pisze:
jak mam sciagnac pierscienie z poloski ?
przetnij sprytnie fleksem, popraw przecinakiem, nie psując półosi, wrzuć nowe na gorąco, jeśli mówisz o tych, co zabezpieczają łożyska. Z tego co się orientuje, przy wymianie łożyska nie wolno zastosować ponownie tego samego pierścienia ... ale w tym zakresie jedynie teoretyk jestem, na szczęście ;)
vaiker pisze:
pocieszcie mnie, dobrze robie wydajac kase na sama pochwe i nowe lozyska oraz uszczelanicze zamiast isc na latwizne i kupic za 1000 zlotych caly most ?
dobrze robisz, serio ;) będzie jak nówka

ciekawe dlaczego się wygiął swoją drogą ... strzał w bok ?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 11:46 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
tak, strzal w bok byl na poprzednim aucie z ktorego ten most bralem, czy lozyska podchodza te 6307 RS polskie ? bo cena fajna ; ]


no i teraz te peirscienie to pewnie tylko ASO i cena zabojcza ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 12:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
viewtopic.php?f=14&t=5742&start=30 :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 12:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
czytalem to i wcale mnie to nei pociszylo . . . moge niby kupic poloske ale co, za miesiac znowu padnie lozysko ? kto ma patent na zdjecie pierscienia ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 10:06 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
dzwonilem do ASO - zalamka
lozysko 330 zlotych
uszczelnaicz 1 40 zlotych
uszczelnaicz 2 55 zlotych
piersien 165 zlotych
koronka abs 130 zlotych


. . . .


lozysko postaram sie zalozyc polskie 6307 o wymiarach 35x80x21, pierscienie pewnie bede musial kupic czyli 320 zeta nie moje ; ], koronka absu zostaje, uszczelniacze tez stowka,

suma : 250 pochwa, 30 zl farba, 30 zlotych nowe przewody hamulcowe, 330 pierscienie, 50 lozyska, 100 uszczelniacze, 30 zlotych silikon

730 zlotych tylny most . . . .
na aledrogo 1300 za kompletny, ale kto wie w jakim stanie sa lozyska ? ; ]

na szczescie dyferencjjal mam w dobrym stanie, to 3 banki ; ]

moze ktos ma dostep do zestawu OPTIMAL 972879 ?

lub

Zestaw łożysk koła
050333B
BENDIX

lub

Zestaw łożysk koła
27594
SPIDAN


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
EVitara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl