suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 7:04 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: półos
Post: czw cze 12, 2008 11:06 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ciekawi mnie którą półos urwaliscie i ile razy :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: czw cze 12, 2008 11:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
Lewą . A przy okazji oriętacyjny koszt nowej igdzie w W-wie

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: pt cze 13, 2008 7:39 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Prawa x 2, z tym ze było to wynikiem spektakularnego wybuchu przegubu.

Lewa do kołax1, tez przegub.
Lewa wew w moscie x4.
Raz całkowicie i 3 razy przekręcony frez.

Zauwazyłem taka przypadłośc:
31" przekreca frez na połosi wew w moscie.


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: pt cze 13, 2008 4:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 31, 2007 8:25 pm
Posty: 384
Lokalizacja: zielonka
ja dwie naraz przy zmianie kol na wieksze ale byly to poloski santany wiec mozna wybaczyc

_________________
Wypożyczam Auto-Holownik na kat B Zapraszam
500-682-935 Paweł POLDEK_POWER http://www.facebook.com/PoldekPower


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: pn cze 16, 2008 10:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Prawy przegub pękł ale trochę z mojej winy:
Próbowałem ruszyć na trawersie z przyblokownym kołem prawym i mocno skręconymi kołami (w lewo).

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: wt cze 17, 2008 12:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 23, 2008 12:34 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Warszawa
Rok prod.: 1997
Masmo pisze:
Prawy przegub pękł ale trochę z mojej winy...

Co za fanatyczne uwielbienie Vitary ;)
Czy od samochodu terenowego nie powinno się wymagać niepękania i nieurywania układu napędowego?

_________________
była Vitara JLX 1.6 16V '97r. AT29"


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: wt cze 17, 2008 3:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Pavel pisze:
Masmo pisze:
Prawy przegub pękł ale trochę z mojej winy...

Co za fanatyczne uwielbienie Vitary ;)
Czy od samochodu terenowego nie powinno się wymagać niepękania i nieurywania układu napędowego?

Od seryjnego pewnie tak, ale raczej producent nie przewidział kół 31" i takich kątów pracy półosi jak przy lifcie ponad 10 cm. Generalnie im bardziej zmotany tym większe prawdopodobieństwo wybuchu....

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: czw cze 19, 2008 12:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 23, 2008 12:34 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Warszawa
Rok prod.: 1997
np. Patrol GR jest tak ceniony, bo seryjny napęd i zawieszenie wytrzymuje bez żadnych problemów 35". (seryjne koła mają 31")

Ja, po urwaniu lewego mocowania mocowania przedniego mostu przy kołach 29" straciłem zaufanie do Vitary.

_________________
była Vitara JLX 1.6 16V '97r. AT29"


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: czw cze 19, 2008 4:05 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Pavel pisze:
np. Patrol GR jest tak ceniony, bo seryjny napęd i zawieszenie wytrzymuje bez żadnych problemów 35". (seryjne koła mają 31")....
Może też dlatego że klekot w GR-ze jest tak mułowaty :mrgreen: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: ndz cze 29, 2008 10:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Pavel pisze:
np. Patrol GR jest tak ceniony, bo seryjny napęd i zawieszenie wytrzymuje bez żadnych problemów 35". (seryjne koła mają 31")

Ja, po urwaniu lewego mocowania mocowania przedniego mostu przy kołach 29" straciłem zaufanie do Vitary.


Alez gadanie :) patrol tak samo traci mosty ,wszystko sie da wybuchnac jak sie ma talent ,jesli bedziesz sie tak szybko zrazal to trzeba zrezygnowac z tej zabawy ,tu nie ma pancernych rozwiazan ,wyczynowe mosty tez sie rozpadaja.


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: pn cze 30, 2008 10:10 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 14, 2007 7:37 pm
Posty: 383
Lokalizacja: Opole
Silnik: 2.0 V6
Rok prod.: 1997
Ja w sobotę wymieniałem półoś lewą ze wzgledu na zmielony przegub zewnętrzny. Gdyby nie było "loży szyderców" i nie tak gorąco, to z pomocnikiem roboty jest na 20 minut. Góra.
Robiłem to po raz pierwszy :lol:

_________________
Suzuki Samurai > Suzuki Vitara 1.6 > Nissan Patrol GR Y60 > Suzuki C800 Intruder > Suzuki C1800 Intruder > Suzuki Vitara 2.0 V6


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: pn cze 30, 2008 2:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Jekke pisze:
Ja w sobotę wymieniałem półoś lewą ze wzgledu na zmielony przegub zewnętrzny. Gdyby nie było "loży szyderców" i nie tak gorąco, to z pomocnikiem roboty jest na 20 minut. Góra.
Robiłem to po raz pierwszy :lol:

Lewa to luz, odkręcasz 3 śruby i wyjmujesz półośkę. Żeby wyjąć prawą to trzeba się pomęczyć więcej.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: wt lip 01, 2008 11:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Jekke pisze:
Ja w sobotę wymieniałem półoś lewą ze wzgledu na zmielony przegub zewnętrzny. Gdyby nie było "loży szyderców" i nie tak gorąco, to z pomocnikiem roboty jest na 20 minut. Góra.
Robiłem to po raz pierwszy :lol:


Oj juz nie przesadzaj nie smialismy sie tak bardzo :) a pomocnika miales fest wiec razem tworzyliscie niezly duet :D


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: śr lut 04, 2009 5:31 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob sty 24, 2009 11:30 am
Posty: 7
Lokalizacja: Bytom
A co powiecie na coś takiego że liftłem mojego V6 potworka i u końca prac okazuje sie że prawy przegób jest dużo za krótki. można go jakos przedłużyć albo cos bo opuszczanie dyfra dużo nie pomogło


Na górę
 Tytuł: Re: półos
Post: śr lut 04, 2009 7:41 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jak nie zmieniałes wachaczy to zle opusciłes most

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl