suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 12:18 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr paź 23, 2013 7:23 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
witam

znalazłem takie coś http://allegro.pl/suzuki-samuraj-sj-blo ... 43659.html

nada się do przodu który kombinuję, trzeba by zamówić półoś wewnętrzną mostu z dłuższym frezem i dorobić mechanizm.

jakie ma to szanse działania w przodzie w vitarze?? sprzedający powiedział że działało to u niego w samim na 31" simex.

co o tym myślicie?? pchać się w to???

wiem że wielu próbowało, nie wielu się udało

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 7:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
gutek.a4 pisze:

wielu próbowało, nie wielu się udało


Też tak słyszałem.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 8:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
może zacznę od tego że blokada w vitarce na pewno będzie choćby tylko jedna ale warunek jest taki że musi być rozpinana.

koła które będą max rozmiarem to 31" ale simex (kopia, nalewka)

liczę na to że wykonanie półosi to max 1000zł, to co na allegro 700zł plus zmotanie mechanizmu ale to nie będzie wielkim kosztem
czyli około 2000zł za arb trzeba by dać pod 4000zł

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 8:10 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Oczywiście,że się pchać :wink: Jeżeli jest wykonane z dobrego materiału i odpowiednio zahartowane to będzie działało,kwestia zrobienia wielowypustu i niezawodnej przesuwki.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 8:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Przemas601 pisze:
Oczywiście,że się pchać :wink: Jeżeli jest wykonane z dobrego materiału i odpowiednio zahartowane to będzie działało,kwestia zrobienia wielowypustu i niezawodnej przesuwki.


no właśnie jeśli, a co do wielowypustu to chyba zamówienie półosi będzie lepszym rozwiązaniem, na pewno nie tańszym ale lepszym.

trzeba będzie wysłać maila z zapytaniem o koszty

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 8:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Po co zamawiać półoś,kiedy można przedłużyć wielowypust na ori półosi. W toruniu http://motomax.pl/www-1/prz-wew.html robią takie rzeczy i nie kosztuje to 1000zł

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 8:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Ja znam taką zasadę:
TANIO = DROGO

ARB to to nigdy nie będzie

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 8:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
no właśnie o nich myślałem, kiedyś myśląc o możliwości takiej właśnie blokady zadzwoniłem z zapytaniem o wykonanie półosi powiedzieli że muszą mieć zdjęcie półosi i oczekiwaną wytrzymałość żeby mogli cokolwiek powiedzieć o cenie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 23, 2013 9:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2011 11:33 pm
Posty: 284
Lokalizacja: Kaszuby
Też sie kiedys przymierzałem do tego wynalazku, koleś we wrzeszczu miał za grosze. Ale był uczciwy i przyznał ze załączania raz działa raz cenzura,
Prawda jest taka ze jak masz kasę to arb, jak mniej to most z uaza z bl, jak robisz zmote to spawlock,

Ja po roku jazdy z blokadą nam swoje zdanie na ten temat ale nie będę kasztanił

_________________
VITARA 98 2.0. ESCAPE, ARB tył, IRONMAN 2", buda 2" , BFG 30", zderzaki stalowe - było
SAMURAI 92 1.3 DRAGON WINCH przenośna, MINISPOOL tył, LOCK-RIGH przód, OME, wieszaki 2", kopia SIMEX 30", zderzaki stalowe - jest


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 8:22 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
arb kosztuje tyle że hoho, most uaza jest ciężki z reszrą mówimy o przednim a ja chcę zostać przy niezależnym, spawlock to nie to przeznaczenie samochodu. zadzwonię do gościa i jeszcze popytam o faktyczną wytrzymałość

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 8:41 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
radzik071 pisze:
Ja znam taką zasadę:
TANIO = DROGO

ARB to to nigdy nie będzie


Są wyjątki od tej reguły - lock right - który pod kilkoma względami jest lepszy od ARB.

Gutek, czy na prawdę musi być blokada na przód na początek? Jeździłem z LR z przodu i z tyłu kidy jeszcze miałem niezależne. Naprawde trzeba dużo zainwestować w przedni napęd Vitary żeby był w miarę odporny na przednią blokadę. O stylu jazdy nie wspomnę...

Fakt jest taki, że jak już zasmakijesz jazdy na 2x100% to koniec :)

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 10:39 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
****** blokada.
Zwłaszcza prostokątne zęby w okrągłych wpustach idealnie rozkładają powstające obciążenia :mrgreen:
Litości...


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 11:36 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
kacjen pisze:
radzik071 pisze:
Ja znam taką zasadę:
TANIO = DROGO

ARB to to nigdy nie będzie


Są wyjątki od tej reguły - lock right - który pod kilkoma względami jest lepszy od ARB.

Gutek, czy na prawdę musi być blokada na przód na początek? Jeździłem z LR z przodu i z tyłu kidy jeszcze miałem niezależne. Naprawde trzeba dużo zainwestować w przedni napęd Vitary żeby był w miarę odporny na przednią blokadę. O stylu jazdy nie wspomnę...

Fakt jest taki, że jak już zasmakijesz jazdy na 2x100% to koniec :)


nie chodzi o to że chcę na początek na przód, wynikło to z tego że i tak rozwaliłem most i motam na wzór Oku czyli pocięty most samca, kosz na 4 satelity, półosie z 2.5 gv. stwierdziłem że przy okazji motania mogę jeszcze dać blokadę.
sam się zastanawiam czy jeśli blokada wytrzyma to reszta też to zniesie? tak jak wcześniej pisałem max to 31" simex

nie ma pośpiechu z motaniem bo i tak muszę kupić cały most amelinowy i na nim przejeździć do czasu zmotania stalowego.
A na tył też przyjdzie czas

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 11:41 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
kostuch pisze:
****** blokada.
Zwłaszcza prostokątne zęby w okrągłych wpustach idealnie rozkładają powstające obciążenia :mrgreen:
Litości...


Szłyszałeś o 4 elementowym LR?

Temat tak podniecający, że trzeba Cię cenzurować??
Od lat na tym upalamy w różnych konfiguaracjach i różnych furach.
Osobiście już nie mam, bo LR do afganów nie robią..

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 12:57 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Teee...pohamuj.
Kostuchowi chodziło o tą blokadę z aukcji. Faktycznie jakoś dziwnie to jest wykonane :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl