suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 6:48 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 05, 2013 5:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
mam możliwość nabycia mostów wałów i reduktora od mercedesa g w dobrej kasie i myślę czy nie za adoptować tego do mojej suzuki :D
na plus
wolniejsze przełożenia 300GD (463) - 5,29.
koniec z urywaniem półosek przegubów mechanizmów rurznicowych i innych 8)
koła spokojnie 35 cali
konstrukcja bardzo wytrzymała
i blokady przód i tył na góżik
lepsza zwrotność

na minus
gorszy prześwit
waga około + - 250 300 kilo
bardzo drogie części jak coś się urwie
bardzo dużo roboty żeby to zmotać


czekam na wypowiedzi


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 5:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Pytanie jeszcze jakie przełożenia w stosunku do Vitary ma reduktor z G.
Bo to, ze trzeba zrobić przeszczep razem z reduktorem wnioskuję, że wiesz.

Widziałem gdzieś nagranie jimniaka z mostami od Gelendy i robił dobrze.
Tylko prześwit faktycznie mizerny, konieczne duuuże koło.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 5:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
tak wiem że reduktor do wymiany bo w starej G kasie W460 jeden wał kręci się w prawo a drugi w lewo ale jest opcja bo w nowszych G klasach W463 jest już normalnie i wiem gdzie taka G klasa stoi po konkretnym wypadku w tył ktoś jaj wjechał i przód nie ruszony :D


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 8:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Też rozważałem tę opcję, ale ostatecznie stanęło na afganach.
Niemieckie droższe i z dużo mniejszym prześwitem, ale z seryjnymi blokadami.
Ruskie łatwiejsze w motaniu, chyba nieco lżejsze i mega prześwit. (jakość za to gorsza)

Kiedyś ktoś klął na rozwiązania z "G", ale nie pamiętam o co chodziło.
Tak czy inaczej byłby kolejny ciekawy projekt.

Znam Uaza na Gelendzie - znajomy ma i auto jest jak czołg.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 8:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ostatnio widziałem jak w geli '97 urwał się kielich sprężyny i amora od ramy :mrgreen:
Zgniłe toto bardziej od Vitar :mrgreen:

Jak założysz 33", to zawiśniesz tam, gdzie Vitara na 29" przejeżdża :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 9:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Nie no... do 33 cali to bez sensu trochę.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 9:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
kacjen wiem nawet o co chodziło u nas chłopaki też wyzywali jak im blokady puszczały w największym bagnie bo ciśnienie spierdzielało przez pżesówki blokad
ale jak po przerabiali TANIO na pneumatyczne to spokój mają z blokadami do dzisiaj a siłowniczek kosztuje 100 zł

zobaczymy może w przyszłym tygodniu będę miał mosty i całą reszte u siebie koleś chce za zestaw klamotów 5000 ja mu dzisiaj powiedziałem że dam troche mniej
ma się namyśleć :wink: i dać mi znać :twisted:


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 9:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Tylko najważniejsze w tym momencie (może się powtarzam) jest porównanie reduktora z Vitary i Gelendy.
Ten z merca musi być DUŻO wolniejszy, żeby przeróbka miała sens.
Wyobraź sobie następujący scenariusz:

Motasz wszystko na cacy, zakładasz 35 i okazuje się że nie możesz ruszyć, bo reduktor za szybki i sprzęgło płonie...
Tuningowe przełożenia po milion złotych, albo niedostępne i jesteś w ....

Jeśli natomiast skrzynka redukcyjna wypadnie odpowiednio wolna, to taka przeróbka może wypaść nawet korzystnie pod względem $$$ Oczywiście w ostatecznym rozrachunku i tak wyjdzie powyżej 10k pln :mrgreen:

Pozostanie tylko zmotać odpowiednie zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 10:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
szwagier miał gele na 33" z silnikiem 5.0, strasznie się narobił przy tym, siadała skrzynia (automat) raz złamał most przedni, zgotował silnik, trochę powygrywał, ostatecznie sprzedał gdzieś na pomorze, kolesie później sprzedawali to przez pół roku, a on sam stwierdził że kupi samuraja i wymodzi na mostach toyoty

ale faktycznie do vitary chyba średnio, znacznie wolałbym afgany, ew toyotę, od długiego czasu polujemy na afgany do pajero kumpla ale nie jest łatwo, zdaje się że handel tym ma jakieś lobby z układem z KGB, 3000 zł bez blokad, jedna blokada 2000 zł, a pasowało by znaleźć w dobrych pieniądzach z przynajmniej jedną blokadą, gdyby nie to że chcę zostać przy niezależnym to też bym szukał afganów

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw gru 05, 2013 11:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Gość o linku zw z dużego forum motał mosty i reduktor z geli tyle że do GV I 5d http://4x4.impa.pl/ Popytaj go czy do któtkiej vitary wejdzie toto.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt gru 06, 2013 8:32 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
gutek.a4 pisze:
od długiego czasu polujemy na afgany do pajero kumpla ale nie jest łatwo, zdaje się że handel tym ma jakieś lobby z układem z KGB, 3000 zł bez blokad, jedna blokada 2000 zł,


:lol: :lol: :lol: nie znam nigogo z "KGB" :lol: , ale mam telefon do człowieka który zajmuje się sprowadzaniem afganów, blokad i wszystkoch części do mostów. Brałem od niego cały komplet. Miły kontakt, odbierałem osobiści z wioski kawałek za Olsztynem.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: pt gru 06, 2013 12:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kacjen pisze:
gutek.a4 pisze:
od długiego czasu polujemy na afgany do pajero kumpla ale nie jest łatwo, zdaje się że handel tym ma jakieś lobby z układem z KGB, 3000 zł bez blokad, jedna blokada 2000 zł,


:lol: :lol: :lol: nie znam nigogo z "KGB" :lol: , ale mam telefon do człowieka który zajmuje się sprowadzaniem afganów, blokad i wszystkoch części do mostów. Brałem od niego cały komplet. Miły kontakt, odbierałem osobiści z wioski kawałek za Olsztynem.

Z siedziby KGB w wiosce kawałek za Olsztynem :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt gru 06, 2013 1:49 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nie... tam to było tajne więzienie CIA. :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt gru 06, 2013 11:22 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
kacjen pisze:
.....zajmuje się sprowadzaniem afganów....


Czy to nie jest nielegalne ? :lol: :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob gru 07, 2013 10:53 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Było, ale już nie jest.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl