suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 12:17 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 07, 2014 5:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 08, 2013 9:49 pm
Posty: 240
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Tak jak w temacie. Czy jest możliwość wlać olej do skrzyni nie przez otwór do tego przeznaczony. Poprzedni właściciele strasznie zmęczyli mi tamtą śrubę i nie da się z nią nic zrobić.. chyba że by cos przyspawać. Ja aktualnie nie mam spawarki palnika i tego typu rzeczy a samochód potrzeby. Myślałem o wyjęciu drążka od skrzyni biegów i tam wlanie oleju. Prosze o jakieś sugestie. Pozdrawiam.

_________________
Lift 4"
Bodylift 2"
żadnej dziury w karoserii !! :)
bfg MT 31/10,5
stal most
snorkel z kibel rurki :)
winda DW 14000HD
progi z profila.


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 5:23 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Kombinator :mrgreen:
Przyspawaj nakrętkę i odkręć.
A co, spuściłeś olej i dopiero wziąłeś się za korek przelewowy? :D

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 5:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
przez wajchę nie wejdzie-próbowałem :mrgreen:
w reduktor owszem ale do skrzyni nie :D

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 6:34 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Przez odpowietrzenie, ale to ze dwa dni zejdzie :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 7:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
spawaj nakrętke i po kłopocie i zostaw ją będzie łatwiej odkręcać :D


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 8:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 08, 2013 9:49 pm
Posty: 240
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
dobra pomyliło mi się.. chodziło o reduktor. JAk wyjmowałem most to mi wał wyszedł i dlatego musiałem uzupełnić olej. Miałem to samo zrobić ze skrzynią bo jest łatwiej wlewać, ale skoro kolega pisze że się nie da. to zrobię to po "normalnemu" Oczywiście akcja zakończyła się powodzeniem.

_________________
Lift 4"
Bodylift 2"
żadnej dziury w karoserii !! :)
bfg MT 31/10,5
stal most
snorkel z kibel rurki :)
winda DW 14000HD
progi z profila.


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 8:10 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
jesteśmy dumni z ciebie :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt sty 07, 2014 10:00 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Eee tam, przez lewarek da się spokojnie :mrgreen: . Mi nawet wygodniej było, rozkręcania plastików więcej, ale pompować nie trzeba było pod autem :mrgreen:

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr sty 08, 2014 8:28 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
eee a mnie nie chciało przez wajche wlatać :P

tzn do reduktora idzie a we skrzynie za uj

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl