suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 12:24 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 12, 2014 4:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Witam Panow.

Zaczne od tego ze pisalem juz o tym wczesniej w dzale Lift GVI ale ze niechce kasztanic temtu o lifcie to zalozylem nowy watek w miejscu do tego przeznaczonym.Tak wiec nabylem wczoraj most od 2.0tdi i co sie okazalo jest caly ze stali lacznie z glowka.Wiedzac dzieki rada dobrych ludzi (Niedzwiadz,marirus)o tym ze w obu grandach(tdi,benzyna)sa inne przelozenia mialem w planach zamienic tylko glowki poniewaz myslalem ze obie sa z alu ale tutaj mam do czynienia ze stalowka z TDI i teraz pytania.Czy warto dlubac samemu i przekladac bebechy z 1 do 2go? nie wiem jakie maja byc luzy na lozyskach ataku plus niemam nawet narzedzi pomiarowych ze o slabej wiedzy w zakresie mechaniki juz nie wspomne :roll: Panowie pomocy czy jest tam cos co moge spie...lic i amen?A moze poprostu zawiesc obudowe stalowa i moj alu most do fachowcow i niech mi to przeloza?

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 5:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
jeśli nie masz pojęcia co może cie w środku napotkać odradzam robić to samemu

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 8:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak nie masz pojęcia to zrób tak jak napisałeś :wink:
lucash pisze:
A moze poprostu zawiesc obudowe stalowa i moj alu most do fachowcow i niech mi to przeloza?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 11:31 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
spitolić można wszystko więc nie ma co ryzykować.

Ale fachowcy też mogą spitolić wszystko więc poszukał bym kogoś w temacie suzuk lub innego 4x4 bo zwykły mechanik może sobie nie poradzić (oczywiście będzie twierdził że robił to 100razy a i tak spierdo.. :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 9:22 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Ok Panowie dlugo mnie nietrzeba bylo przekonywac :D nie dotykam tego.Jedyne co zrobie to wyjme moj most z zuzki i bebechy ze stali bo i tak niebeda mi potrzebne taka calosc zawioze do gosci od skrzyn i dyfrow i mam nadzieje ze dadza rade(Irlandczycy :mrgreen: )inaczej stane sie ich nocna mara :twisted: Pozdrawiam

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 9:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
No i d.pa zbita.Nie am czlowieka ktory moze sie podjac takiej roboty :( Obdzwonilem chyba z 15 warsztatow w IE z reguly byly to warsztaty skrzyn biegow itp.12 odmowilo tlumaczac sie ze nikt takich motanek nie robi czy tez ze bebechy z alu niebeda pasowaly do stali w 100% 3 typow powiedzialo ze moga sie podjac ale po podaniu finalnej ceny(w przyblizeniu oczywiscie) 250-400 euro :evil: :evil: rece mi opadly.To ja zaplacilem za dyfer 150.niewiem kurcze co mam robic chyba zostanie mi przelozyc glowke z alu do stali i jezdzic tak dlugo az sie polamie ktoregos dnia...ehhh..a mialo byc pieknie a jest du.sko.

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 9:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
hahahaha ale mechanicy haha
ja kupiłem miernik zegarowy do mierzenia luzu i nawet most z lekko po haratanymi zębami poskładałem że chodzi jak ta lala, obecnie również nabyłem stal i będę przekładał bebechy z alu, ja tam bym się nie pitolił tylko sam przekładał.

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 11:07 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
radzik071 pisze:
spitolić można wszystko więc nie ma co ryzykować.

Ale fachowcy też mogą spitolić wszystko więc poszukał bym kogoś w temacie suzuk lub innego 4x4 bo zwykły mechanik może sobie nie poradzić (oczywiście będzie twierdził że robił to 100razy a i tak spierdo.. :wink:


ja jak chciałem wymontować roztargany most a nie chciało mi się leżeć pod samochodem to klucze do bagażnika i wio do takiego starego pijanego mechanika, całe życie przy żukach i nysach, miał kanał ja miałem 2 browary więc wjechałem. porozkręcałem, wyjąłem i wziąłem się za wiązanie wału do ramy.
koleś wypił browary i dostał weny, wziął się za sprzęgiełka, mówię mu że taki cycek ma wcelować w swoje miejsce, to usłyszałem "wiem, wiem, zęby na tym zjadłem" nagle słyszę jak ładuje młotem po sprzęgiełku bo nie mógł dociągnąć:)

most montowałem na innym kanale

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 12:42 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
poczytaj manuala i rób sam.
Ewentualnie zamów stalowy most z przełożeniami takimi jakie potrzebniejszy w Polsce i niech Ci wyślą złożony.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 10:03 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Jesteś z bielska a do suchej masz niedaleko kolego.Poskładałem pare dyfrów. Jakoś żaden sie nie rozleciał

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 5:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Ale kolega razem z Vitarą siedzi na robotach w Irlandii, to raczej daleko, tak wyczytałem :mrgreen:

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 11:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
tomek.we pisze:
Ale kolega razem z Vitarą siedzi na robotach w Irlandii, to raczej daleko, tak wyczytałem :mrgreen:


Zgadza sie od 8 lat w delegacji ,takze niestety ale do Suchej w najblizszym czasie sie nie dam rady wybrac :mrgreen: aczkolwiek wiem ze gdybym byl w Polsce to juz by dawno problemy z dyfrem byly rozwiane :(

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Post: śr sty 15, 2014 12:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
a nie masz kumatego Polaka na miejscu? Bo Angole to niezbyt (popatrz Top Gear, tudzież inne Discovery) :)

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: śr sty 15, 2014 9:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
tomek.we pisze:
a nie masz kumatego Polaka na miejscu? Bo Angole to niezbyt (popatrz Top Gear, tudzież inne Discovery) :)


I tak sie stalo wlasnie dzis,oddalem obie glowki do roboty polskiemu mistrzowi(mam nadzieje) powiedzial ze niewidzi zadnego problemu w przekladce bebechow i ze wszystko bedzie hulalo jak trzeba, tak wiec ufam mu i mysle ze bedzie ok :D

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Post: śr sty 15, 2014 9:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
A nie ma irlandzkiego odpowiednika naszego forum?

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl