suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 2:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sty 24, 2014 9:28 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 07, 2011 3:52 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Miechów
Jeśli "dokona żywota" tylny napęd to czym (jaka średnica) można zaślepić wyjście z przekładni na tylny most napędowy? Odkręcenie od tylnego mostu nie rozwiązuje do końca problemu. Podwieszenie? ale w czasie jazdy i zerwania zawiesia może się narobić więcej strat.

_________________
blondi cabrio 1,6 16V,
doszła srebrna XL-7 2,7 24V


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 11:37 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nie wiem czy to podpucha czy piszesz poważnie ale wał tylny w vitarze podczas jazdy obraca się zawsze. Jak byś chciał podwiesić obracający się wał?
Możesz go całkowicie zdemontować,zaślepić wyjście i włączyć napęd 4x4. Wtedy to ma sens ale ja bym osobiście mimo wszystko tego nie ćwiczył i nie wiem czy ktokolwiek tak robił.
Co tam sie stało z tym wałem?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 1:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 20, 2009 8:49 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Konin
wybić krzyżak i jechać z kawałkiem wału?

_________________
http://picasaweb.google.pl/halas4x4 <-- Moje foto :)


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 2:02 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wysunie się. :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 2:23 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 07, 2011 3:52 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Miechów
Nie stało się jeszcze nic!
Rozmawiamy teoretycznie jak załatwić taki temat gdzieś w drodze z dala od warsztatu!!
Nie jest to wypucha!
Myśałem znalezieniu rozwiązania na wypadek takiego zdarzenia i o zaślepieniu jakimś kapslem, tyle że nie mam pojęcia czym, puszka z jakiegoś dezodorantu, z kosmetyków samochodowych, z czegoś innego??

_________________
blondi cabrio 1,6 16V,
doszła srebrna XL-7 2,7 24V


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 3:50 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Ja tak jeździłem przez kilka dni,nie ma z tym najmniejszego problemu. Wyjmujesz tylny wał,wyjście zaklejasz taśmą i po kłopocie.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 3:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
Przemas601 pisze:
Ja tak jeździłem przez kilka dni,nie ma z tym najmniejszego problemu. Wyjmujesz tylny wał,wyjście zaklejasz taśmą i po kłopocie.


a jak wrażenia z jazdy na samym przodzie??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 4:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Można dotoczyć coś na wzór "puszki po piwie", tylko z taką średnicą zewnętrzną żeby nieco ciaśniej weszło na uszczelniacz wału. Dokręcić drutem i gotowe.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 4:50 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
NuVo pisze:
Można dotoczyć coś na wzór "puszki po piwie", tylko z taką średnicą zewnętrzną żeby nieco ciaśniej weszło na uszczelniacz wału. Dokręcić drutem i gotowe.

Tylko potem dodatkowo uszczelniacz do wymiany :mrgreen:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 5:36 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Life is brutal :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 9:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Wrażenia z jazdy takie jak byś jechał zwykłą ośką,po co kombinujecie, powertejpa każdy chyba ma w suce?

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 10:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 20, 2009 8:49 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Konin
NuVo pisze:
Wysunie się. :roll:

A sorki, zapomniałem, że w srajtku jest to trochę inaczej rozwiązane :wink:

_________________
http://picasaweb.google.pl/halas4x4 <-- Moje foto :)


Na górę
Post: sob sty 25, 2014 12:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
NuVo pisze:
Nie wiem czy to podpucha czy piszesz poważnie ale wał tylny w vitarze podczas jazdy obraca się zawsze. Jak byś chciał podwiesić obracający się wał?
Możesz go całkowicie zdemontować,zaślepić wyjście i włączyć napęd 4x4. Wtedy to ma sens ale ja bym osobiście mimo wszystko tego nie ćwiczył i nie wiem czy ktokolwiek tak robił.
Co tam sie stało z tym wałem?


Raz jak mi się coś tłukło i nie wiedziałem co to wyjąłem tylni wał. Zaślepiłem wyjście zatyczką z jakiegoś dezodorantu.
Wrażenia z jady na samym przodzie - mieli kołami jak wściekły i myszkuje raz w jedną raz w drugą ciężko go utrzymać na drodze. To chyba przez brak stabilizatora i duży lift tudzież kiepskie tłumienie przodu

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn sty 27, 2014 8:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
ja raz wracałem za okolic Łodzi do Kalisza bez tylnego wału jak krzyżak mi pękł na pół :lol: a nowy był TOYO czy coś takiego :lol:


Na górę
Post: śr mar 19, 2014 6:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam Szanowne Grono Forumowe :)

Jako, że kolejny raz uwaliłem krzyżak na wale napędowym, mam na kolację takie trochę nietypowe pytanie.:
-Czy dozwolona jest (bo dać to się da- "w koło komina" runda) jazda na samym przednim napędzie? Krzyżaki zamówione, niestety będą dopiero jutro, a ja rano muszę się dostać jakoś do raboty.. I teraz:
odpiąłem wał, wyjście wieloklinu na reduktorze zabezpieczone grubą gumą na obejmę zaciskową, wbijam na 4wd, 1kę i heja- tyle teorii.. Czy ktoś tego w ogóle kiedyś próbował(a może będę pierwszy!)? Dodam że do pokonania mam ok 8-10km po czarności..

Wszelkie opinie, a w szczególności informacje oparte na własnym doświadczeniu w tym temacie bardzo mile widziane..

Pozdrawiam

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl