suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 12:19 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 14, 2014 2:44 pm 
Witam. Mam problem. Moja suzia ma zamontowany przedni most z koronkami na 26 frezów i cienkimi i długimi przegubami wewnętrznymi. Przełożenie w mostach raczej 4,875. No to tyle z pozytywnych rzeczy. A negatywne to takie, że przy tym układzie, który mam nawet przy opuszczonym 6cm moście kąt pracy jest tak duży, że osłony przegubów się rwą a same przeguby niechętnie pracują... Normalnie to bym chciał stalowy most na przód, ale nie mogę namierzyć takiego co by pasował więc pytam czy ktoś widział przegub wewnętrzny prawy na 26 frezów i taki gruby i krótki? Wogóle czekam na konstruktywne pomysły co zrobić, żeby to miało "ręce i nogi". Już rozważałem zmianę przełożeń na 5,125, o ile to pomoże. Silnik 1.9 td rok 98.

Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
   
Post: pn lip 14, 2014 4:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
To na dole to jest Hiszpańskie badziewie, najlepiej robi w kuble na śmieci.
Kup wiaderko półosi i składaj mocniejsze przeguby :)
Z tym, że dobrze jest przedłużyć wahacze - kąt pracy przegubów mniejszy.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lip 14, 2014 5:26 pm 
Wiem że badziew... Lewa strona poprawiona, szukam odpowiedzi czy można dostać prawą wewnętrzną na 26 frezów i nie badziewiastą?

Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


Na górę
   
Post: pn lip 14, 2014 7:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
z hiszpńskiego badziewia zrób coś takiego http://naforum.zapodaj.net/ca5da64b0efb.jpg.html i możesz na prawą stronę przykręcić lewą półoś z japończyka :wink:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lip 14, 2014 7:44 pm 
Ano miałem takiego plana, ale ktoś mi mówił że to nie będzie trzymać... Ale jak będzie kilka głosów za takim pomysłem to się poszuka dobrego spawacza. Dzięki za sugestię.

Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


Na górę
   
Post: pn lip 14, 2014 7:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
będzie trzymać :wink:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lip 14, 2014 10:11 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Hej

zajrzyj tu .. viewtopic.php?f=7&t=10723.

hybryda z 2.0 v6 ?- Radek mi to motał... Odezwij sie do niego.. Nie wiem co on tam porobił, ale mam most z przodu z koszem od samuraja na 26 frezów, ale półoś pomotana 2.0 v6?/1.6 - to czarodziej i wie co tam zrobić.


Na górę
Post: pn lip 14, 2014 10:27 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
cielaczek pisze:
Ano miałem takiego plana, ale ktoś mi mówił że to nie będzie trzymać... Ale jak będzie kilka głosów za takim pomysłem to się poszuka dobrego spawacza. Dzięki za sugestię.

Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


jak trzy śróbki 8ki trzymają to taki spaw po takim obwodzie musi trzymać choćby spawacz był kiepski. znajdz gościa z spawarką i tokarką i zrobi Ci jak ta lala

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lip 14, 2014 10:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Prędzej wieloklin ukręcisz niż spaw

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: wt lip 22, 2014 1:39 pm 
tomek.we pisze:
Prędzej wieloklin ukręcisz niż spaw

Chyba się wybiorę do Ciebie i obgadamy sprawę.
Dzięki wszystkim za sugestie i pomysły.
Mam jeszcze jedno pytanie: jakie przełożenia ma most stalowy taki co by pasował do mojej? Obudowa 1.9td jest taka jak 1.6 8v ale przełożenia 4.875

Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl