suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 12:28 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaką tarcze ?
Post: pn paź 06, 2014 5:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 24, 2013 2:58 pm
Posty: 79
Jakiej marki tarcze sprzęgła do vitary wsadzić ? Jeżdżone jest tak 65% asfalt, 35% teren. Silnik to 1.6 8v

_________________
https://plus.google.com/photos/10318560 ... on2t4bYpgE


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 6:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
michal5254 pisze:
Jakiej marki tarcze sprzęgła do vitary wsadzić ? Jeżdżone jest tak 65% asfalt, 35% teren. Silnik to 1.6 8v


zajrzyj do forumowego sklepiku tam są odpowiednie zestawy 8)

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 6:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
spieka 6 płytek i docisk EXEDY pro kit odporniejszy na przegrzanie :)


Ostatnio zmieniony pn paź 06, 2014 6:59 pm przez becki06, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn paź 06, 2014 6:56 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Spiek 6 płytek na 65% asfalt. Becki oddychaj :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 7:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
aco na zapas będzie jak zmieni się na 99% teren 1% asfalt ja tak mam


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 7:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
a macie może namiar na jakieś dobre spieki :?: :?:


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 7:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 24, 2013 2:58 pm
Posty: 79
spiek drogo wyjdzie i w terenie mało śmigam i raczej więcej nie bede

_________________
https://plus.google.com/photos/10318560 ... on2t4bYpgE


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 8:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Kewlar podobno lepszy jak spiek. No i tanszy. Trzeba jedynie tarcze zakuć u speca.
( o ile spieki czy kewlary coś dają)

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt paź 07, 2014 8:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
geochriss pisze:
Kewlar podobno lepszy jak spiek. No i tanszy. Trzeba jedynie tarcze zakuć u speca.
( o ile spieki czy kewlary coś dają)

Sprzęgło na 6 spiekach jest całkiem cywilizowane.
Na 4 spiekach jest gorzej z płynnym ruszaniem :wink:

Ale tak, jak poprzednik pisał - kup sobie 215mm tarczę w forumowym sklepiku.
Mogę ją polecić.
Sławek mi doradził i był to bardzo dobry wybór.
Jak chcesz śmigać w terenie, to możesz dodatkowo uszczelnić łączenie sprzęgła z silnikiem. Jak będzie hermetycznie i będziesz korzystać z reduktora, to sprzęgło przeżyje całą jednostkę napędową, a z pewnością budę :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt paź 07, 2014 9:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
tanie "srl" sprawdzone w mej vitarce -polecam
spieka odradzam bo to sprzeglo zerojedynkowe na polsprzegle zaraz zjarasz ewentualnie daj stara tarcze do obicia kewlarem koszt ok 150zl

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: wt paź 07, 2014 9:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
didiego pisze:
tanie "srl" sprawdzone w mej vitarce -polecam
spieka odradzam bo to sprzeglo zerojedynkowe na polsprzegle zaraz zjarasz ewentualnie daj stara tarcze do obicia kewlarem koszt ok 150zl

Starej tarczy nie oddałbym do obicia kewlarem. Stara może mieć wylatany tłumik drgań skrętnych (te sprężyny w środku)

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn paź 20, 2014 4:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 24, 2013 2:58 pm
Posty: 79
Jaką zwykła tarcze najlepiej ? Nkk czy phc-valeo

_________________
https://plus.google.com/photos/10318560 ... on2t4bYpgE


Na górę
Post: pn paź 20, 2014 4:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 24, 2013 2:58 pm
Posty: 79
a i czy tarcze 215 od 1.6 16v moge normalnie zamontować bez zmiany docisku do 1.6 8v

_________________
https://plus.google.com/photos/10318560 ... on2t4bYpgE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl