suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 4:31 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt mar 13, 2009 3:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Witam.

Dziś kolejny kłopot z mojaj vitką

Chciałem wymienić oleje w mostach, korek spustowy nie do ruszenia w obu, więc chciałęm chociaż dolać i sprawdzić stan olejnu, odkręciłem więc górny korek w przednim moście i od razu wyleciałty mi kawałki jakieś sprężynki ...
chcąc wkręci koprek on się przekręcał, gwint w moście wygląda na zjechany,
co zrobić ?
narazie nawinąłem teflon na korek i zakręciłem ale coś mi się wydaje, że długo to nie potrzyma.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt mar 13, 2009 3:41 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kawałki sprężynki ... :shock: wyjąłeś gwint wewnętrzny razem z korkiem chyba :(
nie wiem ... może ciut większą śrubę znaleźć i nagwintować większy otwór? :?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt mar 13, 2009 3:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
być może ...
co teraz zrobić ?
przegwintować w moście na większy gwint i dorobić do tego śrubę?

czy jest jakiś inny sposób ?


p.s jak tak to jaka śruba się najlepiej nada ? jakaś specjalna ? czy zwykła wystarczy ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt mar 13, 2009 5:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dobra właśnie wróciłem od ślusarza dorobi mi takie dwie śruby na gwint 22 do tego pożyczy mi gwintownik m22 ( w 4 sklepach tak dużego nie mieli )

Ale czy to dobry pomysł i jedyne rozwiązanie, żeby przegwintować otwory ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob mar 14, 2009 12:25 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zawsze można zmienić obudowę, ale chyba się nie opłaca.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob mar 14, 2009 1:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dobra panowie już sobie dałem rade, nagwintowałem most na m22 i dorobiłem taką samą śróbę, największy problem był ze znalezieniem dopasowanej podkladki ( uszczelki ) pod srobe, ale sie udalo i narazie sie trzyma dobrze.
Na tylnym moscie bedzie to samo, widac ze korek wlewu jest juz caly zardzewialy.
Narazie sie tego nie podejmuje :/

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob mar 14, 2009 1:43 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
korki w Vitarach to horror :( u mnie dopiero zaczęły chodzić sensownie jak zacząłem je odkręcać tak co 3 miesiące :P ale i tak tylko z dorobionym kluczem - kupny nie działa zbyt dobrze :(

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob mar 14, 2009 1:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
no i druga sprawa ze sruba korka jest z innego materialu niz mosty co powoduje m.in jej rdzewienie i oslabienie...
no i sam jej wielki gwint :D
kurcze od kiedy mam vitarke sporo sie dowiedzialem i nauczylem :)P szkoda tylko ze kasa ucieka strasznie szybko :/

do tego jeszcze mi cos ostatnio zmula przy dodawaniu gwaltownie gazu :/
zaczne od wymiany swiec i kabli mysle

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 7:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Panowie jaki macie sposób na wykręcenie korka, jest zmasakrowany klucz już nie da rady.

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 8:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 13, 2011 11:16 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
u mnie pomogła spawarka i jedna śruba 8) ,pewnie tego nikt nie poleca,ale mi to pomogło,a co do klucza to zgodze się z piotrem nie są najlepsze,dorobiłem własny i jest 100% lepszy

_________________
Vitara 1.6 16v (Baleno) PickUp,Siverstone MT-117 X-treme 31' sztywny.
Winda Superwinch EP 9.0 15000 lbs
" Gdzie patrol wjechać nie może to vitare pośle":-)


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 8:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
obspawac i wykrecic, skoczyc do znajomego tokarza i niech dorobi na klucz 24 i po sprawie, a nie te chore kwadratowe wpusty ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 8:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Miałem obrobiony na wlewie oleju od skrzyni biegów. Dałem do mechanika i za 40zł to załatwił. Zrobił tak jak pisał kolego wyżej.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: śr sty 25, 2012 11:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Faktycznie przy probie odkrecenia starych korkow bardzo pomogl migomat, przylapanie duzej nakretki + wysoka temperatura i poszlo juz lekko.

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: śr sty 25, 2012 10:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Jak sie otwór w korku zniszczy to zawsze migiem śrube albo nakrętkę przyspawam.
Ostatnio nawet przy zaciskach tylnych taką okcje musiałem robic w lancii bo rdza swoje zrobiła :?


Na górę
Post: śr mar 18, 2015 1:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 01, 2015 11:19 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Wrocław
Witam
Mam pytanie czy przy wymianie oleju w mostach i w skrzyniach bawicie się w uszczelnianie korków i dokręcanie ich odpowiednim momentem jak to jest zalecane w instrukcji obsługi?

_________________
Suzuki Grand Vitara II 2009r. kiedyś była
Toyota Avensis Wagon, 2.0 D4D, 2012r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl