Wierzba pisze:
moja Vitarka juz jezdzi i mam półoś złożoną z dwóch czyli prawie cala półoś zostła stara (santanowa) wywalona została końcówka trójamienna i wstawiona został kulowa oraz zmieniony został kielich na ten przystosowany pod końcówkę kulową. No i wszystko niby elegancko pasowało ale po zakręceniu z mostem półosi okazało się że półoś jest około 1cm krótsza i wyszła ten centymetr z kola. Więc zrobiliśmy nowy frez na końcu półosi przesunięty o centymetr wcześniej niż oryginalnie by założyć blokadę półosi - i jak narazie wszystko elegancko działa mimo ze w automat kola wchodzi kawałek niej półośki
piotrk - u ciebie nie pojawił się problem z brakującym jednym centymetrem na półosi od 8V
Założyleś na półoske od Santany(trzy ramiona z łozyskami) koszyk z kulkami od Japończyka

??
slaw pisze:
Wierzba pisze:
moja Vitarka juz jezdzi i mam półoś złożoną z dwóch czyli prawie cala półoś zostła stara (santanowa) wywalona została końcówka trójamienna i wstawiona został kulowa oraz zmieniony został kielich na ten przystosowany pod końcówkę kulową. No i wszystko niby elegancko pasowało ale po zakręceniu z mostem półosi okazało się że półoś jest około 1cm krótsza i wyszła ten centymetr z kola. Więc zrobiliśmy nowy frez na końcu półosi przesunięty o centymetr wcześniej niż oryginalnie by założyć blokadę półosi - i jak narazie wszystko elegancko działa mimo ze w automat kola wchodzi kawałek niej półośki
piotrk - u ciebie nie pojawił się problem z brakującym jednym centymetrem na półosi od 8V
musisz zmienic cała półos jak naciełes nowy rowek nna wieklinie który wchodzi w sprzegiełko
pozbawiłes przegub podparcia w piascie i rozszczelniłes simeringi uszczelniajace piaste
troche bedzie chodzic ale koszta beda wieksze

Jeśli barkuje Ci 1cm to na pewno nie trzyma simering jak pisze Slaw.Simering zachodzi około 4-5mm na obudowe przegubu.Co do kosztów:
180 zł łozysko +robocizna no i masz syf również w sprzegełku i i tak bedziesz musiał kupic dobrą półośke.Połooska do wyjecia za 140 zł.
pozdro