suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=6066 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | OKU [ śr sie 17, 2011 7:07 pm ] |
Tytuł: | 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Witam. 1.)Czy pasują do reduktora od 2.0 czy trzeba zakładać reduktor od 1.6? 2)Podobno zwalniają tylko L a H pozostaje bez zmian.? 3)Czy ktoś jeździł z takimi przłożeniami i piecem 2.0 R4.Jeśli tak to z jakimi oponami?? Sugestie ,spostrzeżenia rady przy założeniu 4,24 z piecem 2.0 16V z mostami z przełożeniami 4 ,88 i oponami 34-35" simex?? |
Autor: | Art_zgl [ śr sie 17, 2011 8:03 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Ad1. Nie wiem czy podejda te przelozenia do reduktora od 2.0 a co lepsze nie podchodza do wszystkich reduktorow od 1.6. Ja tak mialem jak montowalem u siebie 4,24. Ad2. Zgadza sie, jest tak jak napisales |
Autor: | OKU [ śr sie 17, 2011 8:27 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Art_zgl pisze: Ad1. Nie wiem czy podejda te przelozenia do reduktora od 2.0 a co lepsze nie podchodza do wszystkich reduktorow od 1.6. Ja tak mialem jak montowalem u siebie 4,24. Pamiętam Artur stąd to pytanie do właścicieli 2.0 ![]() Art_zgl pisze: Ad2. Zgadza sie, jest tak jak napisales. I tu kolejne pytanie czy z 4,88 i piecem 2,0 da radę tym normalnie jeździć po czarnym?? |
Autor: | danthe [ czw sie 18, 2011 3:08 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Ja latam na fedimach 30" na standardowym reduktorze z przelożeniami w mostach od 1.6 8v (nie pamietam nigdy jakie tam jest przelozenie) i jest troche mulasto na czarnym. W terenie też mi troche brakuje przelozen. Chetnie bym zwiekszyl przelożenia "L" w moim reduktorze zeby można bylo po piachu na 2-3 jechać ![]() |
Autor: | OKU [ czw sie 18, 2011 9:12 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Domniemam że masz 5,125 zamiast 4,625 co daje jakieś 10% mocy więcej na kołach.U mnie przełożenia zmienią się z 4,625 na 4,88 co daje około 5,5% więcej.Do tego koła 34" Simex.I tu się obawiam czy nie zadoptować reduktora od samiego i 4,16 gdzie H też się zmieniają. Mulasto powiadasz ![]() |
Autor: | Art_zgl [ czw sie 18, 2011 9:53 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
danthe pisze: Chetnie bym zwiekszyl przelożenia "L" w moim reduktorze zeby można bylo po piachu na 2-3 jechać ![]() Jak bys mial u siebie 4,24 w reduktorze to bez problemu ruszal bys z piatego biegu na wlaczonym "L". U mnie przy silniku 1.6 8V nie stanowi to zadnego problemu. OKU pisze: 34 simex da radę jechać około 110-120 Km/h na szosowy?? Robert ty chcesz latac na simexach ponad stowe ?:roll: Grubo jak dla mnie. |
Autor: | kacjen [ czw sie 18, 2011 10:35 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
OKU - na twoim miejscu obawiałbym się o trwałość łańcucha w Vitarowym reduktorze. Miałeś zdaje się skrzynkę z samca wcześniej . Czemu teraz nie idziesz tą drogą? Mosty masz wprawdzie szybkie, ale zawsze można motać od 1,0 p.s. Motasz nową Viertarę? |
Autor: | Robsik [ czw sie 18, 2011 10:43 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
No mi się tak zdaje, ze mota nową, albo z dwóch jedną ![]() |
Autor: | danthe [ czw sie 18, 2011 11:52 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
OKU pisze: Domniemam że masz 5,125 zamiast 4,625 co daje jakieś 10% mocy więcej na kołach.U mnie przełożenia zmienią się z 4,625 na 4,88 co daje około 5,5% więcej.Do tego koła 34" Simex.I tu się obawiam czy nie zadoptować reduktora od samiego i 4,16 gdzie H też się zmieniają. Mulasto powiadasz ![]() Dlaczego nie wchodzisz w 5.125? U mnie jest mulasto, mam ciezkie nalewki fedimy 245/70/16 i sensowna predkosc to 90-100kmh wiecej to juz czuc ze silnik sie meczy. Da sie bujnąć do 140, ale to jest bez sensu niestety. Myśle że na lzejszych oponach w tym samym rozmiarze byloby lepiej, wiecej nie kupie ciezkich nalewek. Wczesniej mialem Kumho 225/75/16 i jazda po szosie byla całkiem inna. Przy 34" obawiałbym sie o reduktor i półosie (z przodu i z tylu) - ale Ty masz chyba większe doświadczenie ode mnie ![]() Ja w moim setupie juz reduktor i tylne polosie kupowałem, przedni most tez oczywiscie, 3 razy ![]() |
Autor: | danthe [ czw sie 18, 2011 11:58 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Art_zgl pisze: Jak bys mial u siebie 4,24 w reduktorze to bez problemu ruszal bys z piatego biegu na wlaczonym "L". U mnie przy silniku 1.6 8V nie stanowi to zadnego problemu. 1.6 8v jest o ponad 200kg lżejszy i chyba ma inaczej moment rozłożony - lepiej z dołu idzie niz 2.0 16v. CHyba 2.0 z przelozeniem 4.24 potrzebowało by 6 i 7 biegu zeby na L dalo sie jeździć 50-60kmh ![]() |
Autor: | OKU [ pt sie 19, 2011 4:10 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Art_zgl pisze: Robert ty chcesz latac na simexach ponad stowe ?:roll: Grubo jak dla mnie. Obecnie bujnę się Vitką 100km/h ![]() Chodzi o to bym mógł wcisnąć gaz w podłogę i bezpiecznie wyprzedzić do tych 120 km/h.Przelotowa około90 km/h.To jedno założenie Robsik pisze: No mi się tak zdaje, ze mota nową, albo z dwóch jedną ![]() Tak zaczynam bydować nowe auto ![]() ![]() kacjen pisze: OKU - na twoim miejscu obawiałbym się o trwałość łańcucha w Vitarowym reduktorze. Miałeś zdaje się skrzynkę z samca wcześniej . Czemu teraz nie idziesz tą drogą? Mosty masz wprawdzie szybkie, ale zawsze można motać od 1,0 p.s. Motasz nową Viertarę? Szczerze to nie syłyszałem by ktoś urwał łańcuch w reduktorze-no może zaczął przeskakiwać.Reduktor od samuraja - wiele razy widziałem zwybuchowany ![]() ![]() Tak chcę zacząć budować samochód. danthe pisze: OKU pisze: Domniemam że masz 5,125 zamiast 4,625 co daje jakieś 10% mocy więcej na kołach.U mnie przełożenia zmienią się z 4,625 na 4,88 co daje około 5,5% więcej.Do tego koła 34" Simex.I tu się obawiam czy nie zadoptować reduktora od samiego i 4,16 gdzie H też się zmieniają. Mulasto powiadasz ![]() Dlaczego nie wchodzisz w 5.125? U mnie jest mulasto, mam ciezkie nalewki fedimy 245/70/16 i sensowna predkosc to 90-100kmh wiecej to juz czuc ze silnik sie meczy. Da sie bujnąć do 140, ale to jest bez sensu niestety. Myśle że na lzejszych oponach w tym samym rozmiarze byloby lepiej, wiecej nie kupie ciezkich nalewek. Wczesniej mialem Kumho 225/75/16 i jazda po szosie byla całkiem inna. Przy 34" obawiałbym sie o reduktor i półosie (z przodu i z tylu) - ale Ty masz chyba większe doświadczenie ode mnie ![]() Ja w moim setupie juz reduktor i tylne polosie kupowałem, przedni most tez oczywiscie, 3 razy ![]() Mosty które będę chiał włożyć do tej Vitary to Toyota LJ70 wraz z orginalnymi wachaczami drążkami itd. Mosty leżą już w garażu i "przechodzą drogę rehabilitacji" ![]() Kosztowną drogę ![]() Mam nadzieję że po krótce wyjaśniłem koncepcję. ![]() |
Autor: | Art_zgl [ pt sie 19, 2011 9:21 pm ] |
Tytuł: | Re: 4,24 do reduktora od 2.0 R4 16V |
Tak tez czulem ze powstanie jakis nowy projekt. Widze ze idziesz w slady Jarka i wybor padl na mosty od LJ70. Glowe masz na karku wiec nie ma sie co martwic o efekt koncowy. Jedyne co wydluzy czas budowy to pewnie finanse. Trzymam kciuki. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |