suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=6590
Strona 1 z 3

Autor:  Balu [ śr lis 16, 2011 4:16 pm ]
Tytuł:  Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

Witam szanowne grono kolegów.
Czy jest możliwość przystosowania Vitarki do jazdy po czarnym ze stałym napędem 4x4?
Orientujecie się może, czy ktoś próbował takie coś zmotać?
Pozdrawiam

Autor:  becki06 [ śr lis 16, 2011 5:34 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

nie nikt chyba jeszcze tego nie robił ale jak chcesz to morzesz to zrobic pierwszy :D :D

Autor:  Karas [ śr lis 16, 2011 5:58 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

Braciak ma land rover freelander i tam jest stałe 4x4 bez różnicówki i działa? więc o so chodzi?
a propos, kiedyś rozwalił chyba most, bo założył różne koła na tył/przód.

Autor:  KozioŁ [ śr lis 16, 2011 6:03 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

Balu pisze:
Witam szanowne grono kolegów.
Czy jest możliwość przystosowania Vitarki do jazdy po czarnym ze stałym napędem 4x4?
Orientujecie się może, czy ktoś próbował takie coś zmotać?
Pozdrawiam


Po co? :shock: :D

Autor:  yoger [ śr lis 16, 2011 6:35 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

Kto bogatemu zabroni :D Nie mam kompletnie pojęcia jak możnaby to motać, skrzynie od innego auta przystosować, albo może jakiś pancerny dyfer z blokadą na wał założyć xD?

Autor:  Niedzwiadz [ śr lis 16, 2011 6:41 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

Skrzynia z reduktorem od GVII? Czy może jakiś sam reduktor z mechanizmem różnicowym i z blokadą może..?

edit - mam! Ekonomicznie skrzynia i reduktor od Nivki :mrgreen:

Autor:  piotr880 [ śr lis 16, 2011 6:57 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

albo z miśka ze skrzynią SS

Autor:  danthe [ śr lis 16, 2011 9:22 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

Balu pisze:
Witam szanowne grono kolegów.
Czy jest możliwość przystosowania Vitarki do jazdy po czarnym ze stałym napędem 4x4?
Orientujecie się może, czy ktoś próbował takie coś zmotać?
Pozdrawiam


Dajesz to:
http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... apter.html

A do toyoty już łatwiej znaleźć graty z centralnym dyfrem ;)

Autor:  Balu [ śr lis 16, 2011 10:12 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

to ciekawe że nikt jeszcze nie pokusił się o to żeby to zmotać :roll:

Autor:  lukas [ śr lis 16, 2011 10:22 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

bo to niepłacalne za dobrą skrzynię z ss od pajero trzeba dać z 2 tyś + wały plus papranina lepiej kupic pajero

Autor:  Balu [ śr lis 16, 2011 10:26 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

ale swap z nivki byłby za grosze

Autor:  mobilek [ śr lis 16, 2011 10:28 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

podejrzewam ze raczej nikt tutaj na forum nie mysli o jezdzie na 4x4 po czarnym tylko w terenie a to bardzo zmniejsza walory terenowe... :)

Autor:  Balu [ śr lis 16, 2011 10:44 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

takie myśli mnie nachodzą, przed zimową aurą. :wink:
Fajnie by było jeździć po czarnym przez cały okres zimowy bez zastanawiania, czy przyczepność jeszcze jest-czy już jej nie ma...

Autor:  Wiktor [ śr lis 16, 2011 11:13 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

mobilek pisze:
podejrzewam ze raczej nikt tutaj na forum nie mysli o jezdzie na 4x4 po czarnym tylko w terenie a to bardzo zmniejsza walory terenowe... :)
to można by ten dyfer założyć od razu z blokadą ;)

Autor:  mobilek [ śr lis 16, 2011 11:30 pm ]
Tytuł:  Re: Centralny dyferencjał, stały napęd 4x4

da sie, ale po co komplikowac prosty mechanizm?? ktory do tego bardzo dobrze dziala, ale to dyskusja kto gdzie widzi swoj samochod....

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/