suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 2:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Most tylni
Post: wt lut 26, 2008 10:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Mam do Was pytanie...

Jak zdejmuję nogę z gazu i hamuję silnikiem, to z tyłu mam taki dźwięk "pracujących kół zębatych". Czy to jest normalne, czy mostu nie powinno być słychać. Nadmienię, że zaczęło być głośniej po lifcie i nowych oponach.

Olej w moście wymieniałem 2 miesiące temu.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 26, 2008 10:34 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
powinno byc cicho :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 26, 2008 10:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Czy mam się martwić?

Bo zaczynam się denerwować...Jak to naprawić? Czy czeka mnie wymiana?

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 26, 2008 11:52 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
nie przesadziłes z liftem :!:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 7:28 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Jak podniosłeś auto dałeś dystans na wał i pod sierżant??
Jesli nie spróbuj - może pomoże.
Ja zrobiłem taki sam lift i jest cicho tak samo jak przed liftem.Co prawda mam jeszcze do zmiany oponki ale nie wydaje mi sie żeby to była przyczyna głośnej pracy mostu.
pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 5:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
u mnie na tyle samara NIE UCINANA, amory poldek, brak dystansu na sierzanta i na wal, tak od wakacji mykam i wszystko sie zachowuje dobrze, nic nie rzeci, nic nie stuka, pomijam fakt lipnej pracy tej samary ale chyba siadzie ta felicja kombi wreszcie ; /

_________________
EVitara


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 5:51 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ja mam podcięte sprężyny na tyle.
Co do dystansu na wał to się toczy :)

Ale zastanawia mnie jedno - jak wcisnę sprzęgło to już nie ma tego dźwięku...Co to może być?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł: Re: Most tylni
Post: śr lut 27, 2008 5:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
Mam do Was pytanie...

Jak zdejmuję nogę z gazu i hamuję silnikiem, to z tyłu mam taki dźwięk "pracujących kół zębatych". Czy to jest normalne, czy mostu nie powinno być słychać. Nadmienię, że zaczęło być głośniej po lifcie i nowych oponach.

Olej w moście wymieniałem 2 miesiące temu.


A olej sprawdzałeś??? Polecam ceramizer:
http://www.allegro.pl/item315180869_cer ... emami.html
wlałem do skrzyni biegów i reduktora i się wyraźnie wyciszyły.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 6:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Wymienię olej w skrzyni+reduktor, bo wymieniałem tylko w mostach...Może to tego wina :roll:

Co do ceramizerów i tego typu wynalazków, to im nie ufam. Jakby to było takie super, to by montowali w autach (jak magnetyzery).

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 7:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo jakich Ty tych ceramizerów wlewałeś?

Chyba by mi się do mostów przydało, tak sobie myślę :)

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 8:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
http://www.ceramizer.pl/content/view/30 ... do%20skrzyń%20biegów

Ceramizer® do skrzyń biegów, mostów, przekładni

Główne korzyści z zastosowania ceramizera® :
Ułatwia zmianę biegów (szczególnie w przypadku trudności ze zmianą biegów).
Wycisza uciążliwe hałasy wydobywające się ze skrzyni biegów.
Wydłuża trwałość mechanizmów nawet 10-cio krotnie - szczególnie przydatna cecha w przypadku pojazdów sportowych gdzie skrzynie biegów są poddawane dużo większym naprężeniom.
Procesy regeneracji zachodzą bez konieczności demontażu urządzenia, a koszt "rozwiązania problemu" niesprawnej skrzyni biegów jest nieporównywalnie mniejszy niż w przypadku remontu. Pełna lista korzyści znajduje się w menu "Istota działania". Zobacz również zasady stosowania (kliknij) .


_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 6:53 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Ciekawe czy ten "Ceramizer" pomógłby mojej na wpół umarłej blokadzie LSD ? :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:05 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo, a ile tam w tej paczce tego jest i ile się tego wlewa?
Chciałbym do skrzyni, reduktora i mostów.......

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:34 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
Masmo, a ile tam w tej paczce tego jest i ile się tego wlewa?
Chciałbym do skrzyni, reduktora i mostów.......


W opakowaniu jest strzykawka z 1 dawką do skrzyni lub mostu, więc potrzebujesz 4 dawki :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:40 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
mariuszfila pisze:
Ciekawe czy ten "Ceramizer" pomógłby mojej na wpół umarłej blokadzie LSD ? :)

Ja bym nie ryzykował bo do LSD potrzebny jest, z tego co wiem, specjalny olej który musi mieć określine parametry lepkości dla działania LSD. W zwykłym moście czy skrzyni zależy nam na jak najmniejszych oporach natomiast w LSD te opory muszą być chyba o jakiejś konkretnej wartości... więc ceramizer mógłby je zmniejszyć zbytnio :wink: .
Ale ja się nie znam na LSD, tylko sobie tak kombinuje :wink: .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl