suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 6:40 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 8:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podczepię pod ten temat. Coś ostatnio zaczyna mi się skrzynia zacinać tzn. 1 i wsteczny nieraz nie mogę włożyć, poruszam 2-3 i jest ok. Co to może być - olej w skrzyni jest, regulacja linki sprzęgłowej nic nie daje, może sprzęgło się już kończy(tarcza) :?: - parę razy już go podpaliłem... :?

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:03 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
BARTEK W. pisze:
.....Coś ostatnio zaczyna mi się skrzynia zacinać tzn. 1 i wsteczny nieraz nie mogę włożyć, poruszam 2-3 i jest ok. Co to może być - olej w skrzyni jest, regulacja linki sprzęgłowej nic nie daje, może sprzęgło się już kończy(tarcza) :?: - parę razy już go podpaliłem... :?

U mnie jak było podobnie to wymiana sprzęgła pomogła.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:06 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
No też tak w tym kierunku celuję, kilkakrotnie podpalone sprzęgło i chyba trzeba wymieniać na nowe. Mam tylko nadzieję że samą tarczę.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
BARTEK W. pisze:
..... chyba trzeba wymieniać na nowe. Mam tylko nadzieję że samą tarczę.

Lekko na 31" sprzęgło nie ma. Kolibki 2008 były rajdem gdzie sprzęgło pracowąło cały czas (bardzo ciasno, małe promienie łuków, podjazdy) i czułem wyraźnie zapach palonej tarczy :evil: .
Jak już wymieniasz wymień na tą większa tarczę.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:14 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Wiem że gdzieś o tym było- jak większa tarcza to i większy docisk?
A sprzęgło to w ciągu roku popodpalałem, na 31' jeszcze nie było okazji

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A może lepiej na spiek? 6 spiekowe nie będzie binarne...I się nie przypali tak łatwo...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:22 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ale chyba sporo droższe jest od standardowego

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No niestety są...
http://moto.allegro.pl/item330938676_sprzegla_suzuki_samurai_i_vitara_nowa_od_prod_.html

Ale jak przypalasz tarcze, to może lepiej takie, bo jak sobie podsumujesz, to taniej wyjdzie niż wymiana kilka razy...

Mi bardzo ciężko chodzi sprzęgło i tez mnie będzie czekała wymiana...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Tak przypalam, przez 3 lata ze 3 razy przypaliłem, ale myślę, że to kwestia nauczenia jazdy w trudnym terenie, a ja mam ciągoty do "półsprzęgła".

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 17, 2008 11:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
BARTEK W. pisze:
Ale chyba sporo droższe jest od standardowego

http://www.allegro.pl/item330938676_spr ... prod_.html
Nie jest nawet aż tak droga. Ciekaw jestem na ile można można dozować napęd z taką tarczą....
Ktoś trenował takie spieki?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 10:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Mozna dozowac w systemie 0/1 ,jesli dziala poprawnie to spiek nie daje polsprzegla.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 11:18 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A czy to nie zależy od ilości tych listków na tarczy?

Czy 0/1 nie jest na 3 spiekowej, a na 6 już jest lepiej?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 1:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
im wiecej podpor tym blizej normalnej tarczy ,3 podpory to rajdowka :)
trzeba pamietac ze trzeba jeszcze silniejszy docisk.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 4:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Czyli 6 podporowa ma już półsprzęgło :)

Czy dobrze rozumuję?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 12:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
U mnie też się zaczęło na 1 zacinać :(

Tylko na 1...Reszta wchodzi gładko...Się zastanawiam, może podciągnięcie linki pomoże?

Niedawno wymieniałem linkę i mi sprzęgło bardzo szybko łapie...Może się wyciągnęła linka?

Aha - jaka część sprzęgła odpowiada za jego ciężkie chodzenie?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl