suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 2:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lip 31, 2013 7:22 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
wiem ze OKU swojego czasu miał stalowy most przedni wycięty z przedniego mostu od sj413. Mam podobny plan tylko że zastanawiam się czy nie łatwiej było by przyciąć tylny most od sj??? Z tego co wiem w sj 413 główki są zamienne tzn przednia pasuje w tylną obudowe mostu i na odwrót...więc :idea: skoro nie ma różnicy pomiędzy przednim a tylnym mostem z sj a tylna główka ma kosz 4 satelitowy i 26 frezów to lepiej będzie ciąć tylni???

dobrze myslę ??? może ktoś robił już takie cuś???

ps dzwoniłem już do OKU jest na urlopie i nie chce mu głowy zawracać.. :roll:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:05 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
nie ma różnicy czy to tylny czy przedni most.
Jeżeli chodzi o koronki to faktycznie tylne wszystkie są na 26 frezów a przednie tylko niektóre.
PS.
Może jednak lepiej zrobić z tylnego vitarowego bo jest wytrzymalszy.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 11:08 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
nie ma różnicy czy to tylny czy przedni most.
Jeżeli chodzi o koronki to faktycznie tylne wszystkie są na 26 frezów a przednie tylko niektóre.
PS.
Może jednak lepiej zrobić z tylnego vitarowego bo jest wytrzymalszy.



no tak jest wytrzymalszy ale obudowa jest chyba sporo wieksza od obudowy z sj??

tak z ciekawosci... tez masz zamiat motac cos takiego Radku??

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 4:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
A Robsik nie motał półmostu z tylnego samca? LSD to jego chyba ma wsadzone nawet. Tylko młodego też coś od dawna nie widać na forumie.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 8:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
VITARAKSU pisze:

no tak jest wytrzymalszy ale obudowa jest chyba sporo wieksza od obudowy z sj??

tak z ciekawosci... tez masz zamiat motac cos takiego Radku??


To fakt, że jest większy i ciężko upchać ale tylne przełożenia łatwiej znaleźć i są tańsze bo rzadziej mielone :wink:
Na razie mam stalowy most i do drugiej vitarki też ale jak obudowy stalowe i mosty przednie będą dalej drożeć w takim tempie to warto będzie motać mosty przednie z tylnych.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 8:19 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
VITARAKSU pisze:

no tak jest wytrzymalszy ale obudowa jest chyba sporo wieksza od obudowy z sj??

tak z ciekawosci... tez masz zamiat motac cos takiego Radku??


To fakt, że jest większy i ciężko upchać ale tylne przełożenia łatwiej znaleźć i są tańsze bo rzadziej mielone :wink:
Na razie mam stalowy most i do drugiej vitarki też ale jak obudowy stalowe i mosty przednie będą dalej drożeć w takim tempie to warto będzie motać mosty przednie z tylnych.



dokładnie... miałem plan na stalową obudowę z GV ale gdy moja Połowica dowiedziała się ile to będzie kosztować zaczęła głośno mówić i machać rękami...:lol:

części do motania są już w drodze tak że jak tylko będą już u mnie będę próbował upchać je pomiędzy silnikiem a ziemią :lol:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 8:54 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Robsik ma tylni vitarowy przerobiony na przód.
Ja mam pocięty i pomierzony ale nie mam czasu skończyć tego projektu :cry:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 9:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
NuVo pisze:
Robsik ma tylni vitarowy przerobiony na przód.
Ja mam pocięty i pomierzony ale nie mam czasu skończyć tego projektu :cry:


tak tak czytałem już o tym Robsikowym tylnim-przenim :D

a ty NuVo masz sj czy tylni z vitary???
może byś mi podesłał jakieś rysunki??
OKU miał mi podesłać ale pewnie nie ma do tego głowy...no ale na urlopie ... też bym pił... :lol:

powiedzcie mi jeszcze..przegubów z gv 2,5 i TD nie da się założyć na półośki z 1,6 8v nie??

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 9:29 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
nie da się
ośki łączące przeguby w gv i vit 2.0 mają 29 i 30 zębów a vitarowe 1.6 mają 22 zęby

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 9:42 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Tylni z vitary mam. Rysunków niet bo ronione "na żywioł", nie jestem typem co wszystko liczy, rysuje i CADuje.
Jedynie obsady łożysk muszę rozrysować żeby tokarz ogarnął.
Sugerowałem się jedynie zdjęciami i opisami zamieszczonymi tutaj na forumie przez Robsika i OKU.
Aha. Jeszcze trochę podejrzałem w vitarze Leszka :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 9:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
NuVo pisze:
Tylni z vitary mam. Rysunków niet bo ronione "na żywioł", nie jestem typem co wszystko liczy, rysuje i CADuje.
Jedynie obsady łożysk muszę rozrysować żeby tokarz ogarnął.
Sugerowałem się jedynie zdjęciami i opisami zamieszczonymi tutaj na forumie przez Robsika i OKU.
Aha. Jeszcze trochę podejrzałem w vitarze Leszka :wink:


no tak.. myślę ze z lewą stroną problemu nie będzie,przyciąć pochwe , wytoczyć tuleje pod łożysko i simmering tak aby można było ją przesuwać w pochwie , włożyc półośkę i cheftnąć tuleje do pochwy.

gorzej będzie z prawą bo gorzej będzie wycentować dobrze półoś, ale tokarza mam kumatego więc se poradzi :D OKU dokładał jeszcze łożysko koło simmeriga troche więcej roboty ma to wzmocnić półoś

mam jeszcze taki chytry plan by wyciągnąć cały przedni most (razem z półosiami i wałem) i zatkać czymś wejście wału przedniego do reduktora, czy dam rade tak jeżdzić ?? musze zawieść most tokarzowi by miał wzór a auto jest mi codziennie potrzebne do dozazdu do roboty...

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
nie da się
ośki łączące przeguby w gv i vit 2.0 mają 29 i 30 zębów a vitarowe 1.6 mają 22 zęby



czyli jedyny sposób na mocniejsze przeguby to prawe półosie i przeguby z v6 + przedłużane wahacze??

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
VITARAKSU pisze:
mam jeszcze taki chytry plan by wyciągnąć cały przedni most (razem z półosiami i wałem) i zatkać czymś wejście wału przedniego do reduktora, czy dam rade tak jeżdzić ?? musze zawieść most tokarzowi by miał wzór a auto jest mi codziennie potrzebne do dozazdu do roboty...



Nie wyciągaj wału. Jak zatkasz i taki korek Ci wyleci to olej się wyleje z reduktora i go zabijesz na śmierć :mrgreen:
Zostaw wał i podwieś go solidnie do ramy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
NuVo pisze:
VITARAKSU pisze:
mam jeszcze taki chytry plan by wyciągnąć cały przedni most (razem z półosiami i wałem) i zatkać czymś wejście wału przedniego do reduktora, czy dam rade tak jeżdzić ?? musze zawieść most tokarzowi by miał wzór a auto jest mi codziennie potrzebne do dozazdu do roboty...



Nie wyciągaj wału. Jak zatkasz i taki korek Ci wyleci to olej się wyleje z reduktora i go zabijesz na śmierć :mrgreen:
Zostaw wał i podwieś go solidnie do ramy.




ehhh piwo robi swoje.... :mrgreen: przecież jak nie załącze napędu na przód to wał nie będzie się kręcił.....dz :wink:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw sie 01, 2013 10:10 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
VITARAKSU pisze:
ehhh piwo robi swoje.... :mrgreen:


No właśnie, stawiasz za podpowiedź :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl