suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 9:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 18, 2011 6:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Jakie jest prawidłowe nap. ład. alternator denso 31400-77E1

przy wymianie aku na warsztacie stwierdzili że mam zawysokie ( 14.3 -14.5V)

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: śr maja 18, 2011 8:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 30, 2010 9:40 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Nowy Sącz
W większość samochodów powinno być/ jest 14,4 V.Na wolnych obrotach i pod obciążeniem pewno nie będzie tyle. Jeśli nie przekracza sporo tej wartości jest ok.

_________________
vitka cabrio 92r 1,6 8v,LPG,felicja/merc. MT
Suzuki GSX-R 750


Na górę
Post: czw maja 19, 2011 12:37 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
nie wiem o co chodzi tym elektrykom ... a jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze ;).

Napięcie ładowania masz ok 8)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw maja 19, 2011 7:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
dzięki tak mi sie wydawało
faktem jest że mi elektrolitu ubylo ale auto nie stoi przed domem tylko śmiga 100-200km dziennie

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: czw maja 19, 2011 8:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
raczej elektrolit dolej a elektryka zmień :lol:

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: czw maja 19, 2011 8:32 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
no to może i masz ciut za duże, bo ubywający elektrolit to właśnie objaw zbyt wysokiego napięcia ... ale wtedy pomiar był do bani ... zmierz jakimś dobrym miernikiem raz jeszcze, sprawdź w całym przedziale obrotów.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw maja 19, 2011 8:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 30, 2010 9:40 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Nowy Sącz
jesli żarówek nie pali nagminnie...jak słynny "perzot".. to nie jest źle :D:P
na marginesie nie elektrolitu tylko wody destylowanej :wink: :P

_________________
vitka cabrio 92r 1,6 8v,LPG,felicja/merc. MT
Suzuki GSX-R 750


Na górę
Post: pt maja 20, 2011 10:56 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
lucar pisze:
jesli żarówek nie pali nagminnie...jak słynny "perzot".. to nie jest źle :D:P
na marginesie nie elektrolitu tylko wody destylowanej :wink: :P


źarówek nie pali, oczywiście że wody już rok temu mu dolewałem :D ,teraz mu brakowało tylko pól litra :wink: , aku ma już pewnie 4 lata
pomiar był wykonany na pełnym zakresie obrotów i napięcie wzrastało może o jakieś 0.2V do max 14.5V
mi sie wydaje że trzeba tylko częściej sprawdzać poziom elektrolitu

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: pt maja 20, 2011 11:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
może aku jakiś taki "dziurawy" ;) albo windy używasz?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pn cze 06, 2011 10:05 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 18, 2010 8:58 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc podepnę się tutaj. Pojeździłem w weekend po głębokiej wodzie i spowodowało to pewne zaburzenia w instalacji elektrycznej. Najpierw przepaliły mi się światła krótkie z przodu i postojowe, natomiast cała reszta elektryki działa bez zarzutu. Jak dojechałem na miejsce okazało się że zagotował się również i trochę wykipiał akumulator.

Przypuszczam, że oznacza to że padł regulator napięcia i tu moje pytanie:
- czy można taki regulator kupić oddzielnie czy tylko z alternatorem (i ewentualnie jaki to model w 1.6 8V)?
- czy może to być coś innego niż regulator napięcia?
Dodam, że po wysuszeniu samochodu przejechałem się jeszcze raz i akumulator znów się zagotował, czyli nie był to chwilowy problem a trwałe uszkodzenie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl