powoli, przelacznik jest z podswietleniem ale nie wiem czy 12 V, ale to nie wazne, znajdz tylko styki miernikiem ktore sa zwierne ( moga byc 2 pary zwiernych ale wtedy nie bedzie podswietlany), jeden z tych stykow z przelacznika wpinasz np. przewod postojowek ( czyli halogeny dzialaja po postoju jak u mnie) drugi styk przelacznika na styk 85 ( lub 86), drugi styk przekaznika o nr 86 (lub 85) podlaczasz do masy, teraz zajmiemy sie halogenami- jeden kabel poprzez bezpiecznik ( powiedzmy 10 A) podlaczasz do przekaznika na styk 30, wyjscie z przekaznika masz na styku nr 87 ( nie pomyl z 87a) ktore podlaczasz do halogenow - jest to plus halogenow, minus bierzesz z masy samochodu ( bez zadnych bezpiecznikow)...
a co do przekroju kabla to do 2 halogenow wystarczy 1,5 mm2, ale juz do 4 zrobilbym na 2,5mm2
ps. nie wiem czy w vitarze postuj nie jest sterowany masa bo nie pamietam- w razie czego zrobie edycje tego postu, niech ktos z forum podrzuci czy przelacznik steruje plusem czy minusem,
ps2. nie przejmuj sie jezeli po przelaczeniu przelaczika masz plus a jak wylaczysz to pokazuje sie minus... to normalny stan rzeczy..

_________________
moja kochanka 
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl

niestety sprzedana..
