Nie ma "ulatniania" sie prądu. Pobiera 0.02A jak przed "chorobą"
michał pisze:
13,6 to wzorowe ładowanie

jak sprawdzamy ładowanie to na wolnych obrotach powinno być ok 14V a po włączeniu np świateł mijania powinno spaść do właśnie ok 13,6v po dodaniu gazu powinno być 14V. A jak najłatwiej aku sprawdzić.... wystarczy zapalić światła na zgaszonym silniku i poczekać ok 5min jak odpali to jet dobry

a jak na prostowniku akumulator szybko się ładuje to znaczy że już po nim jak szybko pobiera prąd to równie szybko go oddaje. A słyszałem że bosch robi słabe akumulatory...... i jeżeli nie jest to żelowy to jest obsługowy tj trzeba sprawdzić mu elektrolit korki powinny być pod naklejkami
A światła włączyć długie czy mijania?
Akumulator wg. papierów miał być żelowy i bezobsługowy. Ale jest na nim naklejka a pod nią okrągle otwory - nie odlepiałem. Byłby niezły numer gdyby okazało się że to zwykły "kwasowiec"

ale był taki sam jak na zdjęciach na stronie www.
o tu: Bosch S6
http://www.akumulatorybosch.pl/inne_s6_agm.aspmoże faktycznie to te "masy"
pozdrawiam
vonBraun