danthe pisze:
konrad pisze:
Zmiana częstotliwośći jest naturalnym efektem odłączenia żarówki w przypadku przerywacza niezależnego. Czyli jest najprostsza do osiągnięcia w starych samochodach.
hmm tylko jak to by było realizowane ?
szybsze miganie wynika z mniejszego obciążenia przerywacza, tzn zamiast 40W jest 20W ?
podłączasz przyczepę i masz 60W, zamiast 40W, jak się spali żarówa to nadal jest 40W
podpinając z modułem, zasilanie jest brane z aku, więc nie obciąża układu,
tylko dalej jak się spali w przyczepie to jest to samo obciążenie
piszę teraz o vitarze, bo w fordzie to mogli już namieszać i tam nie ma tak prosto
takie coś znalazłem na elektrodzie
Cytuj:
w niektórych Poldkach po lewej stronie obok kierownicy był przełącznik do włączania świateł przyczepki (po co nie wiem, mój nigdy nie miał haka ale ten przełącznik był) jego wciśnięcie powoduje szybsze miganie świateł kierunkowskazów.
ps dostałeś stempel na SKP ?