suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 8:20 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lis 03, 2014 9:01 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
Mam mozliwosc kupienia ładnej vitary 1.6 8v monowtrysk tylko jest mały szkopuł pali sie check sprzedający niby mowi ze jak zimny to jest ok ale jak sie rozgrzeje to sie zapala ,ja jak ogladałem samochód to po zapaleniu kontrolka od razu sie zapaliła i było widac ze do konca nie chodzi na wszystkie gary jak myslicie to moze byc cos powaznego czy błachostka sprzedjacy mowił ze w najgorszym przypadku sterownik silnika do wymiany.


Na górę
Post: pn lis 03, 2014 6:52 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A co samodiagnostyka zeznaje?
ZTCP to niektóre komputery do tych monowtrysków są trudno osiągalne. Sprawdź oznaczenie komputera i poszukaj czy da się go kupić w normalnych pieniądzach.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lis 03, 2014 6:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
Ten samochód jest do kupienia nie mam jak sprawdzić samodiagnostyki, zastanawia czy warto w to się pchać oto ogłoszenie

http://allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-4x4 ... 68459.html


Na górę
Post: wt lis 04, 2014 4:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lut 11, 2010 4:43 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
sprawdz czy tps jest podlaczony , ja odlaczalem bo "tykalo" http://suzuki.zikforum.com/t7401-ajusta ... -vitara-8v


Na górę
Post: wt lis 04, 2014 10:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
mozecie bardziej po lucku bo ta strona nie jest po polsku a ja jestem swiezym nabywcą i nie mam pojecia co to ten TPS kupiłem ta vitare i sprawa wyglada tak jak jest zimny to wszystko ok pochodzi pół minuty to słychac jakies tykniecie pod kierownicą i włacza sie check tryb awaryjny gdzie szukac przyczyny dzis znalazłem tą wtyczke biała do samodiagnozy zwarłem dwa piny i nic kontrolka jak sie swieciła tak sie swieci (jak odłaczam tego tpsa nie ma roznicy chodzi tak samo)


Na górę
Post: śr lis 05, 2014 4:49 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
TPS - throttle position sensor - czujnik położenia przepustnicy.
Na podanej stronie masz bardzo ładnie to zilustrowane, ja też nie znam tego języka, ale conieco można wywnioskować.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lis 05, 2014 7:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
Więc kupiłem vitarke opisze problem dokładniej silnik 1.6 8v komputer nr 33920-56B30 juz napewno wymieniany i chyba naprawiany po widac slady po ingerencji ale nic spalone nie jest jak robie samodiagnoze to check sie pali cały czas nawet nie mrugnie czasem rano zapali normalnie i dopiero po ok 20 s zapali sie check jeszcze moją uwage zwrócił przekaznik obok komputera bo był lekko ciepły a samochód stał pare godzin ,okazuje sie on ze jest cały czas zwarty a jak go wyciagne to sie rozłacza i gasnie check mozliwe ze to jest stałe zasilanie komputera?


Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2014 3:59 pm przez falek56, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: śr lis 05, 2014 7:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
jest podłaczony ale jak go odłacze nic sie nie dzieje pewnie dlatego ze jest w trybie awaryjnym


Na górę
Post: czw lis 06, 2014 10:55 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Doprowadź najpierw instalację do porządku, bo coś jest chyba nakopane.
I używaj trochę więcej przecinków pisząc :mrgreen:


Na górę
Post: czw lis 06, 2014 3:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lut 11, 2010 4:43 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
czyli to nie to , jak laczylem ta wtyczke to tykalo a check gaslo. Tykanie bylo z komory silnika

pod kierownica masz komputer troche zabawy ale wystuka ci bledy http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21 laczysz dwa kabelki i kontrolka wystuka ci bledy mozesz nagrac telefonem i na spokojnie odzytac w domu.


Na górę
Post: czw lis 06, 2014 3:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
probowałem juz ale jak zewre styki zapale samochód to kontrolka nie mruga pali sie na stałe


Na górę
Post: czw lis 06, 2014 3:40 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
falek56 pisze:
probowałem juz ale jak zewre styki zapale samochód to kontrolka nie mruga pali sie na stałe


Zakładając że zwarłeś odpowiednie kabelki to świecący się check zazwyczaj oznacza walnięty ECU :(

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lis 06, 2014 3:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
pare razy zwierałem styki przy aku taka biała wtyczka z osłonką gumową ,dzis oddałem ecu do sprawdzenia jutro mają dac znac , a jak to jest z tym zasilaniem komputera jest cały czas pod napiciem aby nie stracic pamięci i czy prąd idzie przez przkaznik bo nie daje mi on spokoju ze jest cały czas zwarty a wyglada na orygnalną wiazke


Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2014 4:23 pm przez falek56, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw lis 06, 2014 4:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
może po prostu ktoś wsadził ECU z innymi oznaczeniami

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw lis 06, 2014 4:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lis 03, 2014 8:29 am
Posty: 59
a jak ja to sprawdze?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl