suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 04, 2025 4:20 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn sty 17, 2011 6:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lip 24, 2009 7:51 pm
Posty: 109
Lokalizacja: Bagna Biebrzy
Dopóki Ci przeguby nie strzelają to nie wymieniaj. Miej baczenie na odgłosy ale się do wymiany nie śpiesz.

_________________
Blaszak gaźnikowy 93r. merc/felicja - błoto 24h/dobę 365 dni w roku...


Na górę
Post: wt sty 18, 2011 4:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sie 17, 2010 3:37 pm
Posty: 13
BARTEK W. pisze:
A wysunął Ci się ten wał? A co się stało z przegubami że chcesz wymieniać?


Co do wału to nie wiem czy się wysunął. Sory za pytanie ale czy to jest mocno widoczne i jak to sprawdzić. Przeguby ok. Były rozbierane ponieważ zmieniałem przy okazji osłony gumowe. Pytam ponieważ w niektórych tematach piszecie o przegubach od jak dobrze pamiętam "santany".
Dzisiaj jazda w terenie i wszystko ok. Pozdro


Na górę
Post: wt sty 18, 2011 6:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Na wale od strony red. jet taki kołnierz, wysunięty jest wtedy gdy stojąc na równej nawierzchni widzisz juz wysunięty kawałek wału zza kołnierza. Oryg ten kołnierz zachodzi nieco na obudowę reduktora. Jak masz Santanę to wymień te przeguby na japońskie dopiero wtedy jak Ci się te santanowskie skończą.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: wt sty 18, 2011 10:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Jak sobie poradziłeś to fajnie .
Z uwag na temat jazdy na YA to: ciśnienia w teren to przód max 1,4 tył 1,1 .
Nie próbuj wyciągać innych swoim samochodem do tyłu (obciążenie przedniego mostu).
A i nie zdziw się zużyciem paliwa (opory toczenia) i zanikiem (brakiem ciągu) 5 biegu na szosie.
Zalety :opona praktycznie nie do przebicia , nawet jadąc po ciętych maczetą chaszczach.

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: czw sty 20, 2011 6:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sie 17, 2010 3:37 pm
Posty: 13
jacenty pisze:
Jak sobie poradziłeś to fajnie .
Z uwag na temat jazdy na YA to: ciśnienia w teren to przód max 1,4 tył 1,1 .
Nie próbuj wyciągać innych swoim samochodem do tyłu (obciążenie przedniego mostu).
A i nie zdziw się zużyciem paliwa (opory toczenia) i zanikiem (brakiem ciągu) 5 biegu na szosie.
Zalety :opona praktycznie nie do przebicia , nawet jadąc po ciętych maczetą chaszczach.

Czyli ciśnienie muszę zmienić zostawiłem po 1.6
Co do zużycia to już zauważyłem faktycznie wzrosło a i na 5 jest różnica nie zwija się jak poprzednio ale to wszystko nadrabia nowe oblicze mojej Vitarki oto zdjęcie http://picasaweb.google.com/daju83/Drop ... 8436964994
Dziękuję wszystkim za rady są naprawdę cenne. Pozdrawiam


Na górę
Post: czw sty 20, 2011 6:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sie 17, 2010 3:37 pm
Posty: 13
Zapomniałem jeszcze o jednej sprawie. Czy możliwe że po założeniu tych opon głośniej słychać łożysko coś mi wyje z przodu na początku myślałem że ten bieżnik tak wyje ale jadąc 30-40 km/h w terenie na piaszczystej drodze też to słychać. Nie wiem czy nie będę musiał powymieniać łożyska.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl