suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 04, 2025 2:36 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob paź 17, 2009 11:49 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:21 pm
Posty: 26
Lokalizacja: spode Gniezna :)
zastanawiam się nad tymi oponami http://realmoto.pl/Kumho_KL71-ROAD-VENT ... 16054.html
auto jest po małym lifcie, więc powinny wejść, cena też dobra, wygląd zarąbisty :lol: tylko pytanie jak to się zachowuje na mokrym, na asfalcie zimą i na śniegu/lodzie
jeździłem na at- kach general grabber ale nie zimą, na mokrym natomiast było nieźle
da się je porównać? - drugi użytkownik autka jeździ w zasadzie tylko na czarnym - nie będzie problemu z przyczepnością?
kolega powyżej chwali więc jestem bardzo zainteresowany opiniami innych
z kolei kolega na bf goodrichach mt ma co robić na czarnym zimą, hmm....

_________________
Vitara Cabrio 91', 1,6 8V


Na górę
Post: sob paź 17, 2009 1:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Kumho mają miękką gumę, także zimą na pewno jest lepiej niż na bfg, które są podobno twarde jak cholera. Tak twierdzi znany sprzedawca opon4x4. :wink: Ale i tak pewni trzeba się od nowa nauczyć jeździć, jak się wcześniej nie miało MTków. Nic więcej nie poradzę, bo ta nauka jeszcze przede mną, ale jeżeli ktoś jeszcze ma jeździć tym autem zimą to może lepiej nalewane zimówki, a na MTki dozbierać na wiosnę. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 9:45 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:21 pm
Posty: 26
Lokalizacja: spode Gniezna :)
dzięki za opinię
a jak wygląda sprawa trwałości napędu?
29 cali kumho kl71 to już chyba sporo lepiej trzyma niż dobry atek - np chwalony tu kumho kl78 czy GY ATR?
nie chciałbym, przy jakimś "otwarciu się" od razu rozwalić napędu więc również dlatego w grę wchodzą ateki w podobnej cenie
jeździłem na GG AT2 ale w standardowym rozmiarze i byłem zadowolony - one w ostateczności "puszczały" w sensie poślizgu i tyle - taki wentyl bezpieczeństwa
hmm ale, teraz chciałbym i większe i ostrzejsze, a zarąbista rzeźba kumho kl71 mnie powala, więc jestem w kropce.
sław gdzieś temacie o mostach napisał, żeby nie panikować i na oponkach do 29 cali i MT napęd sporo wytrzymuje
wierzyć :D ? - przecież to guru 8)

p.s.
chyba za dużo czytam to forum ale tak mnie napadło:
skoro na mt nie trzeba używać tyle gazu na podjazdach niż na atekach, to może są bezpieczniejsze dla napędu niż AT?
z forum wynika, że większość wybuchów mostu zanotowano w przypadku je..cia w twarde po oderwaniu przednich kół od podłoża napodjazdach
mocno naciągana teoria? :twisted:

_________________
Vitara Cabrio 91', 1,6 8V


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 10:09 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
przedni most nie jest tak prosto rozwalić
chłopaki jeżdżą na 30 calowych kopiach simexa i nic się nie dzieje
nie panikuj tak i ostrożnie z gazem :wink:

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 10:35 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:21 pm
Posty: 26
Lokalizacja: spode Gniezna :)
jak bym słyszał kumpla - tyle, że ona patrola - a tam coś ukręcić - trzeba umieć :)
panikuję - fakt - ale niektóre tematy na tym forum straszą, he, he
naprawdę napaliłem się na te kl71...

_________________
Vitara Cabrio 91', 1,6 8V


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 7:04 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kupuj śmiało, bardzo dobra oponka. a może pomyśl o większej. Tak jak kolega @davejr pisał- nie tak prosto rozwalić, choć napewno można nawet jak koledzy piszą na AT-kach o mniejszym rozmiarze.
Jajgorszy jest duży gaz( ponoć, ja jeszcze nierozwaliłem , choć kilka razy było blisko) i strzał, skok gdy koła przednie (z załączonym napędem oczywiście), stykają się nagle z gruntem.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 7:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
dokładnie, wtedy działa fizyka, koło kręci się z dużą szybkością i nagle upadając łapie podłoże, gdzies ta energia musi się rozłożyć...

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 7:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 23, 2009 10:43 am
Posty: 1886
Lokalizacja: warszawa/nowa ruda
WOLVERINE pisze:
dokładnie, wtedy działa fizyka, koło kręci się z dużą szybkością i nagle upadając łapie podłoże, gdzies ta energia musi się rozłożyć...

no wlasnie. dzisiaj na ten temat rozmawialem z jedna osoba i zapytala mnie czy nie wystarczy wcisnac w tym momencie sprzegla? tez jestem ciekaw czy to pomoze, czy to wynika z bardzo krotkiego czasu na reakcje i mozna po prostu nie zdazyc wcisnac sprzegla? ciekawe, ciekawe... ;)

_________________
we who are not as others
suzuki vitara 1,6 cabrio '92 - juz cieszy kogos innego :(


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 7:34 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zniszczyć most można nawet na 195/80R15 :mrgreen: i tak jak koledzy piszą. Jak rozpędzisz koła i złapią przyczepność - wałek ataku rozłamie obudowę - rozsadzi od środka. Jak złapiesz ciśnienie na wstecznym i zaczniesz katować, to może się ułamać mocowanie mostu ... generalnie trzeba kontrolować prawą nogę ;)

oponki bardzo fajne - pewnie takie zakupię jako kolejne ;)

arek_m jak na moje to po prostu należy zapobiegać - nie rozkręcać kół za mocno i będzie ok.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 7:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 23, 2009 10:43 am
Posty: 1886
Lokalizacja: warszawa/nowa ruda
no wlasnie - ostatnio ze slawkiem rozmawialem i powiedzial dokladnie to co ty, czyli kontrolowac prawa noge ;)

_________________
we who are not as others
suzuki vitara 1,6 cabrio '92 - juz cieszy kogos innego :(


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 7:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
arek_m pisze:
WOLVERINE pisze:
dokładnie, wtedy działa fizyka, koło kręci się z dużą szybkością i nagle upadając łapie podłoże, gdzies ta energia musi się rozłożyć...

no wlasnie. dzisiaj na ten temat rozmawialem z jedna osoba i zapytala mnie czy nie wystarczy wcisnac w tym momencie sprzegla? tez jestem ciekaw czy to pomoze, czy to wynika z bardzo krotkiego czasu na reakcje i mozna po prostu nie zdazyc wcisnac sprzegla? ciekawe, ciekawe... ;)


Napewno nie zdąży się wcisnąć sprzęgła, to są sekundy i niemyśli się wtedy, że może w danej chwili wcisąć sprzegło czy nie.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 8:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:21 pm
Posty: 26
Lokalizacja: spode Gniezna :)
taaa... czyli pewnie będą kl71, hmm
dzięki za tyle odpowiedzi - mimo, że trochę zboczyliśmy z tematu
a tak na marginesie, przeszukując oferty opon zauważyłem też, że z ateków najbardziej ostre to chyba też kumho - kl78
ciekawa firma 8)

_________________
Vitara Cabrio 91', 1,6 8V


Na górę
Post: ndz paź 18, 2009 9:58 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
BARTEK W. pisze:
arek_m pisze:
WOLVERINE pisze:
dokładnie, wtedy działa fizyka, koło kręci się z dużą szybkością i nagle upadając łapie podłoże, gdzies ta energia musi się rozłożyć...

no wlasnie. dzisiaj na ten temat rozmawialem z jedna osoba i zapytala mnie czy nie wystarczy wcisnac w tym momencie sprzegla? tez jestem ciekaw czy to pomoze, czy to wynika z bardzo krotkiego czasu na reakcje i mozna po prostu nie zdazyc wcisnac sprzegla? ciekawe, ciekawe... ;)


Napewno nie zdąży się wcisnąć sprzęgła, to są sekundy i niemyśli się wtedy, że może w danej chwili wcisąć sprzegło czy nie.

mozna wyrobic nawyk odpuszczania gazu przed planowanym przyziemieniu vitki
kiedys testowałem to most orginał i pólosie wytrzymały 33.12.5 cala i to z blokadą
oczywiscie nie w warunkach rajdowych :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn paź 19, 2009 1:26 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
ale trzeba sie tego nauczyc i wiele treningu jest potrzebne zeby wyskoczyc i odpuscic puki kola niedotkna ziemia ale zaraz znowu puscic zeby wyjehac na dana gorke

po pierwszym rozwalonym moscie na 29 (tylko mocowanie poszlo )
teraz mam 30 simexa i blokade psychiczna przed skakaniem :evil:

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: pn paź 19, 2009 2:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:21 pm
Posty: 26
Lokalizacja: spode Gniezna :)
zamówiłem kumho kl71 :twisted:
będę się starał nie skakać, he, he - mam nadzieję że długo pojeżdżę bez awarii :) - takie marzenia

_________________
Vitara Cabrio 91', 1,6 8V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl