suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Good Year Wrangler Duratrac
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=5545
Strona 1 z 1

Autor:  Zulu [ śr maja 04, 2011 8:58 pm ]
Tytuł:  Good Year Wrangler Duratrac

http://www.netcar.pl/opony/letnie/teren ... 9,szi.html

Mam pytanie czy ktoś z Was na tym jeździł,albo Wasz szczery znajomy i jak się to może nadawać do lajtowych jazd.
Turystyka ale dużo kamyków/skałek i górskie warunki. Moje Atr-y się zrobiły jakieś za małe i szukam powoli następcy, że sobie je chwalę to chciałbym pozostać wierny marce :roll: .
Acha- mają białe napisy 8)

pozdr-

Autor:  KonarskiS [ śr maja 04, 2011 9:01 pm ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Siemka zadzwon tu: 604 200 66trzy

Paweł na pewno Ci wszystko powie, ma je w samcu i testował zimą na piachach i w błotku

Autor:  KonarskiS [ śr maja 04, 2011 9:02 pm ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Na pewno sporym minusem tych opon jest CHORA dostępność więc jak kupić to na bank 5 sztuk a nie mniej "w razie W"

Autor:  Zulu [ śr maja 04, 2011 9:03 pm ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Dzięki za namiar,pomęczę Go z rana :mrgreen:

Autor:  szymon077 [ sob maja 07, 2011 1:00 am ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Ja je kupiłem ostatnio i rzeczywiście dostępność jest mierna. Sprowadzali je dla mnie z Niemiec co trwało ponad 1 mies. Nabyłem je w rozmiarze 31/10,5 R15 i niestety okazało się, że mój lift zawieszenia okazał się niewystarczający i muszę jeszcze podnieść budę i lekko zmodyfikować nadkola, co oznacza, że samochód aktualnie stoi w warsztacie. Z tego względu doświadczeń z oponami za wiele nie mam, ale zdolałem 4 dni (weekend majowy) pojeździć po błotku.

Przesiałem się na te opony z ATków i na innych nie jeździłem, więc ciężko mi dawać miarodajne opinie, ale porównując do AT kóre miałem, to na tych Goodyearach jestem w stanie przejechać na tylnym napędzie większość miejsc które dotychczas wymagały włączenia 4x4. Jeździłem głównie po błocie i sprawdzają się o niebo lepiej. Na piachu AT były lepsze bo szły górą a te się kopią, ale to raczej oczywiste. Wszędzie piszą, że te opony jak na MT sprawują się dobrze w zimie, ale nie dane mi było tego sprawdzić, bo opony pierszy raz założyłem w pierwszy dzień weekendu majowego 2011, ale wszystko przede mną.

Pozytywnie zaskoczył mnie poziom hałasu. Przejechałem na tych oponach ok 160km w trasie na dwupasmówce z prędkością ok 100km/h i poziom hałasu był bardzo nieznacznie wyższy niż na dotychczasowych AT. Podobno jest to zasługą tych wewnętrznych klocków po środku, ja się nie znam na tym, ale rzeczywiście pod tym względem jak na tego typu opone to jest bardzo dobrze.

Opony wyglądają bojowo i dają użytkownikowi wybór, ponieważ z jednej strony mają białe napisy, z drugiej zwyczajne czarne. Opony można założyć dowolnie, więc jak kto woli. Jak do tej pory minusami jest cena i dostępność, ale cięzko brać moją opinię za miarodajną zakladając że jeździłem na nich 4 dni. Na razie nie żałuję zakupu i wydalbym drugi raz kasę na nie i mam nadzieję, że się to nie zmieni jak dłużej na nich pojeżdżę.

Autor:  punix [ sob maja 07, 2011 9:50 am ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Zulu już moją opinię poznał, ale może komuś innemu się jeszcze przyda :)
Tak jak szymona, mój komplet (4 ostatnie, niestety, sztuki) był sprowadzony z Niemiec, trwało to kilka dni. Jeżdżę na 235/75/15, udało mi się je kupić w niezłej cenie - ~420, teraz są już kilkadziesiąt złotych droższe. Kupowałem na przełomie grudnia/stycznia - wtedy rzeczywiście dostępność była mierna, obecnie z tego co widzę, ten rozmiar jest dostępny, tylko kasa na zapas się już rozeszła :mrgreen:

Poprzednio miałem 10-letnie Coopery WM (zimówki), z dobrym bieżnikiem, ale spękane. Porównując do nich: hamowanie, trzymanie na mokrym - znacznie na plus dla GY, na śniegu trochę lepiej, lód pomińmy 8) Na suchej drodze nie ma większych problemów, w połączeniu z nowymi hamulcami na 4 kołach ostrzejsze hamowania są bardzo dobrze wyczuwalne - opony są z bardzo miękkiej mieszanki. Nie wiem, jaki będzie to miało wpływ na zużycie, na razie przejechałem na nich jakieś 1-1,5 kkm, specjalnego zużycia nie widać, trochę niestety pocięło mi kostkę zanim zweryfikowałem zderzak szlifierką :(
Jazdy terenowej za wiele nie zaznały, ale pierwsze wrażenia są dobre. Chociaż z simexami oczywiście nie ma co porównywać, w terenie są słabsze niż KL71. Bieżnik w nowych ma około 13-14mm.
Na ciśnieniu 1,2 zaczynają się już delikatnie uginać pod stojącym Samuraiem, na niższym jeszcze nie jeździłem.

Podsumowując - jak na razie bardzo polecam jako uniwersalne opony całoroczne i do lekkiego terenu. Ciekaw jestem tylko, jak będzie z ich trwałością, chociaż biorąc pod uwagę moje przebiegi Samuraiem może się okazać, że nie doczekam ich śmierci :P

Autor:  szymon077 [ czw maja 26, 2011 10:46 am ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Byłem na tych oponach w Pajęcznie, więc mogę coś wiecej dodać na ich temat.

Po pierwsze, mialem do przejechania trasę z Warszawy do Pajęczna. Jechaliśmy całkiem żwawo jak na tak przerobioną Vitarę, bo ok. 110km/h, a spalanie wyszło ok 9L / 100km (Vitara Cabrio 1.6 8V '92r.) Ponadto opon prawie nie było słychać, szumy pochodziły głównie z oporów powietrza.

Po drugie, sama jazda na miejscu też mnie pozytywnie zaskoczyła. Może nie było na naszych próbach zbyt wiele błota, ale tam gdzie było nie trzeba było nas nigdzie wyciągać (raz użyliśmy trapu) i opony się całkiem dobrze sprawdziły. Oczywiście należy pamiętać, że są one bardzo nowe i bieżnik jest gruby co ma duży wpływ na ich mozliwości.

Generalnie, jestem z nich zadowolony i nie żałuję zakupu. Czekam z niecierpliwością na zimę żeby potwierdzić ich mozliwości na śniegu, ale to jeszcze trochę....

Autor:  NuVo [ czw maja 26, 2011 3:46 pm ]
Tytuł:  Re: Good Year Wrangler Duratrac

Widziałem je w akcji bo jeździliśmy razem i byłem pod wrażeniem tej gumy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/