suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 7:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 25, 2012 7:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jest tak, tyka rytmicznie przy skręcaniu w lewo(lewy przód) w czasie jazdy i nasila się w miarę przyspieszania. Tyka przy 2H i 4H.Jak poruszałem kołem(na podnośniku) w celu sprawdzenia luzów to przez pewien czas był spokój, po jakimś czasie od nowa to samo. Podczas jazdy na wprost i skręcaniu w prawo jest cisza. Dodam że w marcu było zmieniane w owej piaście łożysko, luz sprawdzany i dociągane było. Sprzęgiełek brak są seryjne zabieraki. jakieś sugestie? Pacjent jak w podpisie.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt wrz 25, 2012 9:11 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Rytmicznie czyli jak?
Tak: tyk tyk tyk ?
czy tiki tiki tiki ?
:lol: :mrgreen:

Może weź jakiegoś kolege niech stoi koło koła a Ty jedź powoli w lewo i niech słucha.
Czy przy małych prędkościach tego nie ma?

Jak masz zabieraki to możesz je oba odkręcić i zobaczyć czy dalej będzie tykało.
Jak dalej to znaczy, że to nie przegub.

Zobacz też jak wyglądają klocki hamulcowe.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt wrz 25, 2012 9:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Klocki nowe i tarcze też mają może z 6kkm machnięte w mazi błotnej nie nurzane. A tykanie to to pierwsze tyk tyk tyk i wcale nie jest to zabawne tylko irytujące a słychać dopiero jak się głowę przez okno wychyli. Przy zamkniętych szybach w środku nie słychać tykania. Może to być spowodowane złym ułożeniem się łożyska lub jego luzem?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt wrz 25, 2012 9:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
Takie ciche tykanie to może opona złapała gwoździa albo kamyka :D obejrzyj oponę.


Na górę
Post: wt wrz 25, 2012 9:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Kamyk na 100% to nie jest nie ten dźwięk
radzik071 pisze:
Czy przy małych prędkościach tego nie ma?
Przy małych prędkościach nie zawsze ale słychać.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob paź 13, 2012 4:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Witam! Zdjąłem prawy zabierak i przejechałem się kawałek, powtórzyłem to samo z lewej strony i w obu przypadkach tyka przy skręcaniu w lewo :? Łożysko któreś ma luz i to jest powodem tykania? A może problem tkwi w dyfsze?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob paź 13, 2012 7:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
Może ta koronka od abs obciera


Na górę
Post: sob paź 13, 2012 7:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 03, 2009 10:41 pm
Posty: 274
Lokalizacja: Wlkp.
Koledze tyka a mi dzwoni jak skręcam w prawo. Patrzyłem jak wolno jechałem i nic mi nie przychodzi co to. Może półoś z przodu??? Możliwe?


Na górę
Post: sob paź 13, 2012 8:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
lipa olsztyn pisze:
Może ta koronka od abs obciera
Oblukany i równo na piaście leży

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz paź 14, 2012 9:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
jak przy skrecaniu w lewo, to bym sie prawa strona zajal (dociazana przy skrecaniu), lozyska robiles po obu stronach?

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
Post: ndz paź 14, 2012 5:31 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
klark pisze:
...lozyska robiles po obu stronach?
Z lewej było wymieniane

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz paź 14, 2012 6:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
to looknij teraz na lozysko po prawej stronie

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 10:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 16, 2011 6:37 am
Posty: 165
Lokalizacja: Brodnica
A przeguby już wykluczyłeś?

_________________
Bagiennik w cabrio 1.6 16v lift dobbinson 2" duratraci na felgach et-12


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 5:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Fulicarius pisze:
A przeguby już wykluczyłeś?
Raczej :roll:
marirus pisze:
Witam! Zdjąłem prawy zabierak i przejechałem się kawałek, powtórzyłem to samo z lewej strony i w obu przypadkach tyka przy skręcaniu w lewo :? Łożysko któreś ma luz i to jest powodem tykania? A może problem tkwi w dyfsze?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn paź 22, 2012 4:14 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Po problemie :) łożysko prawej piasty na emeryturę iść chciało. ??????? za sugestie i pomoc

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl