suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 5:08 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1420 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lis 27, 2012 6:25 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sebahabit pisze:
danthe powiedz jeszcze chłopakowi że lock right na przód mija się z celem jeśli nie ma stalowej obudowy i innych przegubów i półosi... więc proponuj chłopakowi lock right'a na tył :D


Też racja. Ale ten LR pasuje na przód i na tył do Vitary.
Chociaż znajomi "Jeepiarze" twierdzą że jeśli blokada na 1 oś to tylko na przód...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 7:18 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
danthe pisze:
sebahabit pisze:
danthe powiedz jeszcze chłopakowi że lock right na przód mija się z celem jeśli nie ma stalowej obudowy i innych przegubów i półosi... więc proponuj chłopakowi lock right'a na tył :D


Też racja. Ale ten LR pasuje na przód i na tył do Vitary.
Chociaż znajomi "Jeepiarze" twierdzą że jeśli blokada na 1 oś to tylko na przód...

ale jeepiarze mają inny most z przodu :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 8:12 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sebahabit pisze:
ale jeepiarze mają inny most z przodu :D


Wydaje mi sie że tutaj chodzi o przewagi w terenie. Z doświadczenia wiem że przednia oś więcej daje niż tylna w terenie. Jak padnie napęd to dalej zajedziesz na przednim niż na tylnym. Czyli logiczne jest poprawianie własności terenowych osi która ma większy udział w napędzaniu żelastwa.

Co nie zmienia faktu że mam blokade z tyłu :) Bo żywotność przedniego napędu z blokadą stoi pod dużym znakiem zapytania.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 9:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 10, 2012 10:15 am
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
No i pojawil sie temat na przod i na tyl:)
W miedzyczasie poczytalem wiecej na duzym forum i wiekszosc opini jest, ze jesli jedna blokade zakladac to na tyl raczej, czy jako uzytkownicy Vitar mozecie to potwierdzic?

Jesli chodzi o uzytkowanie auta, to moj poczatek zabawy w terenie, wiec puki co w bagno wjezdzac nie mam planow, planuje na razie zdobywac doswiadczenie.

Kuba


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 10:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
LR na tył
Na przód polecam LSD :mrgreen:


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 11:04 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
1260Cube pisze:
W miedzyczasie poczytalem wiecej na duzym forum i wiekszosc opini jest, ze jesli jedna blokade zakladac to na tyl raczej,

Jak to uzasadniali? Nie żebym sie czepiał, po prostu nie mam wyrobionego zdania w tej kwestii i ciekaw jestem co mówią inni.
1260Cube pisze:
czy jako uzytkownicy Vitar mozecie to potwierdzic?

W przypadku vitary - tył ze względu na mniejszą wytrzymałość przodu.
W innych przypadkach nie był bym taki pewny.
Robsik pisze:
LR na tył
Na przód polecam LSD :mrgreen:

Torsen ze spięciem wstępnym w dodatku.
To taki nasz vitarowy jednorożec.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 9:31 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 10, 2012 10:15 am
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Blokada na tył uzasadniana była tym, ze tył w większości przypadków jest bardziej "obciążony" napędzaniem, że głównie traci się przyczepność na podjezdach, że przód jest naturalnie przez silnik dociążany, że z zablokowanym przodem przy podjeździe kończącym się zakretem można polecieć prosto zamiast skręcić i inne mniej konkretne powody:)


Więc chyba tył zwycięży w tej konkurencji.

dzieki za wsparcie


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 11:58 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Jak tak z innej beczki trochę :mrgreen: .
Słyszał ktoś, czytał ktoś o tym ustrojstwie coś więcej ? http://www.kaiserlocker.com/index.php?o ... Itemid=290

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 12:17 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
to samo tylko droższe :)
http://www.power-trax.de/produkte/locke ... opup-e.htm

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 12:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
O widzisz :mrgreen: .
Gdzieś u kangurzastych coś czytałem o tym kaiserze że niby płynniej chodzi niż lr ale może to jacyś podstawieni byli :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 1:09 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Też to czytałem, opisywali to w landroverach i zachowywalo sie różnie w różnych modelach. Ale po pewnym czasie pojawiło sie uzupełnienie że raczej nie warto za te pieniądze. Generalnie zasada dzialania ta sama. LR masz za okolo 1100zł a Kaiser za prawie 1000 jurków :) W tej cenie masz ARB z kompresorem :mrgreen:

Szkoda że truetrack'a nie robią do vitary:
http://www.differentials.com/new-produc ... ferentials

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 1:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
No nie powiem że bym jakiegoś Elockera nie przytulił :mrgreen: . Z tym Kaiserem to raczej jako ciekawostka, bo ewentualny serwis to w Brazylii :lol: :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 2:00 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Wszystko to jest w sferze luźnych pogaduch, bo w praktyce pozostają tylko dwie opcje LR i ARB.
LSD do tyłu jest trudno dostać, a na przód to zapomnijcie.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 2:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
No niestety ale masz rację :? Chociaż wolałbym aby było inaczej :mrgreen: i aby ilość produktów z których można wybierać była większa.
Są jeszcze te ruskie torseny ale koszt też spory a i nie przetestowane u nas zbytnio chyba :?

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 3:03 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Mieciu1 pisze:
No niestety ale masz rację :? Chociaż wolałbym aby było inaczej :mrgreen: i aby ilość produktów z których można wybierać była większa.
Są jeszcze te ruskie torseny ale koszt też spory a i nie przetestowane u nas zbytnio chyba :?


Ruskie też są ale ich nie ma. Produkcja podobno wstrzymana. Ale twierdzą że mają do wszystkich vitar :lol:

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1420 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl