suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 9:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt cze 27, 2014 12:13 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
zax pisze:
kubanos pisze:
geochriss pisze:
Jaka skrzynia? automat?


A co w automacie jest nie tak?, bo objawy mam takie same... wystarczy wjechać w wodę tak powiedzmy do pełnego zanurzenia alternatora może ciut mniej i tak samo totalny brak mocy..

Skrzynia automat 3 - biegowy

Dlatego, że woda w automacie działa gorzej od ATFu :mrgreen:


No tak, to niech przynajmniej jakimś kołem zamieli, a nie pyr pyr pyr pyr... ale ok.. może tak ma być.. Na asfalcie i w błocie jakiś tam problemów nie ma :mrgreen:


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 12:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
A teraz w skrzyni masz wodę, ATF, czy brązową kupę? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 1:25 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
vitara 1.6 8v automat
wczoraj miałem podobną sytuację. wjechałem stromo do wody, tak, że tył był 20cm w wodzie a z przodu zakryło mi koła czyli ponad 80cm. włączam R i w palnik a silnik buuuuuu - pracował równo ale w ogóle się nie wkręcał. Dałem Neutral i but w podłogę i znowu buuu i max 3100obr
Nie udało mi się cofnąć mimo twardego podłoża. Kolega mnie wyciągnął i od razu po wyjechaniu z wody silnik bez problemu wkręcał się do odcięcia.
Wjechałem jeszcze raz ale trochę płycej, tak że całej opony nie zamoczyło i nic. Silnik ładnie chodził i bez problemu wyjechałem.
Mam taką teorię że to lewe powietrze wciągało lewą wodę. Dzisiaj pod korkiem oleju śmietanka (3 dni wcześniej było git). Zmieniłem olej ale jeszcze nie jeździłem więc nie wiem czy to ta woda z rzeki czy uszczelka głowicy.

PS.
kable kopułki palce itp wszystko nowe.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 1:59 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
zax pisze:
A teraz w skrzyni masz wodę, ATF, czy brązową kupę? :mrgreen:


Miałem wszystko :lol:
którędy do skrzyni woda sie dostaje ?


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 2:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
odpowietrzeniem?? :wink: :roll:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 7:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
tylko nie dla kol ktore musza sie krecic. a ja pedal w palnik a obroty spadaja. dzis specjalnie uszczelnialem snorkel. w weekend zobaczymy jak sie uda wyskoczyc.

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 9:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Moze to wiskoza jak dostanie dużo zimnej wody(cala jest zalana) to ją schładza i spina wiatrak? Wiatrak wtedy dziala jak śruba okretowa i stąd spadek mocy. przydał by sie test bez wiatraka.hmmm co wy na to?:o

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pt cze 27, 2014 9:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
tez o tym myslalem. zrobie taki test tylko nie ma tak glebokiej wody na podworku :)

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 9:12 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
marcin_tdi pisze:
tez o tym myslalem. zrobie taki test tylko nie ma tak glebokiej wody na podworku :)

To nie wiatrak. Radek ma wiatrak na pace i ten sam problem

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 9:59 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
geochriss pisze:
Moze to wiskoza jak dostanie dużo zimnej wody(cala jest zalana) to ją schładza i spina wiatrak? Wiatrak wtedy dziala jak śruba okretowa i stąd spadek mocy. przydał by sie test bez wiatraka.hmmm co wy na to?:o

Wiskoza się spina na gorąco a nie na zimno.


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 7:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kostuch pisze:
geochriss pisze:
Moze to wiskoza jak dostanie dużo zimnej wody(cala jest zalana) to ją schładza i spina wiatrak? Wiatrak wtedy dziala jak śruba okretowa i stąd spadek mocy. przydał by sie test bez wiatraka.hmmm co wy na to?:o

Wiskoza się spina na gorąco a nie na zimno.

Zupełnie zimna wiskoza z racji, że jest tam olej silikonowy też jest mocniej spięta.
Nie wiem, czy tak samo jak przy odpaleniu zimnego silnika, ale jest spięta.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 10:08 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Zdrutujcie sobie wiskozę na sztywno - nie zdławi to z pewnością silnika pod wodą do tego stopnia.
Nie tutaj szukałbym problemu...


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 10:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
we wtorek auto odprowadzam do gosci od lodI podwodnych sprawdza mi elektryke jak pracuje w niekorzystych warunkach. napewno napisze jak znajde a na pewno znajde chyba ze silnik wymienie

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 10:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
kostuch pisze:
Zdrutujcie sobie wiskozę na sztywno - nie zdławi to z pewnością silnika pod wodą do tego stopnia.
Nie tutaj szukałbym problemu...

Pisalem że Radzik ma wiatrak na pace oraz taki sam problem. Wiskoza odpada. Śledztwo trwa nadal;)

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: ndz cze 29, 2014 10:17 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Jak pisałem ostatnio zmuliło mi tak silnik w wodzie i po tej akcji była śmietana pod korkiem oleju i na bagnecie. Po wymianie oleju śmietana już się nie pojawia więc jestem na 99% przekonany, że silnik w wodzie brał lewym powietrzem lewą wodę i dlatego był zamulony i strasznie słabo się wkręcał do 3100obr ale nie przerywał (chodził równiutko).
Potwierdzić to może fakt, że po wyjechaniu z wody momentalnie silnik wkręcał się pięknie do odcięcia.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl