suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:26 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 29, 2014 12:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
a tak na szybko na ile sie ustawia zaplon w 16v ? znalazlem rozne informacje i ustawilem wczoraj na 5st ale nie poczulem zmiany w zadna strone.

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw lip 10, 2014 10:38 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
zrobilo sie teraz tak ze nie ma mocy prawie caly czas. nie chce sie dokrecac nawet do konca. wczoraj miala tak ze pedal w podloge a obroty leca do 4tys, zatrzymuja sie, leca do 5tys, spadaja i znowu leca do 6tys przy pedale caly czas w podloge. jaknpostoi chwile i chce ruszyc to pedal w podloge i gasnie, ma problem z odpaleniem ale za drugim kreceniem odpala. swiecie sie check ale nie mam jak podlaczyc ani nie moge znalezc tej kostki w 16v do diagnozy ale stawiam na tps. jestem 200km od domu suzuka i mam baaardzo slaby internet. jakies sugestie ?

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw lip 10, 2014 12:10 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Nie przyspiesza zaplonu. Komp lub ktorys z czujnikow

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw lip 10, 2014 6:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
pompa paliwa nie lubi wodu i styki elektryczne też nie lubią wodu


Na górę
Post: czw lip 10, 2014 7:18 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Jak się świeci check to niedobrze.
Migający wskazuje problem z jakimś czujnikiem. Świecący sygnalizuje uszkodzenie ecu.


Na górę
Post: pt lip 11, 2014 5:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
jak ma sie zachowac silnik z odpietym przeplywomierzem ? u mnie żadnej różnicy nie ma pozatym ze z odpietym wolne obroty ok 1100 a na wpietym 900. wkreca sie tak samo dupnie. tak ma byc?

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 3:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
nie moglby ktos sprawdzic jak sie wkreca na obrotach 16v z odpieta i przypieta wtyczka od przeplywomierza ?

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 5:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
U mnie nie ma różnicy. Wkręca się tak samo.


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 8:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
dzieki. cenna informacja

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw lip 31, 2014 4:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
check engine spowodowany błedem sondy lambda - open circut także gdzieś mam przerwę w obwodzie bo sonda jest nowa denso. ma ktoś wiedzę jakie piny trzeba prześwietlić ? przy sondzie są 4 przewody, niebieski biały i dwa czarne. dwa czarne to chyba grzałka a te dwa dochodzą do komputera tylko pod któą wtyczkę i który pin ?

może jakiś schemat. ?

vitara 95rok santana 1.6 16v 71KW

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: czw lip 31, 2014 4:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
Ogólny, kolorowy, przydatny :wink: :mrgreen:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw lip 31, 2014 7:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
bardzo fajny. jutro bede sprawdzal. dzieki!

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: pt sie 01, 2014 8:18 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Ewentualnie tutaj: http://home.earthlink.net/~jcgebhart/o2sens.html


Na górę
Post: pn sie 04, 2014 3:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
troszke juz jest lepiej. kabel niebieski sygnał+ do sterownika gdzieś się zmasowal. podregulowalem dodatkowo tps i przestawilem zapłon troszkę na słuch, bo lepiej pracuje dużo na 15st jk na 5st chyba że źle zworke zrobiłem. vitara już dużo lepiej jeździ ale coś mi się wydaje że ma jeszcze problem z ciśnieniem paliwa. w tym tygodniu planuje już zrobić ją więc napiszę jak już odzyska wigor dla potomnych.

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: śr sie 06, 2014 8:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
NAPRAWIONA ! zeszly sie 3 usterki na raz dlatego tak ciężko było z nią dojść do ładu. 1. pierdykniety przewód od sondy lambdy (źródło check engine) 2. zle ustawiony tps 3. walnieta pompa w baku bo zamiast 2.7 bara dawala 1.6 bara. teraz rwe szuter i trawniki na jedynce bez reduktora od samego dolu. dziwi mnie tylko jedna rzecz ze najlepiej chodzi na zaplonie ok 15st a fabryka pisze o 5-ciu.. pozniej wstawie filmik jak chodzila zanim nie byla zrobiona

https://www.youtube.com/watch?v=b-n5blTj2Ug

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl