suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 7:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 11:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr paź 04, 2006 9:20 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Pajęczno
mam pytanko co do skrzyni automat czy jest jakiś przełącznik jazda ekonomiczna i sportowa ba ja sobie załorzyłem automat i jak na razie nic z kabli niepodłączyłem czy ma ktoś jakiś schemat podłączenia elektrycznego do skrzyni auto. pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 2:12 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:18 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Wrocław
Puszczam Ci mailem coś do sidekicka, ale może się na coś przyda


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 5:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr paź 04, 2006 9:20 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Pajęczno
ok dzięki popatsze bo pare kabli tam jest a w ciemno wole nie prubować bo jeszcze wybuchnie albo co.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 8:55 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
z tego co pamietam ty masz 3 biegowy automat to tam biegów sportowych nie ma :lol: zeszta w 4 biegowej z nadbiegiem tez chyba nic nie ma


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 08, 2006 3:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
slaw pisze:
z tego co pamietam ty masz 3 biegowy automat to tam biegów sportowych nie ma :lol: zeszta w 4 biegowej z nadbiegiem tez chyba nic nie ma


3 biegowy nie ma, ale 3+over drive ma przelacznik "PWR/NOR" czyli wiadomo o co chodzi.

wiec jesli masz 3biegowy to ilosc kabelkow jest znikoma.

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
Post: ndz kwie 01, 2012 8:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
dopisuje się do tematu,
chciałbym się dowiedziec właśnie czy skrzynie automatyczne w GEO Tracker [4 biegi]
mają jakiś przełącznik właśnie na jazde ekonomiczną czy tam sportową, bądź coś typu zmiana trybu pracy, tryb dynamiczny, power, o/d czy co one tam jeszcze miały te niektóre ???
jeśli to coś pomoże to tak w mojej suzi wyglada lewarek i przestrzeń obok http://img59.imageshack.us/img59/8890/napdb.jpg

Moja suzana to 1.6 8v na pkt. wtrysku, zasilana LPG i żłopie 16 benzyny a 18 gazu przy jezdzie po asfalcie, wiec coś mi tu nie gra...

dodam że mam odłaczoną sonde lambda, zamiast seryjnego tłumika mam typową pustą rure tzw. przelot od kolektora aż do końca :mrgreen: choć wątpię że taki zabieg byłby przyczyną takiego spalania

bardzo prosiłbym o odp, z góry dzieki

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: ndz kwie 01, 2012 10:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
tlumnik przelotowy na pewno zwiekszy spalanie ( nie az tak ale jednak) sonde lambda lepiej podlacz bo sie moze okazac ze bedzie palic 13 L benzyny

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pn kwie 02, 2012 7:52 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
naczy kolego po podłączeniu sondy silnik chodzi masakrycznie nie równo oraz czuć benzynkę, (tłumik to przelot wiec bez katalizatora i sonda wariuje wiec odłączona :D )

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn kwie 02, 2012 7:56 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
sonda lambda jest przed katalizatorem takze to nie ma znaczenia, jezeli po podlaczeniu sondy silnik zaczyna wariowac i czuc benzyne to oznacze ze komputer podaje zbyt duzo paliwa. i albo jest uszkodzona sonda po prostu albo uszkodzony komputer.. sprobuj odczytac kody bledow

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: wt kwie 03, 2012 6:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
kolego sprawdziłem kody błędów no i są dwa;
*21 - czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód
*44 - wyłącznik biegu jałowego lub jego obwód (tutaj po tłumaczeniu z ksiazki z kodami silnika G16B to wychodziło coś z przepustnicą )

wiec wychodzi na to ze to nie sonda czy też komputer,
i tu moje pytanie, czy przez te 2 błędy jest możliwe że spalanie jest tak wygórowane ? bo z tego co czytałem to ten silniczek przy takiej jezdzie jak ja to powinien palić max 13-14l lpg

no i takie ważniejsze, "naprawić" te błędy, w sensie czy potrzeba bedzie wymieniać czujnik TPS czy tez wystarczy go przeczyscic...
oraz o co chodzi z tym wyłącznikiem biegu jałowego, gdzie tego szukać jak to wyglada itp.

i jeśli można; jak usunąć potem z komputera błedy (mam wersje amerykanska z przełącznikiem cancel switch po przełączaniu kontrolka tylko zapala się mocniej bądź słabiej)
z góry dziekuję pozdrawiam

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt kwie 03, 2012 6:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
tak kod bledu nr 21 jest sporo zamieszany w zuzycie paliwa, czyli sonda i komputer byly ok, napraw ten czujnik i podlacz z powrotem sonde, co do biegu jalowego wydaje mi sie ze powinno to byc gdzies w skrzyni..

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: wt kwie 03, 2012 7:16 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
troche testowałem ten czujnik, i jak go odłącze to auto gasnie, natomiast jak go obkręcam to 0 reakcji obroty sie nie zmieniaja, nic dalej falują tak jak falowały, natomiast gdy odłącze sonde to chodzi idealnie równo,
tylko dziwne że nie ma reakcji na czujnik tps...

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
 Tytuł: Re:
Post: sob lip 07, 2012 5:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 05, 2012 6:09 pm
Posty: 31
Lokalizacja: Szczecin
slaw pisze:
z tego co pamietam ty masz 3 biegowy automat to tam biegów sportowych nie ma :lol: zeszta w 4 biegowej z nadbiegiem tez chyba nic nie ma

ja mam 3 biegowy automat z nadbiegiem i przełącznikiem normal i power i na dodatek to działa...

_________________
Vitara 1,6 16v long, 1,6 8v, GV XL7 2,7


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl