suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 3:19 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr gru 01, 2010 12:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Witam. Jakie nowe sprzęgiełka manualne polecacie do Vitki?? Gdzie tanio kupić?? Proszę o info bo moje automaty zaczęły mnie denerwować...

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: śr gru 01, 2010 12:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
Co ty chcesz od automatów :P

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: śr gru 01, 2010 12:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Klocher pisze:
Co ty chcesz od automatów :P

W Pajero miałem manualne i moim zdaniem są dużo bardziej praktyczne... :wink: I jak są zapięte to 4x4 robi cały czas... :evil: I włączać w trakcie jazdy można... :roll:

Miał ktoś do czynienia z takimi: http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/37/242.html??

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 4:19 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Ktoś ostatnio polecał mi jakąś firmę z okolic warszawy sprzedającą sprzęgiełka w dobrych cenach tylko ni cholery nie pamiętam kto? może się odezwie !!

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 7:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
a ja tam wolę automaty bo przynajmniej jak jadę to nie zawsze potrzebuję 4x4, więc sobie tylko dołączam jak widzę jakieś dłuższe bagno albo jak mi zaczyna zarzucać mocno tył na boki..a tak to weź wychodź w tym błocie i tam przełączaj na lock..fakt, że jak na typowy off road to lepsze manualne bo i tak jak włączysz to wiesz, że będziesz jechał non toper na 4 buty i ponoć są trochę odporniejsze na zajechanie.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 7:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ale nie trzeba sprzęgiełek rozłączć, ja całą zimę na zapiętych jeżdżę i jak mi trzeba tez sobie wrzucam 4x4 nie wychodząc z auta :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 7:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Nie wiem co oni tak straszą tym wysiadaniem...
:D

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 8:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Bo też by chcieli czasem wysiąść :mrgreen:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 8:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
no tak ale jak masz cały czas na lock to się w sumie niepotrzebnie kręci most z przodu a to tylko zbędny opór generuje, właściwie to po prostu zależy jeszcze jak często włączasz te napędy.zimą to i tak większość drogi w terenie jadę na zapiętych napędach.właściwie to można się przyzwyczaić do wszystkiego ;)

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 8:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
ja zamówiłem też manuale [ może jutro będą ]

automatów już się najadłem 2 razy

a po zmianie napiszę jak te ręcznie zapinane się będą spisywać

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 8:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
sin pisze:
no tak ale jak masz cały czas na lock to się w sumie niepotrzebnie kręci most z przodu a to tylko zbędny opór generuje, właściwie to po prostu zależy jeszcze jak często włączasz te napędy.zimą to i tak większość drogi w terenie jadę na zapiętych napędach.właściwie to można się przyzwyczaić do wszystkiego ;)


I tak będziesz miał manuale. :mrgreen:
Kręcą sie półośki :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn gru 06, 2010 9:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Mam na sprzedaż automaty gdyby ktoś był chętny :mrgreen: Dzisiaj przyszły AVM. Jutro montaż, zobaczymy :wink: :lol:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: wt gru 07, 2010 3:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
to znaczy, że na tych automatycznych jak wyłączę 4x4 to i tak się kręcą półośki?(w sumie nigdy nie sprawdzałem tego bo zawsze tylko patrzyłem czy wał się kręci). to na jakiej zasadzie działa to całe załączanie i rozłączanie przodu?

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: wt gru 07, 2010 4:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 947
Lokalizacja: W-wa
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2004
Zulu pisze:
Nie wiem co oni tak straszą tym wysiadaniem...
:D

Jeden taki w Toyce wysiadł zbyt późno i w gajerze po błocie brodził :mrgreen:

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Były plaskate z i bez LPG...
To poszukałem i znalazłem XL7 letko dłubniętą


Na górę
Post: wt gru 07, 2010 10:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
ja nie jeżdżę po lesie w gajerku tylko w zielonych spodniach moro i w zielonym polarze i w jakichś traperach albo gumowcach tudzież gumofilcach (zwanych też gnojozrywami albo gnojoskoczkami hehe) :mrgreen:

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl