suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 12:08 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1027 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 31, 2011 8:20 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 04, 2009 4:27 pm
Posty: 77
Metalowym :D

Sprzęgło pełne.


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 7:56 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
Zibiemu należy się wielki POZYTYW :D co prawda to nie allegro ale transakcja przebiegła szybko miło i przyjemnie :D wyciągarkę wysłano mi chyba w poniedziałek a dzisiaj rano miałem ją u siebie i powiem szczerze że jestem mile zaskoczony gabarytami :D na zdjęciu wydawała się mała a na żywo jest OGROMNA :D Wyciągarkę mam przysmarowaną i zasilikonowaną także o kałuże na razie nie muszę się chyba martwić... mam jeszcze pytanie co zrobić z liną żeby nie rdzewiała... bo czytałem coś na forum o oleju...???? czy są jakieś inne patenty???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 8:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 04, 2009 4:27 pm
Posty: 77
Linę polej olejem, może być nawet przepracowany. Lina wchłonie do siebie około 1 litra. Po kilku dniach przestanie brudzić rękawice a efekt bedzie murowany - wewnętrzne linki nie będą tarły o siebie więc lina zachowa miekkość.


Na górę
Post: śr lis 02, 2011 9:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
ja moczyłem swoją kilka dni potem obciekała też kilka dni efekt jest taki że po ponad roku u innych lina pordzewiała a moja jak nowa :mrgreen:

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 7:28 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Hej,

Właśnie się niecnie rozglądam za dobrą wyciągarką, bo szkoda motać zderzak i nie włożyć czegokolwiek w środek wnętrza :mrgreen:

Poczytałem, poszukałem i sprowadziło się to do tego, że mam więcej pytań i wątpliwości niż przed całą operacją.

Mianowicie:
Czy do Longa z gazem, i sporą ilością profili wspawanych w różne miejsca, (w średni teren) starczy 5,5t? :roll:
Zaciekawiła mnie ta oferta http://www.expedycja.pl/index.php?secti ... Product=15 Co wy na to?
No i mam też dylemat czy zrobić jedną porządną na przodzie i łyso z tyłu, czy bawić się w dwie słabsze 8000ibs, ale przód i tył?

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 7:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 04, 2009 4:27 pm
Posty: 77
Nie "ibs" a lbs czyli 12000 funtów.

Dobra wyciągarka ale stara jak diabli. Głośna z uwagi na hamulec w bębnie, który jest elementem napędu i nie zezwala na odwijanie liny pod obciążeniem czyli np. opuszczanie. Wolna ale w terenie nie ma to wielkiego znaczenia. Natomiast problemem będzie to, ze PW Blue jako jedyny jeszcze taki stary system sprzedaje. Więc zapomnij o serwisie w innych firmach i o łatwej dostępności cześci zamiennych. Przypuszczam, że to jest własnie wyprzedaż starego modelu i za rok-dwa części do tego modelu już nie będzie. Bardzo słaby prześwit na linę więc wyciągarka raczej nie powinna być zabudowana bo musisz linę kontrolować. Brak pilota bezprzewodowego. Zasilana tymi najstarszymi przekażnikami ( 200 amperowymi). Reasumując - nie jest to zbyt wielka promocja. jak odliczysz różnicę w jakości przekazników ( te stare często używane się przepalają, te nowe są odporniejsze i rozbieralne - nawet w terenie mozna je rozebrać i naprawić) i brak bezprzewodówki ( która może i jest gadżetem ale dzięki niej można stanąć bezpiecznie za drzewem) to różnica pomiędzy innymi ofertami nie jest aż tak wielka.

Co do wyciągarki przód-tył to musisz sam wybrać. Z tyłu można zamontować słabszą wyciągarkę bo wracasz po swoich śladach więc idzie łątwiej. Ale to w normalnym terenie nie jest zbyt często używane. Jak juz jechać to do przodu :D


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 7:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
I to jest dopiero rzetelna ocena. Dzięki Zibi.

To jeszcze się dopytam:
Jakie są plusy (oprócz dużo niższej wagi) syntetyków nad stalą?

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 8:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 04, 2009 4:27 pm
Posty: 77
Głównie bezpieczeństwo. Syntetyk nie naciąga się więc i nawet w przypadku zerwania nie leci. Raczej więc jest bezpiecznie. Sam kiedyś na rajdzie doświadczyłem zerwania syntetyka. Szczerze to już wiedziałem, że strzeli ale potrzeba mi było jeszcze 10 cm docisnąć się do drzewa. Patrzyłem więc na linę i jeszcze raz nacisnąłem pilot. Strzelił, ale od razu opadł na ziemię. Poza tym syntetyk nie kaleczy rąk, i nawet jeśli się zagapisz i zbyt dużo się go nawinie z jednej strony to się rozpłaszczy. Oczywiście jak nawiniesz cały z jednej strony to na pewno rozwalisz wincha ale nie jest to tak jak ze stalówką. I jeszcze jedna podstawowa zaleta - nawet jak się zerwie w terenie to w 10 minut go zwiążesz bez specjalistycznych narzędzi ( instrukcje sa w necie) i ciągniesz się dalej. Stalówka jak strzeli to już pozostaje albo ja skrócić ( o ile masz ze sobą skrętki) albo dzwonić po traktor :D

Oczywiście minusem syntetyka jest cena, koniecznośc wymiany co kilka lat ( a czasem co kilka rajdów) i to, że lubi się wciskać pomiędzy zwoje. Ale wystarczy ciut o niego dbać i może służyć bezpiecznie wiele lat.

Aha - żeby było jasne bo to wyciągarka konkurencji - pisząc tak a nie inaczej nie starałem się jej negować tylko w miarę obiektywnie przedstawić co o niej wiem, wszak te same modele nasza firma sprzedawała. Ale my skończyliśmy ich sprzedaż w tym wyposażeniu jakieś 3 lata temu. To stara porządna wyciągarka, tyle że technika w winchach poszła już trochę do przodu i jej lata świetności mijają.


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 8:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Dzięki wielkie za wszelkie info. Przyda się.

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 8:39 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
zibi a gdzie szukac jak zwiazac syntetyka, bo niestety pierwsze moje 70 cm nie jest w najlepszym stanie i musze to skrocic...

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 9:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
hmmm może jakieś węzły alpinistyczne jakaś podwójna 8 nie wiem czy w windzie zda to egzamin :mrgreen:

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 9:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
No i stanęło na XTR 12000lbs

jak wszystko dobrze pójdzie to będę go mógł testować za jakieś półtora tygodnia :D

Dzięki Zibi za rady i wykłady.

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 10:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
dli009 pisze:
hmmm może jakieś węzły alpinistyczne jakaś podwójna 8 nie wiem czy w windzie zda to egzamin :mrgreen:


watpie bo z tego co mi wiadomo to trzeba ja przeplesc tak ze pod obciazeniez sie zaciska i przenosi rownomiernie obciazenie....i nie zwieksza zbytnio swojej grubosci...

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 10:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
szkoda że mam stalową line na swojej potestował bym :lol:

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: czw lis 03, 2011 11:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
ja niestety zle uzytkowalem poczatek liny i zniszczylem ja na zyczenie z jakies 0,7 do 1,0 m... :(

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1027 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl