suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 9:05 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw gru 06, 2012 6:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Adek21 pisze:
gosc z mojej miejscowosci wsadzil do vitary 1.6 8v kompresor z vw corrado g60 i ponoc to jezdzilo :D


To była taka niebieska vitara co dość długo na allegro stała?


Swoją drogą... Zima się zaczęła to i zimowe tematy się zaczynają :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw gru 06, 2012 6:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 21, 2011 6:10 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Mielec
tak to byla niebieska ponoc body lifta miala 10 albo 20 cm :O, ale czy stala dlugo na allegro to ci nie powiem bo to slyszalem z opowiesci bo jeszcze nie siedzialem w temacie vitar

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v 91r cabrio
Escape Evo 12000 Sprzedane;)
Silverstony 117 sport 31
------------------------------------
Suzuki Vitara 2.0 v6 95r
Lift +4' Radzikone, Body lift +2'
reszta w trakcie motania;)


Na górę
Post: czw gru 06, 2012 7:19 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Temat wlozenia kompresora do silnika 1.6 8v badalem jakis czas temu. Tanio nie bedzie, koszt to okolo 7tysiecy(tak mi bynajmniej wyszlo)
Jest naprawde sporo zagadnien do ogarniecia i napewno jeszcze wiecej bolaczek wieku dzieciecego tego zamyslu.
A to nie koniec bo i uklad napedowy trzeba wymienic na mocniejszy (mosty, reduktor)

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: czw gru 06, 2012 9:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
spokojnie, zapewne ukł. napędowy sie wymieni jak obecny wymięknie :lol:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: czw gru 06, 2012 9:07 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Art_zgl pisze:
Temat wlozenia kompresora do silnika 1.6 8v badalem jakis czas temu. Tanio nie bedzie, koszt to okolo 7tysiecy(tak mi bynajmniej wyszlo)
Jest naprawde sporo zagadnien do ogarniecia i napewno jeszcze wiecej bolaczek wieku dzieciecego tego zamyslu.
A to nie koniec bo i uklad napedowy trzeba wymienic na mocniejszy (mosty, reduktor)



Opisz co wiesz, skoro masz już wstępne pojęcie.
Co trzeba ruszyć/ kupić i orientacyjne ceny.
Układ napędowy rzecz jasna, ale mnie interesują koszty i konkretne etapy motania samego silnika.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: pt gru 07, 2012 12:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Z grubsza;
-odprezyc silnik 400
-kompresor Eaton 1200
-intercooler montaz uzalezniony jest to od tego ile chcesz dmuchnac, powyzej 0,5 bara zalecane 500
-przeróbka napędu kompresora 500
-wymienić przepustnice na większa 200
-dorobić o rurowanie 400-700
-kupić kompa 1500
-strojenie kompa z pomiarem na hamowni 1000
-wskaźniki monitorujące 500
-przerobic wydech 500

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt gru 07, 2012 7:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 23, 2012 8:28 am
Posty: 408
Lokalizacja: Kamienica Szlachecka - pomorskie
zeshky pisze:
Drogi ten rezystor.

a tak na poważnie to daj spokój z pierdołami, jakby to działało to byśmy Ci od razu pisali o takich rozwiązaniach i każdy by latał z vitara zrobioną chipem. To co chłopaki piszą to jedyna droga.

Najszybciej to sprzedaj tą co masz i szukaj 2.0 16V lub 2.0 V6 i będziesz miał moc.



NIe !!!! nie sprzedam.......

Tak tylko zarzuciłem temat.... do ocenienia ..... mi tam mocy wystarcza......

Jest pięknie

_________________
Maciej
NADZORY BUDOWLANE , KOSZTORYSOWANIE 607943101
Vitara 1.6 8V LPG 1989
Lift 4" Radzikone, Koła 225/75/15 kopia SAHARA, SNORKEL
http://www.fotosik.pl/u/macias320/album/1323439
e-mail: maciejh@vp.pl

http://www.ermail.pl/klik/UXNSa2oG


Na górę
Post: pt gru 07, 2012 9:30 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 28, 2011 4:28 pm
Posty: 536
czyli założenie turba troszkę kosztuje i ile problemów:( to moze faktycznie lepiej kupic 2.0 16v) w sumie pieniadze to rzecz nabyta ale ile tez czasu zejdzie z takim motaniem :( jest zima i jest biało więc w 8v póki co mocy wystarcza, kazde dodanie gazu powoduje stawianie auta bokiem :lol:

_________________
szalone 1.6 8V 30'' mercedes stal escape 12000lbs x 2
KTM 620
HONDA CRF 450
SPRZĄTACZKA:)


Na górę
Post: pt gru 07, 2012 9:48 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sztamgres pisze:
czyli założenie turba troszkę kosztuje i ile problemów:( to moze faktycznie lepiej kupic 2.0 16v) w sumie pieniadze to rzecz nabyta ale ile tez czasu zejdzie z takim motaniem :( jest zima i jest biało więc w 8v póki co mocy wystarcza, kazde dodanie gazu powoduje stawianie auta bokiem :lol:


2.0 16v jest mocniejsze ale vitara 2.0 jest o ponad 250kg cieższa od 1.6 co jest sporym minusem.
Lepiej już wsadzić mocniejszy silnik i napędy do budy 1.6

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt gru 07, 2012 5:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 29, 2012 7:26 pm
Posty: 95
Lokalizacja: Pyrzyce .Zach Pom
1,6 8v Turbo zostawiała by w tyle nawet najmocniejsze partole :) . Ten zabieg jest kosztowny i roboty sporo , a efekt końcowy , ile mocy juz po całym strojeniu na hamowni mozna sie spodziewadz ???

_________________
Nie wazny wyglad! Wzne zeby to było nie zawodne i funkcjonalne ...
--------------------------
Vitara 8v Lift made in Radzik ( 30x9.50" Geolandar A/T)'.Subaru Svx', KTM lc4.


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 10:38 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 23, 2012 8:28 am
Posty: 408
Lokalizacja: Kamienica Szlachecka - pomorskie
Ja tam się za bardzo nie znam na zwiększaniu mocy ale oglądałem raz z znajomym takiego samuraja o pij. 1.3 ogólnie samuraj to wyglądał nie zbyt pięknie ale nie o to chodzi miał założone nowe opony 31' i jak odpalił i wcisnął gaz to przeorał drogę przez 10 metrów aż się zatrzymał ja moja vitarą to raczej nie mam szans na taką moc i mówił że tylko coś z komputerem majstrował......
czyli chyba jednak można....

_________________
Maciej
NADZORY BUDOWLANE , KOSZTORYSOWANIE 607943101
Vitara 1.6 8V LPG 1989
Lift 4" Radzikone, Koła 225/75/15 kopia SAHARA, SNORKEL
http://www.fotosik.pl/u/macias320/album/1323439
e-mail: maciejh@vp.pl

http://www.ermail.pl/klik/UXNSa2oG


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 10:44 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Może miał wsadzony ten nowy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 11:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
A myślał ktoś nad wrzuceniem gaźników z na CBRy, BMW 1.6 na gaźnikach od F3 topiło asfalt , przyczepności żadnej nie miało tak zap..dalało. a spalanie jak vitara 12litrów


Na górę
Post: śr sty 09, 2013 11:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Do samuraia niektórzy wrzucają gaźniki z GSXRa, ale moim zdaniem zabieg kompletnie bez sensu.
To dodaje moc w górnym zakresie obrotów, czyli lipa.
Chyba ze chcesz piłować, rżnąć i urywać napędy...
Nie po to walczymy o wolne przełożenia, żeby kręcić silnik non stop na czerwonym.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl