suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lip 11, 2025 10:29 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 32178 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 05, 2010 4:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
A pytałes sie odnosnie tej GV czy nie jest to wersja ciezarowa?? Bo tak jakoś wyglada i nie ma foty tylniej kanapy.

A cena zalezy od stanu :wink:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: pt lis 05, 2010 5:06 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt lis 05, 2010 11:39 am
Posty: 4
Szczerze powiem, że nie pytałem się o to. Jutro się przekonamy :). A jeżeli to jednak okaże się ciężarówka z wstawioną tylną kanapą, to nie zawracać sobie nią głowy?Tak? Na co zwracać uwagę przy oglądaniu terenówek oprócz cieknących mostów i skrzyni?


Na górę
Post: pt lis 05, 2010 6:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Te wstawiane kanapy są bardzo często po prostu obleśnie brzydkie ;) - baaardzo rzadko handlarze bawią się w wstawianie oryginalnych tylko podpasowują różne wynalazki. No i sprawdź jak taka kanapa jest zamocowana, pasy itp.

Oprócz cieknących mostów i skrzyni uważaj na wyjące mosty i skrzynie ;). A serio to w grandzie zwróć uwagę czy przedni napęd załącza / rozłącza się prawidłowo. GV mają teoretycznie wygodniejsze rozwiązanie, bo za przód odpowiada pneumatyka w przednim moście, a nie sprzęgiełka jak w Vitarze.

Jeśli reduktor mocno śpiewa to znaczy że auto ma do wymiany łańcuszek w reduktorze, bo najpewniej było jeżdżone 4x4 po asfalcie.

Jak przy ruszaniu słychać "tyk" z okolic wału napędowego to krzyżaki mogą być wytrzepane. Nie jest to specjalne bolesne finansowo, ale zawsze można coś urwać z ceny. Jeśli przy poruszaniu wałem ręką wyczuwasz/widzisz luz na krzyżakach to znaczy że na pewno są do wymiany.

To tak na szybko co mi przychodzi do głowy.... powodzenia jutro!

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pt lis 05, 2010 6:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
Można sobie głowe zawracac, tylko czy warto, Wszystko zależy od ceny :mrgreen:

Możesz jeszcze popatrzeć na poprzeczki w ramie czy nie porysowane/pogięte. Po tym można troche sie dowiedzieć czy mocno była używana terenowo :wink:

Również powodzenia jutro.

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: sob lis 06, 2010 12:47 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt lis 05, 2010 11:39 am
Posty: 4
Wielkie dzięki za rady koledzy. Zobaczymy jutro co ta GV jest warta.


Na górę
Post: sob lis 06, 2010 12:51 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 01, 2010 3:23 pm
Posty: 26
Dołączę się do zapytania o to białe.....http://allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-jlx-4x4-i1306229966.html

Zdjęcia fatalne, ale może ktoś zna to auto???
Vitarka ma iść na maxa przeróbkę, więc zależy mi, aby była w miarę zdrowa i skrzynie sprawna!!!
Może jakiś kolega co pochodzi z miasta Łodzi, by w ramach przysługi obmacał tego białaska???? Browar nieustająco zapłacony będzie!!!

Wyhaczyłem jeszcze taką http://allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-cabrio-i1301716337.html
i taką http://allegro.pl/suzuki-vitara-1-6-4x4-cabrio-hardtop-i1302227355.html
oraz taką http://otomoto.pl/suzuki-vitara-C16033120.html
i na koniec takie http://allegro.pl/suzuki-vitara-jlx-polecam-i1306627791.html

_________________
AllTerrain4x4
Na co dzień Sorento, na wyprawy Discovery I, do błota Vitara - w planach


Na górę
Post: pn lis 08, 2010 3:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
jak ma iść na przeróbkę na maxa to kup za grosze 2-3 tysiące powypadkową zdarząją sie takie i kupisz je naprawdę naprawdę tanio a te co pokazujesz to raczej takie popicowane trupy
stojące wieki

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: pt gru 03, 2010 9:52 pm 
Ckordoba jak nie miał tak nie ma ale za doradzanie sie juą bierze... OJ TAM OJ TAM PANIE KOLEGO :shock:


Na górę
   
Post: sob gru 04, 2010 7:19 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
Tak jak mówisz dokładnie tak jak mówisz :D :D :D
Zawsze mogę być tzw członkiem entuzjastą bez legitymacji tejże społeczności :) nie ? :) Mieć nie mam to fakt ale odkąd zaczałem się interesować to mam już 5 autek które z problemami zawsze kierują się do mnie więc trochę się narozbierałem tego i owego dlatego coś mogę powiedzieć myślę że nawet więcej niż jak bym miał i jeździł do warsztatu

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: śr gru 22, 2010 8:50 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr gru 22, 2010 8:34 pm
Posty: 6
Witam, wszystkich, przepraszam, ze tak szybko wtargnąłem na to forum, ale mój tata wylukał dziś tę furę:

http://moto.allegro.pl/grand-vitara-2-5 ... 45726.html

a jutro mam gdzieś podjechać do warsztatu i ja obejrzeć. Ogólnie mam pytanie co o niej sądzicie? Może ktoś z Szanownych Forumowiczów oglądał?
Z moich obserwacji:
- auto bezwypadkowe, obleciałem czujnikiem i wszystkie elementy w oryginale
- piękny dźwięk V6!!!
- "zapadnięty" przycisk od podgrzewania szyby
- świruje centralny zamek
- jest ciężarowa- dwa miejsca, ale za niewielką dopłatą do tej ceny dostaniemy oryginalne fotele zgodne z tapicerką auta.
- gotowa do rejestracji w tej cenie
- podejrzana cena jak na rocznik, chyba że 2.5 V6 jest jakimś wadliwym sinikiem?
- opony na "sobotki"

Ogólnie sprzedający wporzo, nie jakiś cwaniaczek, zgadza się na przegląd w warsztacie gdzie sobie życzę- jeśli ktoś kojarzy jakiś na Sadybie w Wawie to proszę o jakiś namiar. Samochód będzie miał na 99% instalkę gazową. Wersji TD jakoś ładnej nie mogłem upatrzyć, a warunkiem podstawowym da taty jest ZIELONY kolor. Oglądaliśmy też Hondy CR-V ale same padaki, a na droższą ojca nie stać. Są f-ry i książka serwisowa potwierdzająca przebieg ale jutro jeszcze ją dokładniej przejrzę. Z tego co kojarzę to jest tam łańcuch rozrządu, jak często się go wymienia?
P.S czy podając vin w serwisie też można to sprawdzić?


Na górę
Post: śr gru 22, 2010 10:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Noo nie wiem. :roll:

Trzeba by najpierw sprawdzić jak to zarejestrować na 5 osób. I ta kanapa za dopłatą. :mrgreen:

Ja bym się nie napalał i poszukał jeszcze. W opowiadaniach handlarzy zawsze jest wszystko cacy, a potem różnie bywa.
No chyba, że spuści jeszcze z tej ceny. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr gru 22, 2010 10:46 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr gru 22, 2010 8:34 pm
Posty: 6
KozioŁ pisze:
Noo nie wiem. :roll:

Trzeba by najpierw sprawdzić jak to zarejestrować na 5 osób. I ta kanapa za dopłatą. :mrgreen:

Z rejestracją nie ma problemu, ponieważ braliśmy jakiś czas temu transportera T4 i gość nas zapytał czy chcemy 9 osób ? a my w śmiech bo był 3 osobowy z metalową trwałą grodzią :) i zarejestrowany jest na 6 osób
Ale czy ktoś widzi w podobnej cenie tyś gdzieś teraz w mazowieckim z 2003 r z klimą? wydaje mi się że to atrakcyjna cena.
PS. komplet siedzeń + pasy od 1200zł + przegląd techniczny + robota


Na górę
Post: śr gru 22, 2010 11:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
Mam wrażenie że cena jest dlatego taka że nie ma z tyłu tych siedzeń i każdego to odstrasza bo myśli jak większość problem z przerobieniem , rejestracja , kupa zachodu coś jak kupić anglika ( jak ja :D ) też każdy sie boi ... więc trzeba spuścić z ceny jeżeli wszystko jest ok to co sie zastanawiasz bierz , przerabiaj , zakładaj gaz i ciesz sie jazdą GV to dobre woziki


Kozioł mało tych kucy ma ta GV jak na 2,5 V6 nie ? :lol: Nasze 2.0 V6 i 136 koni on zaledwie o 8 więcej 8)

Dbaj o znaczek V6 bo daje +10 do lansu dopóki nie ma pod spodem wtyczki od gazu :P

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: czw gru 23, 2010 8:09 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
tak z ciekawości zapytam byłeś pod tym autkiem ? jest rdza na mocowaniach amortów itd na ramie ? czy auto czyste naturalnie ( tylko przybrudzone) czy zapaćkane jakimś glutem bo wbrew wszystkiemu to ma największe znaczenie.Nawet jeśli przyjąć że silnik cyganiony to i tak wymiana jego wyjdzie taniej niż próba uporania się z wypicowanym autem.
A moje subiektywne zdanie jest takie że im więcej widzę gv od spodu tym częściej mam wrażenie że suzuki konerwuje je antykorozyjnie solą kuchenną

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: czw gru 23, 2010 7:14 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Klocher pisze:
Kozioł mało tych kucy ma ta GV jak na 2,5 V6 nie ? :lol: Nasze 2.0 V6 i 136 koni on zaledwie o 8 więcej 8)



ale moment obr ma fajniejszy
:mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 32178 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl