Niedzwiadz pisze:
Pewnym plusem dodatnim jest, że tak powiem elastyczność tych silników na rodziaj paliwa które się wlewa. Do mazdowego nie wlewać tylko syfu.
Mazda jest odporna na paliwo

ogólnie jest w miarę odporny do czasu przegrzania, nie lubi ciepła
Miałem jedno i drugie, 1.9 z przyczepką radził sobie lepiej niż mazda(trochę inna kostrukcja silnika i większy moment przy niższych obrotach.
Ale jako do jazdy to 1.9 taki klekot, w dotatku produkcja "Hiszpania" więc w środku słychać prace silnika.
I do zabawy raczej średnio bo przód zawsze wpadywał.
Najlepiej się przejachać 1.9 a następnie 2.0, nie powinno być wątpliwości

_________________
Była
krótka 1.9 td,
Long 2.0 TDIC i
GV Cabrio 2.0Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD
