suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 11:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 25, 2015 8:36 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
witam
jak w temacie . na zimnym wszystko ok . jak sie rozgrzeje to spadaja do połowy miedzy 0-1000. czasami zaraz po odpaleniu zgasnie.

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: ndz paź 25, 2015 10:14 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Obroty na ciepłym powinny być w okolicy 800. Czyli pomiedzy 0 a 1000 :)
Możliwe, że to IACV. Lub też lambda.
Zacząłbym od odłączenia lambdy.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz paź 25, 2015 10:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
no bardziej koło tej kreski zaraz od o :) obroty są . iacv prosze o wyjasnienie tegoz hasła:)

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: ndz paź 25, 2015 10:40 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Idle Air Control Valve - krokowiec lub zawor wolnych obrotow. Można go wyczyścić.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz paź 25, 2015 1:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
Juz kumam. Jeszcze jedno zaobserwowałem. Pare razy slychac bylo takue pstykniecie i obroty wrociły. Po czym zgasilem i znowu zaplon i telepotanie wróciło. A mozesz mi zobrazować gdzie ów krokowiec jest? Dzieki.

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: śr lis 04, 2015 10:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
Pewnie odosobniony przypadek, ale u mnie problemy z obrotami, pracą silnika, tudzież jego gaśnięciem wynikały w pewnej mierze z tego, że 2 świece były niedokręcone :P

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Post: czw lis 05, 2015 7:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
Pacjent uleczony. Krokowiec amen był.

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 7:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 31, 2015 10:25 am
Posty: 16
Lokalizacja: Chorzów
Silnik: 2.0
Model: GV
Rok prod.: 2009
Podłączę się pod temat:

Koledzy jeżdżę Grand Vitarą 2.0 benzyna 2009, jeżdże krótkie odcinki po 5-10 km po mieście, 5 dni temu wymieniłem akumulator, od tego czasu obroty na biegu jałowym spadły :( na zimnym jeszcze obleci, ale na ciepłym dziś spadło do 500, czy może to mieć jakiś związek z wymianą akumulatora :| :?: obroty nie falują, tylko tak spadły.

I jeszcze jedno dziś podczas przyśpieszania słyszałem takie lekkie jakby dudnienie, to nie jest stałe, może przejechać 5-10-20 km i dopiero jadąc dość wolno (do 50 km/h) słychać to lekkie dudnienie, które przestaje być słyszalne po odjęciu gazu; potem bez wyraźnej przyczyny przestaje to być słyszalne. Co to może być? czy to może mieć związek z wymianą akumulatora?

_________________
Grand Vitara 2.0 2009


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 11:41 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Obstawiam EGR.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 11:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 31, 2015 10:25 am
Posty: 16
Lokalizacja: Chorzów
Silnik: 2.0
Model: GV
Rok prod.: 2009
ale silnik pracuje równo na jałowym (tylko z 200-300 obrotów mniej niż przed wymianą akumulatora), samochód przyśpiesza płynnie, czasami słychać tylko dudnienie ... to nie są chyba objawy zaieczyszczonego EGR?

_________________
Grand Vitara 2.0 2009


Na górę
Post: sob sty 23, 2016 12:37 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A akumulator sprawny? Może pobiera dużo prądu i to powoduje niższe obroty.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob sty 23, 2016 8:28 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 31, 2015 10:25 am
Posty: 16
Lokalizacja: Chorzów
Silnik: 2.0
Model: GV
Rok prod.: 2009
akumulator nówka

_________________
Grand Vitara 2.0 2009


Na górę
Post: sob sty 23, 2016 10:43 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ale to nie gwarantuje, że sprawny. Może być wadliwy nawet nowy. Jakie masz napięcie ładowania?
A jak włączysz/wyłączysz światła to obroty się zmieniają?
Tak samo czy jak kręcisz kierownicą to obroty się zmieniają?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl