suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 7:32 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 14, 2012 5:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Nadwozie trochę trzeszczy i chodzi mi w związku z tym po głowie wzmocnienie nadwozia. Ale klatka to za duży cenzura w środku. Jako, że trochę czasu spędzam czytając racingforum pomyślałem żeby na wzór plaskaczy zrobić rozpórki wewnątrz auta. Przykręcane.

Przydałaby się na pewno z tyłu przy drzwiach bagażnika u góry. Pośrodku dachu to już lipa bo szyber. I coś nad przednia szybą albo pospawać jakieś wzmocnienia.

Ma ktoś doświadczenia w tym temacie?

:mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr mar 14, 2012 6:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 10, 2010 1:05 pm
Posty: 158
Lokalizacja: WLKP
Nie kombinujesz czasem od złej strony?
Skoro vita jest na ramie to ona ma usztywniać konstrukcję, i jak kabina trzeszczy to przez to że rama pracuje, więc jak usztywnisz ramę to buda nie będzie trzeszczeć.

_________________
Vitara Long 1.6 16V + Blos


Na górę
Post: śr mar 14, 2012 7:07 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Karwa, Kozioł. Nie czytaj tyle forumów :mrgreen:

Tak czy tak zrobisz niezłą rozpierduchę.
Jak już zrobić rozpierduchę to lepiej klatka, zgodna z zał. J może być skręcana.
Pomyśl sobie że masz taką siurkę rozpórkę, za głową. Dostajesz strzała w bok i taka oto rozpórka robi Ci kisiel z mózgu bo się łamie/wygina/albo wyłazi drugim bokiem - ta opcja najlepsza. Nie ma ch.uja we wsi coś puścić musi.
Ja rozumiem rozpórkę na kielichy, usztywnienie zawiasu przód/tył ale w kabinie?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr mar 14, 2012 8:59 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Już od razu strzała w bok. :mrgreen:

Trzeba dalej toczyć walkę z rudą to coś się pewnie przy okazji wymyśli. Rozpórki to faktycznie pomysł trochę z dupy. :lol:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr mar 14, 2012 11:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
dla mnie to tez chory pomysl dawac 4 rozporki co pol metra... :D lepiej albo zrobic klatke ( niewazne czy wewnetrzna czy zewnetrzna), albo rozporki ale tylko na kielichy, albo sprawdzic i pospawac rame... :D

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 7:37 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Klatką zewnętrzną nadwozia nie usztywnisz.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 8:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 01, 2012 6:32 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Usztywnisz, bo razem z oryginalną ramą stworzy się coś w rodzaju ramy przestrzennej :wink:

_________________
https://www.facebook.com/PRESS4x4/
PRESS OFF ROAD SERWIS
Marcin - 697 882 885


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 8:25 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Rozwiń myśl...
Od kiedy klatkę zewnętrzną łączy się z budą?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 8:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 01, 2012 6:32 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Łączy się z ramą - a jak rama się usztywni, to tym samym buda będzie sztywniejsza - będzie mniej "pracowała". :wink:

_________________
https://www.facebook.com/PRESS4x4/
PRESS OFF ROAD SERWIS
Marcin - 697 882 885


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 8:40 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
To fakt.
Z tym że nadwozie nadal będzie od tej klatki oddzielone i nie zostanie usztywnione taka jak klatką w środku. :roll:

Bajdełej - Kozioł sprawdź poduchy i mocowania może coś puściło i stąd trzeszczy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw mar 15, 2012 10:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Na razie tam nie zaglądam żeby się nie stresować.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt mar 20, 2012 9:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Kozioł co prawda fotki są do cabrio ale może coś cie natchnie http://www.shropshire-suzuki.co.uk/foru ... 1&start=15 za mną takowa chodzi

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: wt mar 20, 2012 9:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Nie no ja mam z tyłu kanapę i czasem ludzie tam siedzą. :mrgreen:

Chyba po prostu trzeba zrobić jakiś remoncik, powalczyć z rdzą, sprawdzić mocowania karoserii, wymienić poduszki miedzy ramą a nadwoziem, obspawać zgrzewy nadwozia itp.

Tylko ciągle nie ma czasu ani funduszy, to się chyba nigdy nie skończy. :roll:

_________________
2.0 V6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl