suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 4:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 13, 2014 6:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
Witam.. mam taki problem...

zerwała mi się linka sprzęgła z 5 miesięcy temu, po założeniu nowej sprzęgło bardzo ciężko pracowało... do wczoraj kiedy zaczołęm mieć problemy ze zmianą biegów, w ciągu 20 kilometrów najpierw biegi wchodziły jak by z wibracją lewarka, potem z szarpnięciem auta przy jedynce i wstecznym aż do liczenia zębów na trójce i wstecznym. POdjełem się regulacji w miejscu mocowania linki "chyba do skrzyni albo sinika" czyli naciągłem ją bardziej. Pomogło chwilowo do testów zrywu... czy sięn nie slizga i jak wchodzą b iegi - było super... ale przy dokręcaniu linki okazało się ze mam złamany gwint ze strony śruby kontrowania, co by trłumaczyło nagłe problemy z biegami. Jutro zakładam nową linikę...

Moje pytanie jest następujące... dlaczego sprzęgło (ta łapa na której mocuje się linkę) pracuje bardzo cięzko? Co należało by wymienić jeszcze oprócz linki?

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 12:58 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
"ta łapa" chodzi ciężko bo tak jej budowa. Chyba, że jak ją wciskasz(ręka się nie da) to czuć chrobotanie czy coś to wtedy może być "syf" między łożyskiem oporowym a wałkiem po którym się ślizga.

zmień linkę i napisz czy coś się zmieniło.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 8:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
No i tak... po wymianie linki... cud miód, wszystko chodzi leciutko, czuje się jak bym miał nowy samochód :D.. rzecz tkwiła w kiepskiej jakości lince (nowej zakupionej na allegro) sama w sobie miała mega opory, poza tym wysypały mi się z niej opiłki, no i cześć regulacji naciągu ktora była wykonana z odlewu jakiegoś chińskiego metalu po prostu pękła, w teraźniejszej nowej lince ten element wykonany jest zupełnie inaczej, nie jest to odlew i jest z dobrego metalu (nie znam się na nich ale napewno nie kruchego). Postaram się jutro wrzucić fotki starej (nowej) linki zeby ludzie wiedzieli czego unikać. Swoją teraźniejszą zalałem jeszcze olejem zeby był slizg w pancerzu. A propo sprzęgła, docisku i łożyska czyli kompletu...w sklepie kapitan w katowicach jest teraz promocja na te elementy jesli ktoś planuje wymianę... :D

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 8:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
Aha.. przy okazji wymiany linki urwałem coś... od jakiegoś czujnika silnika... ale to wrzuce jako nowy post.. bonie wiem co to jest... :D

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl