suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 8:06 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 11, 2010 7:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Chciałem zapytać czy ktoś wstawiał blokadę ARB do tylnego mostu w GV I (rocznik 2004 benzyna)? Opisy blokad ARB podają, że właściwie nie ma dedykowanej do GV I ale przy wymianie części dyfra z wejściem wału napędowego na taki od Vitary można zastosować blokadę o Vitary RD79 ale jakoś nigdzie nie znalazłem informacji o tym, że ktoś faktycznie to zrobił. :(
Jeśli już jest wątek na tym forum, który jest na ten temat to proszę o podanie - forum przeszukałem i tego nie znalazłem ale może nie tam szukałem gdzie trzeba.

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 8:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
gv są jeszcze za drogie do offroadu zapytaj za 5 lat

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 8:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
W większości to faktycznie jeszcze salonki rodzinne ale moja już trochę jeździ w offroadzie więc trzeba zaczynać takie tematy...

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
jestem za ale inaczej jest pchać w błoto 7 tys a inaczej 30 tys....

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 8:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Do czegoś za 7 to może trochę nie ma sensu wrzucać blokady za 5 (blokada + kompresor + instalacja) - no chyba, że chcemy bardzo zrobić bardzo fajną Vitarkę a cena nie gra roli. Do czegoś za 30 to jeszcze ma a poza tym po to potrzebne aby w tym błocie nie zostało. Tak czy inaczej nie chciałem prowadzić dyskusji o sensie blokady w GV I ale o tym czy się da i jak tak to czy ktoś to zrobił i jak?
Umówmy się, że chce zrobić bardzo fajną GV I a cena nie gra roli.

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 9:08 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
da sie juz nie raz wsadzałem główke mostu vitary tył do granda wiec nie powinno byc problemu z blokada
zreszta 3 szt juz chodzą z lock richtem vitara po przeszczepieniu głowki mostu

nie wymieniamy dyfra całego tylko główke mostu a najlepiej obie od razu z przełozeniami 5.125

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 9:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Chyba trafiłem pod właściwy adres. :) Jak rozumiem półosie i wał oraz cała reszta pasuje.
Wiesz może ile taka główka mostu do Vitary może kosztować i czy do GV trzeba szukać części od jakiejś specjalnej wersji Vitary?
Napisz proszę co miałeś na myśli pisząc:
slaw pisze:
nie wymieniamy dyfra całego tylko główke mostu a najlepiej obie od razu z przełozeniami 5.125?

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: sob wrz 11, 2010 9:26 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jesli masz gv 2.0 i myslisz o blokadzie to myslisz tez o wiekrzych kołach wiec lepiej od razu przerobic na przełozenia 5,125 standartowo masz 4.625 róznica nie duza ale z kołami 30-31 cali to naprawde czuc

mosty musza byc od vitary 1,6 8v

wał i reszta wszystko pasuje

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz wrz 12, 2010 5:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:06 pm
Posty: 22
Widzę, że się temat robi rozwojowy ale trzymając się ściśle napędów to faktycznie już mam nieco większe koła 225/70 R16 (standard 235/60 R16) i myślę aby mieć jeszcze większe do jazdy w terenie - 235/70 R16. Teraz mam zimowe w takim rozmiarze - wchodzą i większych problemów nie ma ale nie wydaje mi się aby bez modyfikacji nadkoli weszło coś więcej. Jeśli masz inne dane to napisz. Daje to więc coś na poziomie raczej 29 cali niż 30-31 i nie czułem jakoś problemów jeśli chodzi o brak momentu bo to około 7% większa średnica. Zmiana przełożeń o jakiej piszesz nie byłaby jednak zła bo co najmniej kompensowałaby ten wzrost i nawet dawała jeszcze trochę co może się przydać w terenie a na szosie wiele nie zmienia.
Jedyne czego się obawiam to to, że musiałbym ruszać dwa mosty i oba byłyby już trochę nietypowe a tego w planie nie miałem.
Napisz proszę czy są to jakieś standardowe zestawy zmiany przełożeń w mostach Vitary, które produkuje jakaś firma czy też produkt raczej jednorazowy? Jeśli zestaw to co w niego wchodzi?

slaw pisze:
mosty musza byc od vitary 1,6 8v

Czy to znaczy, że do zmiany przełożenia w przednim moście też muszę mieć głowkę od przedniego mostu Vitary? Zakładam, że mogą być używane bo i tak sporo się wymienia w środku.

_________________
Był Jimny 1.3 Cabrio. Jest GV I 2.0. Pozdrawiam :)
http://www.klubsuzuki.pl/


Na górę
Post: pn wrz 13, 2010 4:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
slaw pisze:
jesli masz gv 2.0 i myslisz o blokadzie to myslisz tez o wiekrzych kołach wiec lepiej od razu przerobic na przełozenia 5,125 standartowo masz 4.625 róznica nie duza ale z kołami 30-31 cali to naprawde czuc

mosty musza byc od vitary 1,6 8v

wał i reszta wszystko pasuje


Z przodu chyba vitara 1.6 ma cieńsze półosie :?
Ja z przodu zmieniałem talerz i atak tylko.
A co do przełozeń na kolach 235/70/16 to 5,125 o niebo lepiej niz na fabrycznym .

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: pn wrz 13, 2010 10:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
a powiedzcie mi jak już temat zszedł na przełożenia, czy można sam talerz i atak przełożyć z GV do Vitary Long V6?
lub inaczej, czy można założyć przełożenie 43/11 do tylnego mostu longa V6? po co narazie nie pytajcie :wink:


Na górę
Post: pn wrz 13, 2010 10:43 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
maly2000 pisze:
slaw pisze:
jesli masz gv 2.0 i myslisz o blokadzie to myslisz tez o wiekrzych kołach wiec lepiej od razu przerobic na przełozenia 5,125 standartowo masz 4.625 róznica nie duza ale z kołami 30-31 cali to naprawde czuc

mosty musza byc od vitary 1,6 8v

wał i reszta wszystko pasuje


Z przodu chyba vitara 1.6 ma cieńsze półosie :?
Ja z przodu zmieniałem talerz i atak tylko.
A co do przełozeń na kolach 235/70/16 to 5,125 o niebo lepiej niz na fabrycznym .


sa mosty 1.6 na grube półosie ale to szczegół prosciej same przełozenia zmienic masz racje

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn wrz 13, 2010 10:46 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Robsik pisze:
a powiedzcie mi jak już temat zszedł na przełożenia, czy można sam talerz i atak przełożyć z GV do Vitary Long V6?
lub inaczej, czy można założyć przełożenie 43/11 do tylnego mostu longa V6? po co narazie nie

pytajcie :wink:


nie da sie nawet długo to meczyłem i przełozenia sa ale sa vitaroskie 43/10 te sie da

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn wrz 13, 2010 10:49 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mml pisze:
Chyba trafiłem pod właściwy adres. :) Jak rozumiem półosie i wał oraz cała reszta pasuje.
Wiesz może ile taka główka mostu do Vitary może kosztować i czy do GV trzeba szukać części od jakiejś specjalnej wersji Vitary?
Napisz proszę co miałeś na myśli pisząc:
slaw pisze:
nie wymieniamy dyfra całego tylko główke mostu a najlepiej obie od razu z przełozeniami 5.125?


jak odpisywałem Robsikowi to mi sie przypomiało ze przełozenia gv i vitary sa inne jesli bys wymieniał tylko jeden tylny most musisz szukac główki vitara long 2.0 v6 skrzynia manual zeby był 4.625

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn wrz 13, 2010 10:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
O dobre i to. W jakich to modelach takie przełożenie 43/10? Dzięki wielkie :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl