Art_zgl pisze:
Robert ty chcesz latac na simexach ponad stowe ?:roll: Grubo jak dla mnie.
Obecnie bujnę się Vitką 100km/h
Chodzi o to bym mógł wcisnąć gaz w podłogę i bezpiecznie wyprzedzić do tych 120 km/h.Przelotowa około90 km/h.To jedno założenie
Robsik pisze:
No mi się tak zdaje, ze mota nową, albo z dwóch jedną

Tak zaczynam bydować nowe auto

Obecna idzie na sprzedaż
kacjen pisze:
OKU - na twoim miejscu obawiałbym się o trwałość łańcucha w Vitarowym reduktorze. Miałeś zdaje się skrzynkę z samca wcześniej . Czemu teraz nie idziesz tą drogą? Mosty masz wprawdzie szybkie, ale zawsze można motać od 1,0
p.s. Motasz nową Viertarę?
Szczerze to nie syłyszałem by ktoś urwał łańcuch w reduktorze-no może zaczął przeskakiwać.Reduktor od samuraja - wiele razy widziałem zwybuchowany

Chodzi o to że skrzynia od 2.0 jest mocniejsza ma większe sprzęgło i do tego hydrauliczne więc prościej i będzie wsadzić przełożenia do orginalnego reduktowa bez żadnej rzeźby.I do tego wały od 2.0 pasują na flansze od mostó od LJ70
Tak chcę zacząć budować samochód.
danthe pisze:
OKU pisze:
Domniemam że masz 5,125 zamiast 4,625 co daje jakieś 10% mocy więcej na kołach.U mnie przełożenia zmienią się z 4,625 na 4,88 co daje około 5,5% więcej.Do tego koła 34" Simex.I tu się obawiam czy nie zadoptować reduktora od samiego i 4,16 gdzie H też się zmieniają.
Mulasto powiadasz

Czy według Ciebie na 34 simex da radę jechać około 110-120 Km/h na szosowy??
Dlaczego nie wchodzisz w 5.125?
U mnie jest mulasto, mam ciezkie nalewki fedimy 245/70/16 i sensowna predkosc to 90-100kmh wiecej to juz czuc ze silnik sie meczy. Da sie bujnąć do 140, ale to jest bez sensu niestety. Myśle że na lzejszych oponach w tym samym rozmiarze byloby lepiej, wiecej nie kupie ciezkich nalewek. Wczesniej mialem Kumho 225/75/16 i jazda po szosie byla całkiem inna.
Przy 34" obawiałbym sie o reduktor i półosie (z przodu i z tylu) - ale Ty masz chyba większe doświadczenie ode mnie

Ja w moim setupie juz reduktor i tylne polosie kupowałem, przedni most tez oczywiscie, 3 razy

teraz mam psychiczny ogranicznik na pedał gazu...
Mosty które będę chiał włożyć do tej Vitary to Toyota LJ70 wraz z orginalnymi wachaczami drążkami itd.
Mosty leżą już w garażu i "przechodzą drogę rehabilitacji"
Kosztowną drogę

Mam nadzieję że po krótce wyjaśniłem koncepcję.
