rxr2 pisze:
Wszystko pięknie wyregulować ale uparłem się na to by sprawdzić OBD1.
Krosowanie masy na kabel nic nie dało. Lampka nic nie paliła
Sprawdziłem czy jest przejście miedzy masą a kablem a13 niebiesko/żółtym tak samo czy Ecu daje mase na wyjściu na kablu fioletowo/żółtym.
Wszystko ok

ale kontrolka nie pali wiec po sprawdzenia licznika okazało sie ze kots usną problem przez wykręcenie żaróweczki ;(
Wstawiłem nową i mam teraz ciągle paląca się kontrolkę Check Engine
auto nie reaguje na podanie masy na złącze diagnostyczne i trochę jestem w kropce.
Czy może ma ktoś schemat elektryczny komputera bym mógł go po prostu zdiagnozować lub może ktoś miał już podobny przypadek i ze chce sie podzielić obserwacjami...
Po pierwsze:
OBD1 to zupełnie co innego niż lampka checkengine
Po drugie:
Na złączu A13 (biały kabelek) jest sygnał z czujnika halla. Nie wiem co tam szukasz?
Po trzecie:
Lampka checkengine miga kodami tylko po zwarciu do masy złącza A3.
Po czwarte:
Świecenie ciągłe lampki sygnalizuje uszkodzenie komputera i jego pracę w trybie awaryjnym
Ewentualnie może być uszkodzony tylko stopień wyjściowy sterujący lampką.
Wszystko by się wyjaśniło, gdybyś spróbował dostać się do ecu przez OBD1. Wtedy by było wiadomo czy żyje.
Schematu wewnętrznego raczej na pewno nie znajdziesz. Mam gdzieś jakieś fragmenty opracowane metodą reverse-engineering ale raczej ci to w niczym nie pomoże.