suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 8:23 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 09, 2012 6:59 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
Witam
Ciągle dochodze do ładu z samochodem - pojezdziłem troche w miejscach gdzie musiałem dopiąć przód.
Po wyjechaniu na odłączyłem, ale dzwięk pracy napędu był "dziwny" .... taki gwizdzący. Musiałem lekko cofnąć i jeszcze raz odłączyć przód i dzwiek ustał .

To jest naturalne czy straszna awaria :-D ?


Na górę
Post: czw sie 09, 2012 7:03 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jesli masz automatyczne sprzęgła to normalne jest że trzeba cofnąć z odłączonym przodem żeby je rozłączyć.
NAtomiast nic nie powinno gwizdać podczas jazdy z odpiętym przodem i zapiętymi sprzęgłami. Kiedy olej wymieniałeś w moście przednim?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sie 09, 2012 7:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
w przednim jeszce nie wymieniałem ....


Na górę
Post: czw sie 09, 2012 7:18 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 544
Lokalizacja: Gdańsk
jak danthe pisal
w automacie musisz po rozlaczeniu napedu pojechac w kierunku przeciwnym - uslyszysz charakterystyczne pukniecie
byl juz gdzies ten temat....

_________________
Rower


Na górę
Post: czw sie 09, 2012 7:19 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Powymieniaj wszystkie oleje:
mosty Przekładniowy GL-5 80W90 (lub 75W85) 1+2,2l - 3,2l
skrzynia + reduktor Przekładniowy GL-4 75W90 (lub 75W85,80W90) 1,5+1,7l - 3,2l

Jesli nie topisz auta to kup troche lepszy. Jesli jednak masz ciągoty do podwodnych przygód to lepiej tańszy i często wymieniać.

Po wymianie posłuchaj czy bedzie ciszej.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz sie 12, 2012 11:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
danthe pisze:
Powymieniaj wszystkie oleje:

To podpowiedzcie mi jeszcze gdzie spuszczac i gdzie nalewać


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 6:09 am 
Konrad K_2 pisze:
To podpowiedzcie mi jeszcze gdzie spuszczac i gdzie nalewać

Mi się najlepiej wymienia na kanale...


Na górę
   
Post: pn sie 13, 2012 6:47 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Konrad K_2 pisze:
danthe pisze:
Powymieniaj wszystkie oleje:

To podpowiedzcie mi jeszcze gdzie spuszczac i gdzie nalewać


Jak sie przyjrzysz każdemu elementowi to zobaczysz po dwa korki na "kwadrat" (w sumie osiem korków :) ). Jeden nisko (spustowy) drugi wyżej (wlewowy). Powinienes sie zaopatrzyć w butelkę z rurką lub pompkę olejową bo jest trudno nalać bez tego.

uwaga:
odkrecaj najpierw wlewowy.

ps:
czy w instrukcji obslugi nie ma nic o wymianie oleju?

EDIT:
Instrukcja obsługi strona 115-117 (sidekick, vitara może byc na innej stronie). Zajęło mi to 10 minut łącznie ze ściągnięciem instrukcji w pdf z netu... :evil:

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob sie 18, 2012 12:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
witam , jest jakas alternatywa zalania skrzyni biegów olejem poza korkiem wlewowym?


Na górę
Post: sob sie 18, 2012 6:47 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Skrzyni czy reduktora?

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: sob sie 18, 2012 11:19 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
skrzyni - wszystkie pozostałe juz wymienione a sprzyni nalewowy nie chce sie poddać


jakiś odpowietrznik moze , albo z wnętrza?


Na górę
Post: sob sie 18, 2012 3:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
proszę o szybką odpowiedz, jutro chciałem samochodem wyjechac


Na górę
Post: sob sie 18, 2012 3:57 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Konrad K_2 pisze:
proszę o szybką odpowiedz, jutro chciałem samochodem wyjechac


Wyrobił się kwadrat?
Spróbuj go podgrzać. A jeśli jest mocno wyrobiony to dospawaj nakrętkę i wtedy pójdzie.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob sie 18, 2012 8:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 08, 2012 9:32 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Kielce
strzykawka i odpowietrznik załatwiły sprawe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl