suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 9:54 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Vitara swap bmw
Post: pn paź 08, 2012 7:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
Witam od jakiegoś czasu w wolnych chwilach przed lub po pracy walczę z moją vitarką.
Mianowicie posiadam vitare od ponad 2 lat do jakiegoś czasu nic mi w niej nie przeszkadzało nawet na oponach kumho kl 71 235/75/15 dawała sobie rade. Kupiłem dość tanio wiec na początku to trzeba ją było doprowadzić do stanu użytkowania najgorzej blacharka została odmalowana w całości renowacja ramy tez była konieczna. Wykonałem podstawową modernizację by było można jeździć w terenie a u mnie go nie brakuje okolice Olkusza , Bukowno jest tego trochę . Modernizacja typu podniesienie budy , podkładki pod sprężyny, dystans wału, snorkel własnej konstrukcji, brak tylnych siedzeń pozwoliło usadzić tam kolo zapasowe, butle gaz, i inne tam przydatne rzeczy ... I tak sobie jeździłem na różne spotkania\zawody bez większych sukcesów w wynikach choć na te początki z offroad i tak było nieźle. . Z biegiem czasu odczuwałem że czegoś mi brak. I tak powstał u mnie taki plan. krótko po tym już pierwsze przymiarki były od tego czasu minęło 3 tygodnie i trochę posunąłem robotą silnik ma nowe łapy silnika poduszki oryginał i uchwyty przyspawane do ramy. Postanowiłem zostawić reduktor od vitary mam już połączenie reduktora ze skrzynią od bmw flansze do reduktora też są zrobione jestem na etapie robienia łap do reduktora na czas dzisiejszy wygląda to ładnie i obiecująco nie mam jeszcze wielu zdjęć ale postaram się coś w tym tygodniu pokazać.....


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn paź 08, 2012 9:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Co to za motorek taki malutki? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt paź 09, 2012 3:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
1.6 M40 ?? czy M43 ?

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt paź 09, 2012 6:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
silnik 1.8 115km


Na górę
Post: wt paź 09, 2012 6:16 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Możesz pokazać fotki połączenia skrzyni z reduktorem? Mocowania reduktora zostały na swoim miejscu?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 6:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
Mocowania reduktora będą w innym miejscu.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 6:14 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Zastanów się nad połączeniem jednego z drugim na sztywno (jeśli już tego nie zrobiłeś)
Obciążenie na łączeniu wałków skrzyni z BMW i reduktora z Suzuki będzie ogromne jeśli zastosujesz same poduszki.
Myślę o czymś w tym stylu
http://xfaktor.net:8082/Projects/Suzuki ... Case03.jpg
Pamiętaj, że nie masz tam kardana, który zniweluje pracę jednego względem drugiego.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 8:17 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
kacjen pisze:
Zastanów się nad połączeniem jednego z drugim na sztywno (jeśli już tego nie zrobiłeś)
Obciążenie na łączeniu wałków skrzyni z BMW i reduktora z Suzuki będzie ogromne jeśli zastosujesz same poduszki.
Myślę o czymś w tym stylu
http://xfaktor.net:8082/Projects/Suzuki ... Case03.jpg
Pamiętaj, że nie masz tam kardana, który zniweluje pracę jednego względem drugiego.


Ale to dobre !
2 Raduktory :shock:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 8:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Kiedyś sobie coś takiego zmotam :mrgreen:

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr paź 17, 2012 11:19 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
teraz kolej na chłodnice i jakiś elektryczny wentylator :]


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw paź 18, 2012 12:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
:)


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn paź 22, 2012 5:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
Wentylator chłodnicy zakupiony z opla astry II jest to wentylator dwu biegowy z klimatyzacji


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 10:45 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 20, 2011 11:33 am
Posty: 203
Lokalizacja: 15km od Krakowa na wschód
Jak rozwiązałeś kwestię miski olejowej?


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 2:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 11:22 am
Posty: 15
jurczi pisze:
Jak rozwiązałeś kwestię miski olejowej?


A o co konkretnie pytasz ?


Na górę
Post: wt paź 23, 2012 4:13 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
vitara_offroad pisze:
jurczi pisze:
Jak rozwiązałeś kwestię miski olejowej?


A o co konkretnie pytasz ?

Pewnie o różnice konstrukcyjne miski Vitary i BMW. O to, że vitara często pracuje przy znacznych przechyłach, czego w BMW nie przewidziano.
W związku z tym istnieje ryzyko braku smarowania na przechyle.
Lepiej się tym zainteresować wcześniej :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl