suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 8:13 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 08, 2012 4:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Witam
Działał któryś z Was już przy tym temacie? Właśnie zastanawiam się, czy się za to nie zabrać. Silnik mam 1,6 8v do remontu/wymiany i kusi mnie, żeby zrobić przy okazji coś więcej... Tylko musiałbym jeszcze skrzynię z 16v dokupić i nie wiem jak wtedy z przełożeniami w mostach. Zostawić jak jest czy zmieniać na inne. Zostaje jeszcze kwestia elektryki - dużo z tym zachodu?

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: pn paź 08, 2012 8:54 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Jak sobie radzisz z migomatem,elektronarzędziami i masz pojęcie o elektryce to dasz sobie radę.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pn paź 08, 2012 9:50 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Po co Ci skrzynia z 16v ? :roll:
Przełożenia w mostach na jakie chcesz zmienić?
W 8v to masz raczej 5,125 w mostach czyli najwolniejsze w vitarach

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 08, 2012 10:38 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
1.8 jest egzotyczny i gratów jest mało na rynku.
Z elektryki jest do zrobienia "tylko" :lol: spięcie obydwu wiązek.
Solidne połączenie wiązki baleno 1.6 i samuraia zajęło jakieś dwa tygodnie przygotowań teoretycznych i dwa dni lutowania.
Ale za to silnik odpalił od pierwszego strzału.


Na górę
Post: wt paź 09, 2012 5:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 05, 2009 5:04 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
No właśnie ja mam mały problem bo nie mam wtyczki do komputera a nie mogę nigdzie kupić
Obdzwoniłem tych którzy wystawiają na allegro i nic każdy ma kompa i ucięty plik kabli a wtyczka?
Nie ma

_________________
Vitara 1.8 is silverki 33" a reszta już sam nie wiem:)


Na górę
Post: wt paź 09, 2012 9:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
radzik071 pisze:
Po co Ci skrzynia z 16v ? :roll:
Przełożenia w mostach na jakie chcesz zmienić?
W 8v to masz raczej 5,125 w mostach czyli najwolniejsze w vitarach



Czyli mam rozumieć, że skrzynia 8v i 16v mają takie same obudowy, tylko przełożenia inne? Wcześniej było mówione coś o skrzyni 16v, stąd moja wypowiedź. Przełożenia w mostach zostają i całe szczęście. Z migomatem sobie poradzę.
Z elektryką trochę się obawiam, ale jak piszecie, że się da to nie mam wyjścia;)
Jakbyście posiadali jakieś zdjęcia, schematy itp, to będę wdzięczny. Zamierzam rozprawić się z tematem na wiosnę i chciałbym przygotować się merytorycznie.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 1:17 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
W sieci znajdziesz kompletny manual ze schematami - podstawa.
Oprócz komputera i kompletnych wiązek musisz mieć też immobilizer i kluczyk.


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 8:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 05, 2009 5:04 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
imobilaiser i kluczyk mam tylko wtyczki do kompa nie mam była ucięta

_________________
Vitara 1.8 is silverki 33" a reszta już sam nie wiem:)


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 9:03 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
drwal pisze:
.............
Czyli mam rozumieć, że skrzynia 8v i 16v mają takie same obudowy, tylko przełożenia inne? ..............


różnią się tylko piątym biegiem
w 16v teoretycznie masz większego Vmaxa czyli raczej Ci to nie potrzebne :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 11, 2012 12:57 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
radzik071 pisze:
drwal pisze:
.............
Czyli mam rozumieć, że skrzynia 8v i 16v mają takie same obudowy, tylko przełożenia inne? ..............


różnią się tylko piątym biegiem
w 16v teoretycznie masz większego Vmaxa czyli raczej Ci to nie potrzebne :wink:

Mają też inne kosze sprzęgłowe i czasem zestaw czujników. 8V ma np. czujnik piątki.
A tak, to sa identyko :mrgreen:

skrzynia 16V jest bardziej ekonomiczna jak używasz samochodu "normalnie", nie tylko do offu.

Mam obie, zmieniam wedle potrzeby :lol:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw paź 11, 2012 5:44 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
piotrk pisze:
radzik071 pisze:
drwal pisze:
.............
Czyli mam rozumieć, że skrzynia 8v i 16v mają takie same obudowy, tylko przełożenia inne? ..............


różnią się tylko piątym biegiem
w 16v teoretycznie masz większego Vmaxa czyli raczej Ci to nie potrzebne :wink:

Mają też inne kosze sprzęgłowe i czasem zestaw czujników. 8V ma np. czujnik piątki.
A tak, to sa identyko :mrgreen:

skrzynia 16V jest bardziej ekonomiczna jak używasz samochodu "normalnie", nie tylko do offu.

Mam obie, zmieniam wedle potrzeby :lol:


Właśnie zastanawiałem się po cholerę ten czujnik piątki w 8v ? :shock: Coś to robi ?
Kosz sprzęgłowy = dzwon ??
Jak zmieniałem skrzynie w moim 16v na tą z 8v to dzwon zostawiłem mój.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 11, 2012 6:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Ze skrzynią muszę się zastanowić. Moja trochę już szumi no i ten dzwon potrzebny.

W taki razie zagłębiam się w lekturę schematów...

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: pt paź 12, 2012 9:01 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
radzik071 pisze:
Właśnie zastanawiałem się po cholerę ten czujnik piątki w 8v ? :shock: Coś to robi ?

Na piątym biegu komputer nie załącza egr (przynajmniej w samuraiu).
Można oszukać kompa zwierając to na stałe, zamiast dawać zaślepkę pod zawór :)


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 1:19 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kostuch pisze:
radzik071 pisze:
Właśnie zastanawiałem się po cholerę ten czujnik piątki w 8v ? :shock: Coś to robi ?

Na piątym biegu komputer nie załącza egr (przynajmniej w samuraiu).
Można oszukać kompa zwierając to na stałe, zamiast dawać zaślepkę pod zawór :)
dokładnie tak to działa. nie pamiętam tylko w których 8V był używany, bo w końcu są "3 różne smaki" G16A

Poza tym czujnik piątki jest dobry, bo można go użyć jako tajl w zamian za czujnik wsteka, co też uczyniłem :mrgreen:
Można też popitolić czujniki i podpiąć wiązkę wsteka do piątki, wtedy, jak się rozpędzimy do upragnionych 80km/h, załączamy 5tke i nikt już nas nie wyprzedzi, szczególnie, jeśli z tyłu mamy akcesoryjne lampy do doświetlania :lol:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pn paź 15, 2012 7:24 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
89' japan - w skrzyni 3ci czujnik jest,
94' espania - 3ciego czujnika brak,

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl