suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 7:48 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 29, 2012 3:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
Hej

Wiadomo że najmniej pewnym elementem w GV jest ten pneumatyczny system załączania napędu.
Pytanie czy da się go jakoś spiąć na stałe albo zamienić bebechy z Vitary ?


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 4:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
było na forum wiele razy wałkowane... da się przełożyć bebechy...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 8:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
No nie znalazłem nic konkretnego a trochę szukałem.
Jakieś miałem bebechy z mostu z samuraia i nie wiem na co by mi się przy tej okazji przydały.
Pytanie co dokładnie trzeba zmienić i co by mogło zostać.


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 8:37 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Sprawdź co masz z tego samuraja.
Jak kosz z czterema satelitami i koronkami na 26 frezów to było by super.
W swojej GV masz stalowy most czy aluminiowy?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 8:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
da sie da do czego auto jak do lajtowego terenu to normalny dwu satelitowy mechanizm rużnicowy ci wystarczy tylko pamiętaj żeby przełożyć swoje koła zębate koronowe od granda bo jest mocniejsze

jak auto do błota ciężkiego to odrazu pakuj tylny mechanizm rużnicowy od samuraja 4 satelitowy i będziesz mega wytrzymały mechanizm rużnicowy ja mam i chwale sobie i radzik też ma i jeżdzi mu to :D posty poszły szybko


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 9:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
Nie wiem. Chyba metalowy. to 2.0HDI z 2003 roku.
Kurna koronki dałem kumplowi chyba.
Miałem oba kosze. Tylny i przedni.
Musze skoczyć i obadać co mi zostało.

Czyli reasumując potrzebuje dyfer z samuraia tylny z koronkami na 26. (wersja mocniejsza)
Albo obojętnie jaki dyfer z vitary(samuraia) 2 satelitowy tyle że mu trzeba dołożyć koronki 26 splinowe.
Założyć talerz oryginalny a atak pozostaje ten sam.

Półosie będą pasowały jak założę te koronki na 26 spliny ?
Oryginalne koronki nie pasują ?

A w ogóle to gdzie jest ten patent z pneumatycznym załączaniem jest ?
Jest jakaś przesówka czy coś ?


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 9:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:11 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn paź 29, 2012 10:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
http://suzuki-grandvitara.info/forum/vi ... 78f3a157ab


Na górę
Post: pn paź 29, 2012 10:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
s3R pisze:
Założyć talerz oryginalny a atak pozostaje ten sam.
Talerz i atak orydżinal no chyba że chcesz zamienić prędkość na moc to pakuj 5,125 z vitary bo HDI ma najszybsze przełożenia z GV I czyli w manualu 3,909 a w automacie jest lepiej bo to samo co w 2,5V6 i dieslu RF czyli 4,300

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 9:55 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
lipa olsztyn pisze:
http://suzuki-grandvitara.info/forum/viewtopic.php?t=425&sid=a985259bc7e759bf3b01c378f3a157ab



Te trytytki mają jak rozumie odsunąć tą blaszkę która normalnie się odsuwa na skutek ciśnienia z pompki.
Spięcie tego opaską metalową wydaje się być trochę mocniejsze.
Tylko pytanie czy to rozwiązanie na stałe...

Tutaj jest jeszcze jeden sposób

Obrazek


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 11:55 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
da się też dużo tańszy przedni samurai zaadoptować, tylko musisz mieć kółka koronkowe z GV jeśli masz półosie 26 frezów i satelikitki z tylnego mostu. Ja tak mam i o dziwo na razie kręci się :)

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 12:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
Generalnie to wolał bym zostawić bebechy oryginalne bo są raz ze nie zmęczone ( auto raczej mało jeździło 4x4) a dwa że są podobno mocniejsze w GV niż w vitarze.

Na razie ten napęd działa ale gdyby odmówił posługi gdzieś w rumunii albo dalej to było by średnio.
Dlatego wolał bym znać rozwiązanie do naprawy wcześniej albo je w życie wprowadzić od razu.


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 8:47 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
jak działa to nie ruszaj bo po co pamiętam jak kumplowi na wypadzie w toyocie 4runer w ten sposób brakło napędu to 2 godziny szarpaliśmy go z torfowisk do twardego a było chyba z nie całe 2 kilometry co chwile zapadał sie po podłoge albo byle kałuża z błota go zatrzymywała :D


Na górę
Post: śr paź 31, 2012 2:57 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
No średnio to pocieszające jest...
Dlatego wolał bym uniknąć takiego scenariusza.


Na górę
Post: śr paź 31, 2012 3:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 26, 2012 9:17 pm
Posty: 60
A czy ma ktoś taki dyfer na wierchu i może uczciwe zdjęcie zrobić?

Zamiast spawać i trytytkować wolał bym tam dorobić jakiś dystans który na stałe zablokuje tą przesówkę.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl