suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 7:01 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt paź 30, 2012 3:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
odkop tematu :mrgreen:

czy do mojej vity (3d cabrio) wejdzie 2.0 V6 ??
wejdzie tzn. co będe musiał przerobić ?? (bo raczej nie będize pasował idealnie jak 1.6 8) )
no i wgle, czy mi sie zmieści :mrgreen: (szczerze to nie mam pojęcia jakiej on jest wielkości gdyż, nie miałem z nim styczności)

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 5:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak ci się zmieści, V6 ma szerszy rozstaw podłużnic ramy i ma dłuższą komorę sinika , ale próbować zawsze można. Na pewno nie z oryginalnie rozmieszczonym osprzętem silnika i pewnie z tym by było najwięcej motania no i z chłodnicą nie bardzo by się było gdzie podziać.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt paź 30, 2012 6:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
marirus pisze:
Jak ci się zmieści, V6 ma szerszy rozstaw podłużnic ramy i ma dłuższą komorę sinika , ...

dla tego kolego pisałem,
Patryk32 pisze:
(szczerze to nie mam pojęcia jakiej on jest wielkości gdyż, nie miałem z nim styczności)


a co do tego;
marirus pisze:
z chłodnicą nie bardzo by się było gdzie podziać.


to nie widze problemu, wkładałem v8 do e30 i dało rade upchnąć wszystko, razem z pompą ABS'u, klimą itd

najbardizj chdoziło o to;
marirus pisze:
V6 ma szerszy rozstaw podłużnic ramy i ma dłuższą komorę sinika

Dziękuję :)

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 11:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Rakiete będzie robić.
Wariat.
Kup sobie seryjną 2.0 16V i będzie latać.
Ja wróciłem do starej vitary z 1,6 bo jest lekka.
A 16V jest wystarczająco żwawa po czarnym. Teren też jej nie straszny jak masz możliwość trzymania obrotów.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 11:56 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
plan rakiety przeszedł na E30 - bardizej sie nadaje na takie latanie, no i też vitary szkoda do katowania

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: czw lis 08, 2012 11:23 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
nawet 2.7 V6 wejdzie
jest gdzieś w google pokazany swap


Na górę
Post: ndz sty 27, 2013 1:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Co powiecie na mój pomysł..?

Szukam aktualnie dawcy czyli: BMW 3 1,8 IS 140 KM lub 2,5 24v

Chcę zrobić swapa na taką właśnie mocną jednostkę . Co do silnika 2,5 mam mieszane uczucia bo jest o wiele dłuższy od 1,8 i prawdopodobnie spowodowało by to zbyt wiele przeróbek(ale jeszcze będę wszystko mierzył więc nie wykluczone) . Co do połączenia to silnik bmw + skrzynia vitara .. wiadomo flansza i do przodu. elektryka z dawcy itd.

Koszt nie taki straszny..bo zanim kupie dawce sprzedam swój silnik w stanie idealnym i wszystkie nie potrzebne części. Z zebranej kasy+ jakiś tam wkład kupuje dawce i montaż ze znajomym zajmującym się swapami.

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 2:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
no własnie panowie, jak sie wsadzi is'a - 140koni to układ napędowy w Vitarce wytrzyma czy pomieli wszystko w pizdziec ?

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 2:48 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A nie bedzie mniej roboty z silnikiem 1.8 baleno lub 2.0 z gv?
Moc podobna do 1.8 BMW a przynajmniej skrzynie i reduktor łatwiej spasować.

Czy naped wytrzyma 140KM? To zależy od kierowcy, ale naped w vitarze 2.0 nie wytrzymuje tego silnika na dłuższą metę, więc z definicji słabszy naped z 1.6 bedzie mial jeszcze trudniej... O ile tył i wały są podobnej wytrzymałości to przód oryginalny z 1.6 na pewno nie wytrzyma katowania z silnikiem 140KM :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 3:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
heh.. o ile wszystko wypali to wsadzę silnik 2.5 24v z bmw o mocy ok. 190 KM
Nie wiem czy się zmieści :) ewentualnie chłodnica poleci do środka :)
Jak mosty zbyt często będą wybuchać to wsadzę od land rovera


A inna opcja to tak jak już pisałem silnik 1.8 IS 140 KM i będzie ok !

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 3:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
kurcze, ja bym może pomyślał lepiej o jakims dieselku co by od dołu ciągnął ładnie, bo zazwyczaj właśnie tego dołu brakuje, i też wodoodporny bardizej :wink: tylko nie wiem jaki ładnie by pasował może jakieś 2.1 Turbo z Citroena :wink:
tyle że też pewnie nie wytrzymie to na dłuższą mete,

ale to narazie takie gdybanie, :) co by jakiś "trop" załapać :wink:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 3:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2012 7:44 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Piła Wielkopolska
Mój znajomy wsadził 2.8 z bmw do patrola i wręcz pływał nieraz pod wodą i nic sie nie dzieje a to jest ten sam silnik co 2,5 tylko większa pojemność i moc. Moc od dołu w przypadku 190KM będzie . Taki silnik ciągnie w całym zakresie . Sam jeździłem bmw z takim silnikiem i dobrze pamiętam co się działo . W vitarce taki piecyk to będzie masakra . Widziłem kiedyś na rajdzie Vitarke z silnikiem 1.8 IS to była masakra . Tam gdzie się kopaliśmy to kolesie przeskakiwali dosłownie i jechali dalej . Na sporcie wszystkich odstawiali.

_________________
www.skleplakiernika.pl
-baranki
-konserwacje
-masy uszczelniające
-papiery ścierne
-podkłady
-spraye
-pasty i gąbki polerskie


-Vitara 1.6 8v 3D Blaszanka


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 6:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Patryk32 pisze:
kurcze, ja bym może pomyślał lepiej o jakims dieselku co by od dołu ciągnął ładnie, bo zazwyczaj właśnie tego dołu brakuje, i też wodoodporny bardizej :wink: tylko nie wiem jaki ładnie by pasował może jakieś 2.1 Turbo z Citroena :wink:
tyle że też pewnie nie wytrzymie to na dłuższą mete,

ale to narazie takie gdybanie, :) co by jakiś "trop" załapać :wink:

2,1 TD z cytryn jeździ nawet na mazucie, także od tej strony jest silnik wytrzymały... Inna kwestia, czy da radę długo pojeździć w vitce o trochę innej charakterystyce.
Moim zdaniem do vitary pasuje tylko benzyniak.

Co do silników z beemki... A co z LPG? Stopy z których zbudowane są silniki BMW niespecjalnie radzą sobie z wyższą temp spalania gazu... Jak to się spisuje na dłuższą metę?

Pod wodą każdy silnik chodzi, kwestia tylko ile czasu. Wjazd do lodowatej wody nagrzanym silnikiem często jednak kończy się ewakuacją korby... :mrgreen:

Majkel, może z tym przeskakiwaniem to kwestia techniki, a nie pieca? :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 6:14 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
majkel44 pisze:
heh.. o ile wszystko wypali to wsadzę silnik 2.5 24v z bmw o mocy ok. 190 KM
Nie wiem czy się zmieści :) ewentualnie chłodnica poleci do środka :)
Jak mosty zbyt często będą wybuchać to wsadzę od land rovera


A inna opcja to tak jak już pisałem silnik 1.8 IS 140 KM i będzie ok !


Wstawiajac duzy silnik i mosty z Land Rovera tracisz podstawowy atut Vitary - niska masa.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 30, 2013 7:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
czyli że co :mrgreen: , taki silnik z cytryni ne sprawdzi sie w vitce??

a jaki byłby najlepszy ze się tak spytam ??? chodzi o to by no hmm zwiększyć ilość tych kucy,
bo nie ukrwyam ze czasem zbyt bardzo czuć że jest ich stanowczo za mało,

konkretnie ucieszyłby mnie silnik posiadajacy od 120 - 150 koni, w takiej masie która ma vitara taka ilosc kucy powinna byś w sam raz, bo co... 1.6 8v z vitary ma tam swoje 76 koni czy ile tam(nie wiem), jedzie wszędzie tak, no ale fajnie by bło czasem przypier*olić i poleciec powietrzem :wink: :lol: no a te koniki w vitce to ograniczają :wink:

tak kojarzę że dałoby radę przerzucić całą góre z baleno na blok z vitarki, tylko ciekaw jestem jak to by robiło...

ewentualnie wsadzić cały bo blok ten sam chyba - najmniej zabawy, tylko ile on ma koni bo nie mam zielonego pojęcia :wink:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl