Cybm pisze:
Nie nie skoku nie zamierzam uzyskiwac wiekszego bo i po co....tak tylko bylem ciekawy ile go jest. Liftu chce zrobic ok 5-6 cm wtedy chyba nie bede musial opuszczac mostu co ? Opony do szybkosciowki to 235/75 wzupelnosci wystarczy. Sprezyny oczywscie beda od Merca na przod. Ale z tym przednim amorem to musze posprawdzac co lepiej robi...Generalnie old man jest bardzo miekki i zajefajnie wybiera dziury...ale moze byc zbyt miekki do szybkiej jazdy... B6 ponoc twardy jak cholera ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie sie nadawal. W niedzele bede mial okazje przejechac sie GV na B6 i Vitka na oldmanie wiec porownam i wtedy bede mial jasnosc

A ile placiles za te B6 ??
Do szybkościówki jest wskazane usykanie ładnego skoku góra-dół. Maksymalny bezpieczny dla półosi dystans pod amor to jakieś 3-4 cm. Da się przy tym zrobić lift 6 cm bez problemu ale trochę stracisz skoku koła w dół. Most może zostać nie opuszczony ale półosie będą mocniej obciążone. I tak spodziewaj się że most przedni Ci wybuchnie wtedy zmienisz na stalowy i wtedy można go opuścić żeby ulżyć półosiom.
Jak Oldman jest mieki to porażka przy szybkiej jeździe. Ja mam B6 w Vitarze (przód) i w Octavi. W połączeniu z niezbyt twardą sprężyną jeździ się rewelacyjnie po dziurach i po mieście w codziennej eksploatacji też nie jest źle.
Jak miałem speżynę wzmocniną od W124 200 benzyna i B6 to był dramat. Ale pewnie dlatego że nie było skoku. Sprężyna praktycznie naciągała amor w górym położeniu. Zawias praktycznie nie pracował. Z krótszą sprężyną byłoby pewnie lepiej.
B6 kosztuje około 500 zł/szt. Ale WARTO

Seryjny amor to kicha straszna.
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60