suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 7:36 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 18, 2013 6:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 28, 2012 8:30 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam
Dziś zabrałem się za czyszczenie zaworu EGR w mojej vitarce.
Najpierw wyczyściłem zawór nie wiem jak sie nazywa
download/file.php?mode=view&id=4085
jak by nie było widac to to samo z innego wontku http://img156.imageshack.us/img156/4478/image0439.jpg
Później okazało sie że to nie to :P
W silnikach 2.0 v6 zawór znajduję sie w miejscu nieco mało dostępnym a mianowicie jest to mniej więcej w osi silnika z samego tyłu .
Dostęp jest od strony akumulatora kluczem 12. NIestety jest miejsce tylko na jedną rękę bez możliwości podglądu
http://youtu.be/Xj7QC91uFS4
Czyszczenie za pomocą wacików do uszu i środków czyszczących przyniósł przyzwoity efekt.
Przykręcanie było już łatwiejsze.

NIestety po odpaleniu auta obroty wyskoczyły na 2 tys potem praca silnika była falowa
Filmik poniżej
http://youtu.be/UrGYVNYuUv0
Podejrzewam że problemem jest ten zawór który jako pierwszy czyściłem ponieważ kiedy ścisnąłem wąż idący od niego obroty spadły do takich jak trzeba.
MOje pytanie.
JAk sie nazywa ta część oraz jakie napięcie steruje tym urządzeniem

_________________
Vitara 2.0 V6 136KM Automat


Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2013 7:14 pm przez obywatel2x, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pn lut 18, 2013 6:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Nie widać obrazka.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 18, 2013 7:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zapewne czysciles "isc?" czyli zawor wolnych obrotow, proponuje teraz zagrzac silnik i jak juz bedzie ciepy SPORYM plaskim srubokretem krecic taka sruba niedaleko tego zaworu wpuszczona jakby w taka tuleje aluminiowa i ustawic obroty w okolicach 800, skierowane do przodu, po stronie pompy hamulcowej na dolocie przy przepustnicy

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn lut 18, 2013 7:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 28, 2012 8:30 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Bielsko-Biała
czy chodzi o to


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Vitara 2.0 V6 136KM Automat


Na górę
Post: pn lut 18, 2013 8:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Tak.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lut 19, 2013 4:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 28, 2012 8:30 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dzięki za pomoc okazało sie ze śrubę zakręciłem podczas czyszczenia.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 2.0 V6 136KM Automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl