suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 7:51 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1214 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 18, 2013 5:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
NuVo pisze:
gembus pisze:
wsadz blosa bedziesz mial po problemie zadnych kompów czysty gażnik ja mam i jestem zadowolony tylko w 1.6 16v.Ja usiebie mialem tyle zwezeki i innych dupereli wywalilem wszystko, wsadzilem blosa i mam spokój


Fajnie, cieszymy się, ale co blos pomoże jeśli jest problem z pracą silnika na benzynie ? :roll:


Pomoże, wyeliminuje zasilanie benzyną. Wtedy się wyjaśni czy to komputer, zapłon czy kable czy jakies inne pierdoły.
Tak czy siak mam ten sam problem na benzynie przerywa ma dziury itp. Na blosie zero problemów
w 1.6 8V.
Pisałem już o tym w styczniu....

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 7:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
Tak sobie czytam i się zastanawiam... Korpus wtryskiwacza i jego uszczelki. Sprawdzałeś uszczelkę u podstawy korpusu ? W jakim jest stanie? I nieśmiało jeszcze, ale to chyba drugorzędna sprawa, ustawienie czujnika położenia przepustnicy.

Pozdrawiam.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 7:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
I jeszcze jedno. Zawór obejściowy ten co woda go opływa może się przyciął, a on też ważny jest i mechaniczny więc nie zmierzysz miernikiem żadnym. W monowtrysku znajdują się cztery uszczelki, dwie w korpusie , pod trzema śrubkami zaworu obejściowego (może ta ?) i mała gumowa pod zaworkiem ISC. Coś mi mówi że za dużo powietrza gdzieś. Możesz prysnąć np: plakiem po kolektorze i okolicy, jeśli lewe powietrze z zewnątrz to coś zacznie silnik wariować.

Pozdrawiam.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 8:28 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Koledzy fajnie że coś zaczynamy działać. Od nowa bo od nowa ale coś może zdziałamy. Sugerujcie co sprawdzić i jak to będe sprawdzał. Przecież kurde ten silnik to ufo,człowiek wymyślił człowiek powinien naprawić. Wspólnie coś wymyślimy. Piszcie co działać. Jak tylko będzie czas to będe działał.


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 8:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moja vitarka też głupiała jak wściekła ale to już 22 lata i tak się dzieje. Większość obstawiała uszczelkę pod głowicą oczywiście sondę lambda (ja głupi wymieniłem), padały oczywiście wskazania na czujniki a to temp. a to inny znów i tak w koło a efektu niet. Teraz to już przeszłość. Złapałem nerwa jak słusznie stwierdziłeś to nie UFO ludzie zrobili ludzie naprawią. "Albo ona mnie albo ja ją" :lol: :lol: . Rozłupałem to i owo wymieniłem uszczelki (nie pod głowicą na szczęście :mrgreen: ) przeczyściłem, wypłukałem i WŁALA :? działa idealnie.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 8:51 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
kurde ja u siebie czyściłem cały monowtrysk i pomagało na chwilke tylko
musze chyba sie pszyłożyc :D
ale i tak jestem zadowolony,vitka już mi nie faluje na wolnych :P(tylko że wolne to 1500:P :lol: :mrgreen: i musi sie rozgrzać tak powyżej kwadracika na wskażniku

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 9:06 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Też myśle się zabrać tylko niech się cieplej zrobi. Energia do pracy będzie i w ogóle. lofix podpowiadaj co tam wymienić,co wyczyścić. Ratuj moją Vitarke bo jak nie to albo ją utopie albo podpale.


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 9:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
u siebie mam wrażenie jeszcze nie dogrzanego silnika ale może tylko jestem przewrażliwiony
fakt jest taki że im vitara cieplejsza tym obroty niższe
na zapowietrzonym układzie chłodzenia wskazówka poszła ponad połowę a vitara prawie zgasła aż tak spadły obroty

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 7:38 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
Właściwie większość problemów przy monowtrysku naszych vitar to "zdrewniałe" uszczelki tegoż wtrysku (przedmuchy nawet bardzo delikatne) ogólne zasyfienie układu chłodzenia (zakłócenie przepływu płynu chłodniczego).
Naprawa jest prosta i mało wymagająca, wystarczy minimum wiedzy na temat tego co robimy :roll: Świetny środek przydatny to MILITEC firmy K2 dodajcie trochę do oleju wspomagania to zrozumiecie o czym mówię, dolać tego jeszcze do paliwa i pompa będzie pięknie pracować. W moim przypadku operacja zakończyła się po ok 4-5 godzinach wliczając czas potrzebny na dorobienie uszczelek, przepłukanie układu. Co trzeba wymienić i jak to zrobiłem, opisałem na forum ale linka nie potrafię wkleić. Kosib, miałem taką pokusę literek 95 i troski na bok, szlag :x :cry: :x mnie trafiał już ale pomyślałem "Jestem fachowcem, walczę z żywiołem" :lol: :lol: Nie wiem jak u Ciebie z EGR ale jeśli zacioł się otwarty to silnik będzie tracił moc w pewnym przedziale obrotów. Ja u siebie nie zaślepiałem tylko porządnie wyczyściłem jest ok.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Ostatnio zmieniony wt mar 19, 2013 9:19 am przez lofix, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: wt mar 19, 2013 7:42 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
Jest link http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=9639 wiedza tajemna to nie jest więc jeśli ktoś chce służę moją skromną wiedzą.

Pozdrawiam.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 8:22 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
to ja poproszę kolegę o jakiś link(naj lepiej allegro)do takiego zestawu z uszczelkami czy tam z czego to się robi
i do tych preparatów do czyszczenia

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 8:58 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
Nie znam takiej aukcji allegro. Zestaw firmy Elring kosztuje 54zł zawiera 6 sztuk płyt o różnych grubościach i wykonanych z różnych materiałów. Mogę wysłać do tego mam dostęp, MILITEC to 8zł za 50ml. Prawdopodobnie można kupić taniej podobny materiał w sklepie pt. AGROMA. Fakt do monowtrysku wykorzystałem kawałek jednej płyty, reszta na razie została.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 9:10 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
kiedyś szukałem kręgielitu to w agromie powiedział mi ze tylko w dużych arkuszach i chciał 300zł i odpuściłem
robiłem uszczelkę pod mono-wtrysk ale z grubego papieru do uszczelek i słabo mi to wyszło i krzywo troszke
jak byś znalazł coś gdzieś w necie do kupienia takiego jak masz to możesz dać znać

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 10:23 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw paź 06, 2011 8:43 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Małopolskie Gołcza
Uszczelki pod wtryskiem i pod przepustnicą wymienione.
Zabiore się więc za uszczelke pod kolektorem,spróbuje poprzeglądać instalacje,EGR jest zaślepiony.
Zastanawiam się nad zaworami (regulowałem) ale żeby jeszcze raz sprawdzić,nad prowadnicami też się zastanawiam czy się nie zacierają. EPS był ustawiany. Zbieram informacje co robić i zabiore się w wolnej chwili.


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 10:33 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 02, 2013 6:26 pm
Posty: 24
Lokalizacja: świętokrzyskie
TPS był ustawiany, ale czy prawidłowo działa w pełnym zakresie ? sprawdź jeszcze na wszelki wypadek wyjście podciśnienia z kolektora do MAP sensora. U mnie był zerwany gwint i delikatnie tam też wciągało lewiznę :wink: Zobacz czy nie ma luzu na osi przepustnicy ale wątpię żeby był.

_________________
Vitara 3D 1990r. 1.6 8v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1214 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl